Bang voor andere forummers?

16-09-2009 23:08 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?

Bang?

Totaal aantal stemmen: 144

Neen (61%)
Jah (15%)
Soms (24%)
quote:eleonora schreef op 17 september 2009 @ 12:57:

Ik ben wel als de dood voor Meds trouwens maar goed, dat hoort zo....Ja, dat telt hier niet mee toch? Ik bedoel, Meds, is er iemand níet bang voor haar?
quote:Zomaareenvent schreef op 17 september 2009 @ 13:11:

'bang' is een groot woord, maar ik reageer niet meer op Eleonora.

Ik heb een keer iets onaardigs gezegd in een discussie met haar. Resultaat: vele aanhangers die bijna ontploften van verontwaardiging, diverse klachten bij de moderator en een dreiging van een ban. Dus ik kijk voortaan wel uit.En we hebben een winnaar!!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik heb een keer iets onaardigs gezegd in een discussie met haar. Resultaat: vele aanhangers die bijna ontploften van verontwaardiging, diverse klachten bij de moderator en een dreiging van een ban. Dus ik kijk voortaan wel uit.???

Ik heb een keer iets onaardigs gezegd in een discussie met haar. Resultaat: vele aanhangers die bijna ontploften van verontwaardiging, diverse klachten bij de moderator en een dreiging van een ban. Dus ik kijk voortaan wel uit.Iets onaardigs? Da's nog een understatement.....
En dat heb ik gemist? Shit...HPL, werk aan de winkel!!
Kan mij wel voorstellen als je weet dat je minder stevig in discussies staat en er forummers aanwezig zijn die nogal scherp van tong zijn je maar stilletjes weg sluipt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 september 2009 @ 13:12:

[...]

Misschien dat je liever niet (meer) schrijft zodra die forummer nadrukkelijk aanwezig is en blijft in dat topic, of nooit rechtstreeks op haar/ zijn posting reageren?Kan iemand BGB vertellen dat dit inderdaad zo is?
Zomaareenvent, wat ben jij een zielig figuur zeg! Echt, wat wentel jij je in de slachtofferrol, walgelijk.

Eén tip: iets met hand en boezem en veel succes!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 september 2009 @ 13:12:

Misschien dat je liever niet (meer) schrijft zodra die forummer nadrukkelijk aanwezig is en blijft in dat topic, of nooit rechtstreeks op haar/ zijn posting reageren?Dan ben ik dus toch een bangerik af en toe
quote:Ainne schreef op 17 september 2009 @ 13:17:

[...]

Kan iemand BGB vertellen dat dit inderdaad zo is?
Aanhangers van Eleonora

ja, het is een sekte. En we lopen ook allemaal de hele dag in groene gewaden rond.
Stressed is just desserts spelled backwards

Ik heb een keer iets onaardigs gezegd in een discussie met haar. Resultaat: vele aanhangers die bijna ontploften van verontwaardiging, diverse klachten bij de moderator en een dreiging van een ban. Dus ik kijk voortaan wel uit.iets onaardigs dekt de lading niet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:eleonora schreef op 17 september 2009 @ 12:14:

[...]

Dat betekent dat HPL dus mijn verloofde is?

Als jij vakantie hebt?

Want jij bent mijn verloofde en HPL neemt jou over....

HPL ik heb het je steeds gezegd, vroeg of laat krijg ik je en jawel!

Haaaaaahahahahahaaaaaaa!!!!Fuck, ik wist wel dat er een adder onder het gras zat. Kan ik me door Lé laten uitwonen in een Drentsche plaggenhut.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Ik heb een keer iets onaardigs gezegd in een discussie met haar. Resultaat: vele aanhangers die bijna ontploften van verontwaardiging, diverse klachten bij de moderator en een dreiging van een ban. Dus ik kijk voortaan wel uit.Aha, nu komen we ergens

Dus er zijn wel degelijk forummers die niet aangepakt worden, omdat men de gevolgen vreest.

Dat is je reinste intimidatie

*Heeft net zo'n 19 pagina's doorgespit*
Min, misschien moet je even de posting lezen waar het om gaat, dan snap je dat dit heerschap dit volledig aan zichzelf te danken heeft
quote:Maleficent schreef op 17 september 2009 @ 13:18:

Aanhangers van Eleonora

ja, het is een sekte. En we lopen ook allemaal de hele dag in groene gewaden rond.Met open kruis. En een E of een L op onze voorhoofd. ( die E is voor de écht uitverkorenen)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als er met een ban gedreigd wordt dan zal het wel iets meer dan zomaar onaardig zijn toch?
Hmmmmz....mij bekruipt het vermoeden dat Zomaareenvent volkomen terecht is aangepakt door desbetreffende forummers...
Was dat niet iets met nazi en collaborateur?
Nu is het natuurlijk wel de vraag, als die opmerking naar iemand anders dan Eleo was geplaatst...was er dan ook zo massaal verontwaardigd gereageerd en waren de gevolgen ook zo heftig geweest?

Wat nou als het een compleet onbekende forummer betrof?
Denk het wel Min. In het heetst van de strijd in die discussie trok ZMV de vergelijking met Leo en nazi Duitsland en dat die jodenster ook ingevoerd moest worden omdat dat de regel was ofzoiets. Ging nergens over. Als je geen argumenten hebt, hou dan gewoon je mond.
Klopt Pip

Min, geen idee, ik zie wel vaker dat er op dit soort heftige uitspraken mensen er op duiken ook als het om minder bekende forummers gaat.
Nou Min, mijn allereerste echte aanvaring hier op dit topic was met Spinoza. Geen idee toen wie hij was, maar hij had één van de mods uitgemaakt voor nazi (en toen wist ik al helemaal niet wie de mods waren) en dat vond ik niet kunnen. Dus dat is je antwoord. Dus.
Ik ben bang voor Kjong. Altijd al geweest. Ik heb vannacht nog gedroomd over Kjong. De naam alleen al: Kjong. Brrr...
quote:minny wrote on 17 September 2009 @ 13:24:

Nu is het natuurlijk wel de vraag, als die opmerking naar iemand anders dan Eleo was geplaatst...was er dan ook zo massaal verontwaardigd gereageerd en waren de gevolgen ook zo heftig geweest?

Wat nou als het een compleet onbekende forummer betrof?Waar dingen gezegd worden die echt niet door de beugel kunnen, mag ik hopen dat er precies hetzelfde wordt gereageerd of dat nu een verse of een oudbakken forummer is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven