Rondreizen VS en Canada?
dinsdag 15 september 2009 om 18:17
Hoi,
Ik heb erg veel reisplannen in mijn hoofd en eentje daarvan is rondreizen voor zo ong. 2 maanden in de VS of Canada.
Nu hoor je hier vrij weinig over, het zijn vast geen echte backpackers landen.
Dus ik ben benieuwd, hoe is het om daar rond te reizen?
Ontmoet je veel mensen?
Is het leuk om in je eentje rond te reizen?
Wat is echt aan te raden?
Thanks!
Ik heb erg veel reisplannen in mijn hoofd en eentje daarvan is rondreizen voor zo ong. 2 maanden in de VS of Canada.
Nu hoor je hier vrij weinig over, het zijn vast geen echte backpackers landen.
Dus ik ben benieuwd, hoe is het om daar rond te reizen?
Ontmoet je veel mensen?
Is het leuk om in je eentje rond te reizen?
Wat is echt aan te raden?
Thanks!
dinsdag 15 september 2009 om 18:24
Heel veel backpackers juist in die landen. Kijk maar even op
http://www.lonelyplanet.com
Daar kan je ook reisverhalen lezen.
Zelf ben ik wezen backpacken in de sunshine-state. Was erg leuk en erg genoten van de extremiteiten van het land zelf.
http://www.lonelyplanet.com
Daar kan je ook reisverhalen lezen.
Zelf ben ik wezen backpacken in de sunshine-state. Was erg leuk en erg genoten van de extremiteiten van het land zelf.
anoniem_75841 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 18:26
Reden: pakte URL niet
Reden: pakte URL niet
% gewijzigd
Nee echt?
dinsdag 15 september 2009 om 18:55
Vorig jaar een maand in US geweest, ongeveer kleine drie weken in zuid-west USA & daarna Memphis (Graceland) en via New Orleans naar Florida...was echt een superreis. Wij hebben alles met huurauto & hotels / cabins gedaan en een fantastische tijd gehad.
Wilde net al een linkje naar onze blog sturen via een vriendenuitnodiging, maar daar kun je geen tekst meer inzetten. mocht je interesse hebben mail me dan even op martieni@hellokitty.com
Wilde net al een linkje naar onze blog sturen via een vriendenuitnodiging, maar daar kun je geen tekst meer inzetten. mocht je interesse hebben mail me dan even op martieni@hellokitty.com
dinsdag 15 september 2009 om 19:40
Super mooie reizen daar te maken.
Ik heb zelf de hele oost kust per trein gedaan, van Boston to Miami.
Met de auto van Miami naar het zuiden van texas gereden.
En California met bus, trein en vliegtuig gedaan.
Allemaal anders, maar allemaal even mooi.
Je kunt ook combi van Canada en USA.
In Vancouver beginnen bv en dan helemaal afzakken door Washington, Oregon en California.
Of in Toronto beginnen, via Niagra Falls naar New York en daar ook nog Washington DC en Boston mee pakken.
Wat wil je graag zien? Ik zet zo een leuke route voor je in elkaar.
Ik ben in 33 van de 50 staten geweest en heb ook het een en ander van Canada gezien.
Ik heb zelf de hele oost kust per trein gedaan, van Boston to Miami.
Met de auto van Miami naar het zuiden van texas gereden.
En California met bus, trein en vliegtuig gedaan.
Allemaal anders, maar allemaal even mooi.
Je kunt ook combi van Canada en USA.
In Vancouver beginnen bv en dan helemaal afzakken door Washington, Oregon en California.
Of in Toronto beginnen, via Niagra Falls naar New York en daar ook nog Washington DC en Boston mee pakken.
Wat wil je graag zien? Ik zet zo een leuke route voor je in elkaar.
Ik ben in 33 van de 50 staten geweest en heb ook het een en ander van Canada gezien.
woensdag 16 september 2009 om 18:33
Volgens mij ga je echt een superreis maken!!
WIj zijn afgelopen juni in West Amerika geweest en we hadden het onwijs naar ons zin. Wij hebben 3 weken met een camper rondgereden.
Ik was samen met vriend maar we hebben ontzettend veel aanspraak gehad. De Amerikanen zijn erg nieuwschierig en altijd in voor een praatje.
Er is volgens mij is er zoveel te doen in Amerika dat je een beetje moet kijken waar je voorkeur naar uit gaat. Bijv de nationale parken: wandelen en veel natuurschoon of steden en daar musea bekijken. Of zoveel mogelijk van het land willen zien en dan veel reizen.
Wij gaan volgend jaar naar Canada om daar 3 weken rond te reizen met een camper. Heerlijk al die voorpret!
WIj zijn afgelopen juni in West Amerika geweest en we hadden het onwijs naar ons zin. Wij hebben 3 weken met een camper rondgereden.
Ik was samen met vriend maar we hebben ontzettend veel aanspraak gehad. De Amerikanen zijn erg nieuwschierig en altijd in voor een praatje.
Er is volgens mij is er zoveel te doen in Amerika dat je een beetje moet kijken waar je voorkeur naar uit gaat. Bijv de nationale parken: wandelen en veel natuurschoon of steden en daar musea bekijken. Of zoveel mogelijk van het land willen zien en dan veel reizen.
Wij gaan volgend jaar naar Canada om daar 3 weken rond te reizen met een camper. Heerlijk al die voorpret!
woensdag 16 september 2009 om 23:02