Hoofdpijn na fietsen
donderdag 17 september 2009 om 12:07
Sinds kort fiets ik naar mijn werk (zo'n 3 kwartier) en ik heb tijdens en na het fietsen altijd hoofdpijn! Het is echt zo'n pijn aan mijn voorhoofd, heel vervelend.
Ik dacht misschien dat het door de wind/kou komt, maar die is er natuurlijk de laatste tijd (zomer) nog niet!
Heeft iemand hetzelfde of een idee waar dat door kan komen?
Ik dacht misschien dat het door de wind/kou komt, maar die is er natuurlijk de laatste tijd (zomer) nog niet!
Heeft iemand hetzelfde of een idee waar dat door kan komen?
donderdag 17 september 2009 om 12:22
Ik heb dat ook vaak, vooral als het een beetje waait. Volgens mij komt het omdat ik mijn ogen te hard samenknijp tegen wind, kou of zon. Ik heb er iig geen last van als ik een zonnebril draag, liefst een beetje een sportmodel dat goed aansluit.
Dat drinken is trouwens een interessante gedachte want ik drink eigenlijk altijd te weinig (heb haast nooit dorst). Ik had die link nog nooit gelegd.
Dat drinken is trouwens een interessante gedachte want ik drink eigenlijk altijd te weinig (heb haast nooit dorst). Ik had die link nog nooit gelegd.
mahna mahna tuduuuudududu

donderdag 17 september 2009 om 12:27
donderdag 17 september 2009 om 13:16
donderdag 17 september 2009 om 13:30
quote:EvaViva schreef op 17 september 2009 @ 12:25:
Hm, nee, ik drink niets tijdens het fietsen. Ervoor een beetje, bij het ontbijt. Misschien eens een flesje water meenemen op de fiets dan.
Zonnebril zal ik ook gaan opzetten
(ook nu, als er geen zon is Feesie?).Ja, ik draag altijd een zonnebril op de fiets (nou ja, niet in het donker). Het gaat om het ogenknijpen en dat doe ik eigenlijk altijd vanwege licht, wind en/of kou. En ik heb dus precies diezelfde hoofdpijn die jij beschrijft na het fietsen. Probeer het gewoon eens, misschien is het voor jou ook de oplossing.
Hm, nee, ik drink niets tijdens het fietsen. Ervoor een beetje, bij het ontbijt. Misschien eens een flesje water meenemen op de fiets dan.
Zonnebril zal ik ook gaan opzetten

mahna mahna tuduuuudududu
donderdag 17 september 2009 om 13:32