Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
donderdag 17 september 2009 om 20:10
donderdag 17 september 2009 om 20:11
Want weet je wat ik me afvraag.. Hoe weet zij dat dan ? Close friends zijn het niet dat weet ik omdat ik al bij de vrienden groep geweest ben zeg maar ...
Hij kent haar wel al een tijd , dat dan weer wel .. ze kan het alleen weten dus van hem via MSN ... en tuurlijk mag hij msnen met andere meiden.... ik klets ook wel eens met andere mannen , alleen zijn dat wel vrienden van mij .. niet zomaar vage kenissen ofzo ( die staan trouwens niet eens in mijn lijst)....
Maargoed ik draaf weer door .......
Hij kent haar wel al een tijd , dat dan weer wel .. ze kan het alleen weten dus van hem via MSN ... en tuurlijk mag hij msnen met andere meiden.... ik klets ook wel eens met andere mannen , alleen zijn dat wel vrienden van mij .. niet zomaar vage kenissen ofzo ( die staan trouwens niet eens in mijn lijst)....
Maargoed ik draaf weer door .......
donderdag 17 september 2009 om 20:11
donderdag 17 september 2009 om 20:14
@ Sum ...
Nee daar hebben we het niet over gehad, omdat ik juist dit keer gewoon lekker relaxed er in wou gaan , niet moeilijk doen,niet stressen niet gelijk dingen perse een naam willen geven ... noem maar op ....
aan de andere kant .. als ik er naar vraag weet ik gelijk waar ik aan toe ben .. das waar ..
Maar omdat hij me wel behandeld als zijn vriendin, en me mee nam naar vrienden enz ( wat hij dus naar zeggen normaal nooit doet ) ..dacht ik dat het wel goed zat ....
Dat naar zeggen is niet van hem maar van meiden in die vriendengroep ...
Nee daar hebben we het niet over gehad, omdat ik juist dit keer gewoon lekker relaxed er in wou gaan , niet moeilijk doen,niet stressen niet gelijk dingen perse een naam willen geven ... noem maar op ....
aan de andere kant .. als ik er naar vraag weet ik gelijk waar ik aan toe ben .. das waar ..
Maar omdat hij me wel behandeld als zijn vriendin, en me mee nam naar vrienden enz ( wat hij dus naar zeggen normaal nooit doet ) ..dacht ik dat het wel goed zat ....
Dat naar zeggen is niet van hem maar van meiden in die vriendengroep ...
donderdag 17 september 2009 om 20:32
quote:Summerdance schreef op 17 september 2009 @ 20:10:
Ik had het gezien lieve Charrie....
Ga je zo wel weer even terug mailen, maar eerst ff koffie met een vriendinnetje, Expeditie Robinson kijken MSNnen met leuke RP meneer...maar dan..............de meel Graag inclusief verslag over de leuke RP meneer.
Ik had het gezien lieve Charrie....
Ga je zo wel weer even terug mailen, maar eerst ff koffie met een vriendinnetje, Expeditie Robinson kijken MSNnen met leuke RP meneer...maar dan..............de meel Graag inclusief verslag over de leuke RP meneer.
donderdag 17 september 2009 om 21:02
Even een ego post. Ik ben de laatste dagen een emotioneel rund, maar heb wél een baan nu
En aan de rest ben ik aan het werken. Toch heftig, een verhuizing en alles eromheen, maar dat komt vast goed. Eerste stappen al gezet dus nu gaat het vast met sprongen vooruit
Morgen begin ik met sporten (rennen/hardlopen/ iets met hoofd leeg en sportschoenen aan), in de ochtend anders red ik het niet meer, want ik heb vanalles te doen. Ik moet mezelf ertoe dwingen, maar wíl het wel heel graag. Hoop dat ik er niet te chagrijnig van wordt.
En aan de rest ben ik aan het werken. Toch heftig, een verhuizing en alles eromheen, maar dat komt vast goed. Eerste stappen al gezet dus nu gaat het vast met sprongen vooruit
Morgen begin ik met sporten (rennen/hardlopen/ iets met hoofd leeg en sportschoenen aan), in de ochtend anders red ik het niet meer, want ik heb vanalles te doen. Ik moet mezelf ertoe dwingen, maar wíl het wel heel graag. Hoop dat ik er niet te chagrijnig van wordt.
donderdag 17 september 2009 om 21:11
quote:stroller schreef op 17 september 2009 @ 21:07:
Ja zit het ook.....
Te vaak op me mijn snufferd gegaan ..... dus ik ben mega voorzichtig tegenwoordig ....
En Madhe gefeliciteerd met je baan
Maar dat terzijde..
Uh, ja dan word je voorzichtiger ja. Logisch. Begrijpelijk.Maar wel jammer dat je je gevoel niet lekker de vrije loop kunt laten. Probeer toch te genieten!
Ja zit het ook.....
Te vaak op me mijn snufferd gegaan ..... dus ik ben mega voorzichtig tegenwoordig ....
En Madhe gefeliciteerd met je baan
Maar dat terzijde..
Uh, ja dan word je voorzichtiger ja. Logisch. Begrijpelijk.Maar wel jammer dat je je gevoel niet lekker de vrije loop kunt laten. Probeer toch te genieten!
donderdag 17 september 2009 om 21:50
Whiehoeoeoeoeoeoe.......Madhie heeft een baan!!!
Vertel vertel vertel......wanneer ga je beginnen, wat ga je doen, hoeveel uur?
En waarom ga je in godsnaam hardlopen?
*Sum kan het niet helpen maar vind dat zo iets onnozels*
Stroll, ik snap wel dat het diep zit maar besef je wel dat je dus 3 maanden soort van krampachtig aan het doen bent en hij dus 3 maanden lang niet de echte Stroller te zien krijgt...
Wees gewoon jezelf, zei het net nog tegen een vriendin.
Als je onzeker bent, uit het gewoon
Niet met heel veel drama, maar wel oprecht
Als hij dat niet trekt is het niets voor jou meissie...
Kym........záááááááááááálig toch
Zulke lieve stompzinnige onzinnige zo veel zeggende smsjes...
Wat heb je terug gestuuurd?
Mijn Viva meiden vinden je ook zo lief?
Sneez, hoest met U?
Vertel vertel vertel......wanneer ga je beginnen, wat ga je doen, hoeveel uur?
En waarom ga je in godsnaam hardlopen?
*Sum kan het niet helpen maar vind dat zo iets onnozels*
Stroll, ik snap wel dat het diep zit maar besef je wel dat je dus 3 maanden soort van krampachtig aan het doen bent en hij dus 3 maanden lang niet de echte Stroller te zien krijgt...
Wees gewoon jezelf, zei het net nog tegen een vriendin.
Als je onzeker bent, uit het gewoon
Niet met heel veel drama, maar wel oprecht
Als hij dat niet trekt is het niets voor jou meissie...
Kym........záááááááááááálig toch
Zulke lieve stompzinnige onzinnige zo veel zeggende smsjes...
Wat heb je terug gestuuurd?
Mijn Viva meiden vinden je ook zo lief?
Sneez, hoest met U?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 17 september 2009 om 21:57
@ sum.....
Ja weet je je hebt helemaal gelijk .. ik ga me nu krampachtig gedragen omwille van ?? zijn ik vind het best wel wennen en eng ???
Belachelijk ... eigenlijk ... waarom ik het doe,nouja omdat ik verliefd ben , en hem niet kwijt wil ,hem zo leuk vind.. dat soort dingen ..
En ja mijn verstand zegt ook wel , Stroll als hij je niet leuk genoeg vind, wil jij hem toch zeker ook niet ?? ik wil niet mezelf en mijn eigen gevoelens aan de kant zetten omdat die van hem zogenaamd belangrijker zouden zijn ...en ik daar overdreven veel rekening mee ga zitten te houden ....
Dus ja ik weet het ...........
Ja weet je je hebt helemaal gelijk .. ik ga me nu krampachtig gedragen omwille van ?? zijn ik vind het best wel wennen en eng ???
Belachelijk ... eigenlijk ... waarom ik het doe,nouja omdat ik verliefd ben , en hem niet kwijt wil ,hem zo leuk vind.. dat soort dingen ..
En ja mijn verstand zegt ook wel , Stroll als hij je niet leuk genoeg vind, wil jij hem toch zeker ook niet ?? ik wil niet mezelf en mijn eigen gevoelens aan de kant zetten omdat die van hem zogenaamd belangrijker zouden zijn ...en ik daar overdreven veel rekening mee ga zitten te houden ....
Dus ja ik weet het ...........
donderdag 17 september 2009 om 21:58
donderdag 17 september 2009 om 22:04
Hey Sum,
Na een week veel gestress en drukte op het werk ben ik nu heerlijk relaxed! Ik vertrek morgen naar Berlijn, heerlijk een weekje even geen gezeur op de werkvloer en lekker Sneez-time. Fijn een boekje lezen, door duitse straatjes struinen en niks moeten. Living bij the no plan plan!
Hoe ist nu met jou Sum?
Na een week veel gestress en drukte op het werk ben ik nu heerlijk relaxed! Ik vertrek morgen naar Berlijn, heerlijk een weekje even geen gezeur op de werkvloer en lekker Sneez-time. Fijn een boekje lezen, door duitse straatjes struinen en niks moeten. Living bij the no plan plan!
Hoe ist nu met jou Sum?
donderdag 17 september 2009 om 22:07
Met Sum gaat het goed...
Ik voel me eigenlijk al een tijdje stabiel....en das lekker
Maar wordt nu wel een beetje saai, tijd voor actie in de keet!
LEUK, Berlijn...ik ben van het Niet plan plan...
Tis ff wennen, maar als je het eenmaal in de vingers hebt...zááálig!
Ik voel me eigenlijk al een tijdje stabiel....en das lekker
Maar wordt nu wel een beetje saai, tijd voor actie in de keet!
LEUK, Berlijn...ik ben van het Niet plan plan...
Tis ff wennen, maar als je het eenmaal in de vingers hebt...zááálig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!