Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
donderdag 17 september 2009 om 23:10
@ Kym: heel veel zin in, en nog helemaal geen plannen gemaakt. Ik heb mijn vervoer en overnachtingen geregeld, en verder helemaal niets... ik ga me morgen in de treinen pas een beetje verdiepen in wat ik allemaal wil zien. Ik zie t allemaal wel, t komt zoals het komt. En dat vooruitzicht vind ik heerlijk, geeft zo'n gevoel van vrijheid!
Kan jij eigenlijk iets meer vertellen over je werkzaamheden in Afrique, of wil je dat liever niet ivm herkenbaarheid. Ben wel benieuwd!
Kan jij eigenlijk iets meer vertellen over je werkzaamheden in Afrique, of wil je dat liever niet ivm herkenbaarheid. Ben wel benieuwd!
donderdag 17 september 2009 om 23:27
donderdag 17 september 2009 om 23:44
Euhh...tussen evaluatie...
Hij is geestig, gevat, origineel, leuke baan, leuk leven wat ik zo lees, beetje uitgestuiterd net als ik en gaan ergens volgende week ff bellen..
(kon ffies niet eerder want hij vertrekt morgen naar weet ik waar voor een paar dagen)
maar moet eerlijk zeggen...........hij heeft mijn aandacht (voor nu, want misschien word ik zaterdag wel helemaal verliefd op Jan!)
Hij is geestig, gevat, origineel, leuke baan, leuk leven wat ik zo lees, beetje uitgestuiterd net als ik en gaan ergens volgende week ff bellen..
(kon ffies niet eerder want hij vertrekt morgen naar weet ik waar voor een paar dagen)
maar moet eerlijk zeggen...........hij heeft mijn aandacht (voor nu, want misschien word ik zaterdag wel helemaal verliefd op Jan!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 17 september 2009 om 23:59
Sam, wat goed!!!
Ik wist dat je dat graag wilde...
Maare, wat ga je precies voor zweefteverigs doen dan ook alweer?
*klap op mijn hoofd gehad hè paar maanden geleden, ik onthou echt niets meer*
*en vraagt zich op de valreep dan ook maar weer eens af wat leefuren dan ook alweer zijn*
Ik wist dat je dat graag wilde...
Maare, wat ga je precies voor zweefteverigs doen dan ook alweer?
*klap op mijn hoofd gehad hè paar maanden geleden, ik onthou echt niets meer*
*en vraagt zich op de valreep dan ook maar weer eens af wat leefuren dan ook alweer zijn*
vrijdag 18 september 2009 om 00:01
quote:sneezeweasel schreef op 17 september 2009 @ 23:59:
Ik weet helemaal niet meer waar JS voor stond, ik kom niet verder dan Jekker Stuk, maar das vast nie goed nie.
Sum hoe ist trouwens met je stomme homo?
Ik heb wel een fotootje van JS
Stomme Homo gaat prima, ligt alweer prinshomo heerlijk op mijn bed, AAN MIJN KANT, alwaar ik hem as we speak van af aan het trekken ben
Sneez...komt tie....
JS:
Ik weet helemaal niet meer waar JS voor stond, ik kom niet verder dan Jekker Stuk, maar das vast nie goed nie.
Sum hoe ist trouwens met je stomme homo?
Ik heb wel een fotootje van JS
Stomme Homo gaat prima, ligt alweer prinshomo heerlijk op mijn bed, AAN MIJN KANT, alwaar ik hem as we speak van af aan het trekken ben
Sneez...komt tie....
JS: