Bang voor andere forummers?
woensdag 16 september 2009 om 23:08
donderdag 17 september 2009 om 11:01
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 10:59:
Moet ik dan op de horrorpijler???
(enne wat is traviannen?)
(traviannen is een online spelletje met dorpjes en legertjes bouwen).
Je hoeft niet op de horrorpijlert hoor. Ik reageer altijd alleen op de top tien topics. Ik heb vaak geen idee op welke pijler ze staan.
Moet ik dan op de horrorpijler???
(enne wat is traviannen?)
(traviannen is een online spelletje met dorpjes en legertjes bouwen).
Je hoeft niet op de horrorpijlert hoor. Ik reageer altijd alleen op de top tien topics. Ik heb vaak geen idee op welke pijler ze staan.
donderdag 17 september 2009 om 11:02
quote:Norre schreef op 17 september 2009 @ 10:53:
Ik beken:
Ik ben bang voor Solomio. Als je die in het echt ziet, kruip je onmiddellijk achter een hek...Daarom ga ik niet naar de grote forummeet, schrikt iedereen zich te pletter.
Ik beken:
Ik ben bang voor Solomio. Als je die in het echt ziet, kruip je onmiddellijk achter een hek...Daarom ga ik niet naar de grote forummeet, schrikt iedereen zich te pletter.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 11:02
donderdag 17 september 2009 om 11:06
quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 september 2009 @ 11:02:
Nou vooruit, ik heb altijd al eens willen weten hoe het is om van de damesliefde te zijn
Cool!
Wil je nog een inwerkperiode, of denk je dat je het zo wel kunt overnemen (niet vergeten om ook regelmatig volstrekt achterlijke dingen te posten hè)?
Nou vooruit, ik heb altijd al eens willen weten hoe het is om van de damesliefde te zijn
Cool!
Wil je nog een inwerkperiode, of denk je dat je het zo wel kunt overnemen (niet vergeten om ook regelmatig volstrekt achterlijke dingen te posten hè)?
donderdag 17 september 2009 om 11:20
Bang ben ik niet voor andere forummers. Mijn mening verkondig ik echter zelden. Wanneer ik een topic lees, staat hetgeen ik erover denk er vaak al tussen en wel zo mooi verwoord dat ik denk: "Zo mooi kan ik dat nooit omschrijven!". Natuurlijk staat het me dan nog vrij mijn mening, tips/adviezen te geven, maar dat vind ik dan weer overbodig. Dat komt dan op hetzelfde neer al staat het er dan wat anders/minder mooi verwoord...
donderdag 17 september 2009 om 11:27
donderdag 17 september 2009 om 11:31
quote:liesje_28 schreef op 17 september 2009 @ 11:20:
. Wanneer ik een topic lees, staat hetgeen ik erover denk er vaak al tussen en wel zo mooi verwoord dat ik denk: "Zo mooi kan ik dat nooit omschrijven!"...
Dát maken wij wel uit!
Maar zoiets kun je ook wel een beetje oefenen, toch?
. Wanneer ik een topic lees, staat hetgeen ik erover denk er vaak al tussen en wel zo mooi verwoord dat ik denk: "Zo mooi kan ik dat nooit omschrijven!"...
Dát maken wij wel uit!
Maar zoiets kun je ook wel een beetje oefenen, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 17 september 2009 om 11:34
dat met die nummerborden is een beetje misgegaan, ik had er twee geregeld via een turkse vrouwenhandelaar. Maar die besloot de benen te nemen. Ik ben nu kwaad, dus ik probeer die borden terug te halen via een connectie van me in Instanbul.
Ik heb ook nog wel een alternatief Loom, met die invalidenwagentjes heb je geen NB nodig.
Ik heb ook nog wel een alternatief Loom, met die invalidenwagentjes heb je geen NB nodig.
donderdag 17 september 2009 om 11:36
donderdag 17 september 2009 om 11:36
quote:Dushi74 schreef op 17 september 2009 @ 11:35:
Ik val het topic even binnen zonder alles gelezen te hebben, Want er zijn inmiddels ruim 450 postings gedaan in dit topic. Maar is er nog iemand bang voor me? Of eerder het tegenovergestelde Wie is Dushi74?
Ik val het topic even binnen zonder alles gelezen te hebben, Want er zijn inmiddels ruim 450 postings gedaan in dit topic. Maar is er nog iemand bang voor me? Of eerder het tegenovergestelde Wie is Dushi74?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 17 september 2009 om 11:43
quote:loomii schreef op 17 september 2009 @ 11:06:
[...]
Cool!
Wil je nog een inwerkperiode, of denk je dat je het zo wel kunt overnemen (niet vergeten om ook regelmatig volstrekt achterlijke dingen te posten hè)?Als ik me ergens in kan lezen dan lukt het me wel
[...]
Cool!
Wil je nog een inwerkperiode, of denk je dat je het zo wel kunt overnemen (niet vergeten om ook regelmatig volstrekt achterlijke dingen te posten hè)?Als ik me ergens in kan lezen dan lukt het me wel
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 17 september 2009 om 11:44
quote:meds schreef op 17 september 2009 @ 11:34:
dat met die nummerborden is een beetje misgegaan, ik had er twee geregeld via een turkse vrouwenhandelaar. Maar die besloot de benen te nemen. Ik ben nu kwaad, dus ik probeer die borden terug te halen via een connectie van me in Instanbul.
Invalidenwagentjes zijn leuk als vervoer bij inbraakjes in de serviceflat, maar je zet er geen ramkraak mee....
Kun jij die wagentjes goedkoop leveren? Doe er dan maar drie van, in onopvallende kleuren. Maar ook alsnog graag de nummerborden.
Zondag komt de container uit Ghana, trouwens.
Invalidenwagentjes zijn leuk als vervoer bij inbraakjes in de serviceflat, maar je zet er geen ramkraak mee....
Kun jij die wagentjes goedkoop leveren? Doe er dan maar drie van, in onopvallende kleuren. Maar ook alsnog graag de nummerborden.
Zondag komt de container uit Ghana, trouwens.
donderdag 17 september 2009 om 11:47