CB1x duidelijk positief getest. 2de keer bijna niet te zien.
maandag 14 september 2009 om 21:33
ik heb een vraag...
ik heb vanavond een test gedaan met de CB+, ik ben 4 dagen overtijd. Hij gaf duidelijk een plus aan. dit was om half zeven vanavond..
Nu doe ik net weer een test en dan zie je het plusje bijna niet..
Ik lees op i-net veel negatieve verhalen over ClearBleu..
Maak mezelf gek, ben ik nu wel of niet zwanger...
sorry, moest mijn verhaal even kwijt..
ik heb vanavond een test gedaan met de CB+, ik ben 4 dagen overtijd. Hij gaf duidelijk een plus aan. dit was om half zeven vanavond..
Nu doe ik net weer een test en dan zie je het plusje bijna niet..
Ik lees op i-net veel negatieve verhalen over ClearBleu..
Maak mezelf gek, ben ik nu wel of niet zwanger...
sorry, moest mijn verhaal even kwijt..
woensdag 16 september 2009 om 23:34
quote:jolief schreef op 16 september 2009 @ 11:04:
ensch.. wat jij wel al overtijd toen je testte??Bij die eerste test zeer zeker niet. Bij die tweede zat ik rond mijn NOD. Daarom was ik zal zwaar verbaasd dat die eerste test positief was, omdat het eigenlijk nog veelste vroeg was. Ik geloof een week voor m'n NOD. Die tweede test was een week later, maar wel net zo duidelijk met een +. Het was gewoon erg vaag allemaal.
ensch.. wat jij wel al overtijd toen je testte??Bij die eerste test zeer zeker niet. Bij die tweede zat ik rond mijn NOD. Daarom was ik zal zwaar verbaasd dat die eerste test positief was, omdat het eigenlijk nog veelste vroeg was. Ik geloof een week voor m'n NOD. Die tweede test was een week later, maar wel net zo duidelijk met een +. Het was gewoon erg vaag allemaal.
donderdag 17 september 2009 om 14:03
oke...
anastacia en ensch.. k was toch al ruim over tijd, dus zwanger ben ik sowieso..
en dat ik tot zaterdag kan wachten met een tweede test..
tja mijn lichaam toont alle ongemakken van het zwanger zijn (op misselijk na), dus weet heel zeker dat ik zwanger ben
heb tenslotte ook al een positieve test in mijn handen gehad...
ondertussen heb ik al een afspraak gemaakt met de VK...
nu hopen dat het goed blijft gaat, want vind het wel een beetje spannend..
anastacia en ensch.. k was toch al ruim over tijd, dus zwanger ben ik sowieso..
en dat ik tot zaterdag kan wachten met een tweede test..
tja mijn lichaam toont alle ongemakken van het zwanger zijn (op misselijk na), dus weet heel zeker dat ik zwanger ben
heb tenslotte ook al een positieve test in mijn handen gehad...
ondertussen heb ik al een afspraak gemaakt met de VK...
nu hopen dat het goed blijft gaat, want vind het wel een beetje spannend..
donderdag 17 september 2009 om 22:17
Verbaast me sorry dat je al afspraak hebt gemaakt met vlos.
Wil je niet nog een duidelijk bevesteging van een echte goede test.
Ik was namelijk ook overtijd en positieve CB test met tekst zwanger. Bij de huisarts week later sloeg de test bij haar niets uit. Bloed laten prikken om nogmaals het uit te zoeken.
Helaas was het onder 10 hcg volgends de bloedtest, en paar dagen ongesteld geworden.
Ik hoop voor jou dat dit je bespraard blijft, omdat ik het zelf mee gemaakt heb 2 x toe blijf ik geintresseerd in je topic.
En hoop zo dat je dit bespaard blijft.
Het spijt me oprecht als ik je bang zou maken.
Sterkte en succes in elk geval.
Wil je niet nog een duidelijk bevesteging van een echte goede test.
Ik was namelijk ook overtijd en positieve CB test met tekst zwanger. Bij de huisarts week later sloeg de test bij haar niets uit. Bloed laten prikken om nogmaals het uit te zoeken.
Helaas was het onder 10 hcg volgends de bloedtest, en paar dagen ongesteld geworden.
Ik hoop voor jou dat dit je bespraard blijft, omdat ik het zelf mee gemaakt heb 2 x toe blijf ik geintresseerd in je topic.
En hoop zo dat je dit bespaard blijft.
Het spijt me oprecht als ik je bang zou maken.
Sterkte en succes in elk geval.