Bang voor andere forummers?

16-09-2009 23:08 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?

Bang?

Totaal aantal stemmen: 144

Neen (61%)
Jah (15%)
Soms (24%)
quote:koko67 schreef op 17 september 2009 @ 12:22:

Bang niet, wel verbaasd soms over de enorme hoeveelheid tijd die sommige forummers hebben om op dit forum rond te hangen. Hebben jullie niks anders te doen?

Werken ofzo?Hoe zo? Als iemand dagelijks tientallen berichten verstuurt, is dat zijn eigen zaak. Ik zit er niet mee hoelang en hoevaak iemand op dit forum rondhangt. Dat moet ieder voor zichzelf weten.
World of Warcraft: Legion
quote:Livre schreef op 17 september 2009 @ 13:54:

Werken? Ik heb al een uitkering. Zo maak ik het fileprobleem ook niet groter.
World of Warcraft: Legion
quote:Zomaareenvent schreef op 17 september 2009 @ 13:52:

[...]

Tsja, waar ligt dan de grens met het toedichten van onaardige eigenschappen aan andere forummers? Iemand een 'zielig figuur' vinden mag kennelijk nog. Of mag je sommige mensen wel en sommige mensen niet openlijk een 'zielig figuur' vinden? Ik vind het allemaal best hoor, maar het wordt er niet duidelijker op.Ik vind het niet, het ís zo. Dat is het verschil
quote:traincha2 schreef op 17 september 2009 @ 13:53:

[...]

Oh zo. Beetje flauw ja, maar dat vind ik ook van de forummers, die een topic openen, niet het gewenste antwoord krijgen en vervolgens zich helemaal niet meer laten zien.Ja die ook. Als je niet tegen weerwoord kan, start dan ook geen discussie.
quote:Zomaareenvent schreef op 17 september 2009 @ 13:31:

[...]

Deze samenvatting dekt niet geheel de lading. Maar ik ga de discussie niet overnieuw voeren hier. Veel te gevaarlijk !Je bent eng.
quote:Suy schreef op 17 september 2009 @ 13:43:

Heel bijzonder topic maar wel interessant...

Waarom zou je bang of geintimideerd zijn door een andere forummer?

Waarom denken sommgen dat ze bijv. niet tegen Eleonora in moeten gaan omdat ze dan "echt verkeerd" zitten?

Het gaat hier toch om meningen, waar iedereen evenveel recht op heeft?

Als ik ergens anders over denk dan Eleonora dan zit ik niet fout maar denk ik gewoon anders dan dat zij dat doet.

Kom op zeg, je laat je toch sowieso niet intimideren, en al helemaal niet op een forum.

Voor de duidelijkheid; ik intimideer niemand. Nooit gedaan, zal ook niet gebeuren.

En ik hoef er niet steeds met mijn haren te worden bijgesleept als het over dit soort dingen gaat, ik heb er mijn buik vol van zo langzamerhand. Nou is het misschien wel weer intimiderend om tegen mij in te gaan een andere keer ben ik te lief en dan ben ik weer te veel aanwezig. Ik doe hier gewoon mijn ding, net als iedereen. Kom op zeg.
quote:traincha2 schreef op 17 september 2009 @ 13:47:

[...]

Leo intimiderend?? *fronst verwonderd wenkbrauwen*

:rotsmileys*

Nee dat zeg ik niet...

Sommigen durven niet op haar te reageren als ze een andere mening hebben las ik hier ergens, dat heeft niks te maken met goed of fout zitten.

De situatie vinden ze intimiderend, niet de persoon zelf.
quote:eleonora schreef op 17 september 2009 @ 14:12:

[...]

Voor de duidelijkheid; ik intimideer niemand. Nooit gedaan, zal ook niet gebeuren.

En ik hoef er niet steeds met mijn haren te worden bijgesleept als het over dit soort dingen gaat, ik heb er mijn buik vol van zo langzamerhand. Nou is het misschien wel weer intimiderend om tegen mij in te gaan een andere keer ben ik te lief en dan ben ik weer te veel aanwezig. Ik doe hier gewoon mijn ding, net als iedereen. Kom op zeg.

Dat zeg ik dus ook niet.

Je begrijpt me niet denk ik, ik haal aan wat ik hier gelezen heb en probeer mijn mening duidelijk te maken.

dat het op een forum dus om meningen gaat en dat meningen in veel gevallen dus niet per definitie goed of fout zijn.

Dus dat men geen reden heeft om door wie dan ook geintimideerd te voelen of jij dat nu bent of minny of ik of godweetwie.
Waarom reageer je eigenlijk zo aangevallen?
Sorry Suy.
Jij bent niet intimiderend Eleo, ga ik even vanuit, maar er zijn dus forummers die het intimiderend vinden om tegen jou in te gaan. Omdat je zo populair bent. En er meteen tig anderen bovenop springen om jou te verdedigen.

Ergens wel logisch, als nieuweling op school ga je ook niet meteen tegen het populairste meisje van de klas zeggen dat ze eet als een zwijn
Niemand hoeft zich door mij geïntimideerd te voelen

Maaarr...als je zelf een discussie met me begint dan ga ik er wel van uit dat je het aankan en dus niet dat je de HRS erbij roept. Dan lust ik je rauw idd (grapje) (beetje)
Niet tegen leo in durven gaan?

Sorry ,maar dat ligt dan echt aan jezelf.

Overigens zie ik helemaal niet een groep `Leo aanhangers die er dan bovenop zitten.

Ik geloof dat Leo heel goed voor zichzelf op kan komen en velen denk ik,dus overbodig om als een soort kringetje om haar heen te staan.

Als je bij een opmerking een hoop over je heen krijgt,is het gros het gewoon niet met je eens.
quote:Suy schreef op 17 september 2009 @ 14:16:

Waarom reageer je eigenlijk zo aangevallen?

Omdat het leek alsof het over mij ging. Alsof ik intimiderend ben en reageren op mij gevolgen heeft. Zo las ik het. Verkeerd dus blijkbaar.

Nogmaals, sorry.
Tja, en toch geeft hier en daar iemand aan daar dus wel "bang" voor te zijn, om tegen populaire forummers in te gaan. De angst is wel degelijk aanwezig, of jij en ik het daar nou mee eens zijn of niet.
Hahaha!! ik lijk nu zelf een leo aanhanger met mijn post!!

Voor de duidelijkheid,dat ben ik niet.
Eigenlijk best jammer dat het kennelijk bestaat.
quote:minny schreef op 17 september 2009 @ 14:17:

Jij bent niet intimiderend Eleo, ga ik even vanuit, maar er zijn dus forummers die het intimiderend vinden om tegen jou in te gaan. Omdat je zo populair bent. En er meteen tig anderen bovenop springen om jou te verdedigen.

Ergens wel logisch, als nieuweling op school ga je ook niet meteen tegen het populairste meisje van de klas zeggen dat ze eet als een zwijn

Bij deze dus nog maar een keer;

Ga vooral lekker tegen me in.

Zomaareenvent, ook jij dus, zolang jij normaal reageert als je een discussie niet kunt 'winnen' is er niks aan de hand.

Maar ik laat me door niemand, door helemaal niemand uitmaken voor nazi sympathisant, of iemand die omkeek toen de joden werden weggevoerd alleen omdat ik zei dat regels regels zijn als het gaat om verkeer en daar bij bleef ondanks jouw gezuig en ge-beledig. Om verkeer dus, niet om allerlei andere dingen die jij er bij ging halen.
quote:minny wrote on 17 September 2009 @ 13:34:

[fgcolor=#D000F0]Nou ja, ik heb meerdere forummers "horen zeggen" dat zij geen aanvaring zouden willen met bepaalde forummers, wegens de aanhang. Als je ruzie met 1 hebt dan heb je ruzie met 20. Ja, dat is best intimiderend.

Maar hoe dan ook toch hun eigen probleem. Klinkt hard en ik kan me voorstellen dat het soms lastig is, maar je láát je intimideren dan. Het staat of valt bij je eigen houding. En is het angst voor die meerderheid of angst om af te gaan?...
Ok Leo:-)
quote:iry schreef op 17 september 2009 @ 14:21:

Niet tegen leo in durven gaan?

Sorry ,maar dat ligt dan echt aan jezelf.

Overigens zie ik helemaal niet een groep `Leo aanhangers die er dan bovenop zitten.

Dat is ook gelul van een dronken aardbei inderdaad. Die groep die mij zou beschermen, pfffffff la me niet lachen zeg.

Lekker makkelijk om daarmee te gaan schermen als mensen het gewoon niet met je eens zijn. Dan gaan roepen dat ze mij te hulp kwamen. Zomaareenvent had sowieso een standpunt wat afweek van wat veel anderen vonden en dat was al de gehele discussie zo.

De mensen die reageerden op zijn ongepaste uitspraak (en die vóór mij al bij de mod een melding plaatsten) deden daarvoor ook al mee met de discussie en waren het ook toen al niet met hem eens.
quote:eleonora schreef op 17 september 2009 @ 14:27:

[...]

Bij deze dus nog maar een keer;

Ga vooral lekker tegen me in.

Zomaareenvent, ook jij dus, zolang jij normaal reageert als je een discussie niet kunt 'winnen' is er niks aan de hand.

Maar ik laat me door niemand, door helemaal niemand uitmaken voor nazi sympathisant, of iemand die omkeek toen de joden werden weggevoerd alleen omdat ik zei dat regels regels zijn als het gaat om verkeer en daar bij bleef ondanks jouw gezuig en ge-beledig. Om verkeer dus, niet om allerlei andere dingen die jij er bij ging halen.Ik?
Er staat toch "zomaareenvent", Minny?

Niet àlles op jezelf betrekken hè
quote:minny schreef op 17 september 2009 @ 14:31:

[...]

Ik?

Nee lieffie!

Zomaareenvent dus!

Jij niet!

(gek)
Oh zoooo....ik dacht al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven