Een topic waar een stuk ontbrak

17-09-2009 15:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

aantal dagen terug las ik al het commentaar wat ik had gekregen. En ik schrok er nogal van. Waar is het mis gegaan. Toen ik later terug las, zag ik dat het belangrijkste gedeelte ontbrak en dat iedereen het nogal verkeerd had geinterpreteerd. Ik zag dat mijn tekst was; een half jaar en iets over smsen. Wat ontbrak er; dat ik na een half jaar nog me af en toe nog steeds druk om kan maken. En dat ik de afgelopen week dagelijks (dat betekent 5 a 6 smsen) heb laten weten dat ik er nogal een naar gevoel aan heb overgehouden hoe het allemaal is gegaan. En dat ik graag nog eens ,ondanks dat ik ook allang weer een vriend heb, nog eens fijn zou vinden om het nog eens op een normale manier over wil hebben.

Ik snap niet dat er werkelijk mensen zijn die echt denken dat iemand een half jaar lang elke dag een sms stuurt! Sorry, waar is je verstand. Dat is toch niet menselijk! Zo iets heb ik ook nog nooit gehoord. Vond nogal lach wekkend om te zien dat er mensen zijn die nog serieus op zoiets een reactie achter laten.

Mijn excuses voor dit grote misverstand.
In plaats van dat je het waardeert dat mensen je hier serieus bejegenen, ga je ze uit zitten lachen en belachelijk maken??? Jij spoort echt niet zeg.
Na een half jaar moet je niet ineens gaan verwachten dat je alsnog uitleg krijgt. Ex is waarschijnlijk allang verder met zijn leven. Laat m met rust. Ga verder met die van jou.

En ga geen mensen belachelijk maken die aan de hand van jouw eigen posting hun best doen om met jou mee te denken.
Een halve topic + een halve topic maakt 1 topic...

Pfffffffffffffff.......
quote:fleurtje schreef op 17 september 2009 @ 16:12:

[...]

Ik bedoel: zeggen dat ik een stuk tekst vergeten ben!

Zei TO maar dat ze een stuk tekst vergeten is. Maar nee, iedereen heeft haar verhaal verkeerd geïnterpreteerd 'omdat er een stuk ontbrak'. Goh joh!

Zal maar niet net zo kinderachtig iets zeggen over de oorspronkelijke OP en het ineens volledig begrijpen van al die miscommunicatie...
Wat vind je vriend ervan dat je met je ex smst?
En wat vind ex er van dat je met ex smst?
Ik zie een patroon: we krijgen nu elke dag een topic van TO over hetzelfde probleem! Vast elke keer na het versturen van een smsje naar ex.
quote:minny schreef op 17 september 2009 @ 16:40:

En wat vind ex er van dat je met ex smst?Dat worden dus dagelijks twee smsjes naar twee exen...
*negeermodus aan*
Hey Phiep
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha die Summertje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven