Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Ik had het gezien lieve Charrie....

Ga je zo wel weer even terug mailen, maar eerst ff koffie met een vriendinnetje, Expeditie Robinson kijken MSNnen met leuke RP meneer...maar dan..............de meel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Want weet je wat ik me afvraag.. Hoe weet zij dat dan ? Close friends zijn het niet dat weet ik omdat ik al bij de vrienden groep geweest ben zeg maar ...

Hij kent haar wel al een tijd , dat dan weer wel .. ze kan het alleen weten dus van hem via MSN ... en tuurlijk mag hij msnen met andere meiden.... ik klets ook wel eens met andere mannen , alleen zijn dat wel vrienden van mij .. niet zomaar vage kenissen ofzo ( die staan trouwens niet eens in mijn lijst)....

Maargoed ik draaf weer door .......
Maar Stroller, hebben jullie het er al over gehad?

Zo'n zijn we exclusief praatje?

Ik vind dat altijd wel vreselijke rot gesprekken, maar als je dat niet doet, ga je je dan niet weken lang zitten opvreten?
@ Sum ...

Nee daar hebben we het niet over gehad, omdat ik juist dit keer gewoon lekker relaxed er in wou gaan , niet moeilijk doen,niet stressen niet gelijk dingen perse een naam willen geven ... noem maar op ....

aan de andere kant .. als ik er naar vraag weet ik gelijk waar ik aan toe ben .. das waar ..

Maar omdat hij me wel behandeld als zijn vriendin, en me mee nam naar vrienden enz ( wat hij dus naar zeggen normaal nooit doet ) ..dacht ik dat het wel goed zat ....

Dat naar zeggen is niet van hem maar van meiden in die vriendengroep ...
Joh, als je je er onrustig onder voelt.............gewoon vragen

Dicht bij jezelf blijven,,,
Mm ja ... dat is eigenlijk wel wat ik zelf ook vind ...

Stoute schoenen maar eens aantrekken ...
quote:Summerdance schreef op 17 september 2009 @ 20:10:

Ik had het gezien lieve Charrie....

Ga je zo wel weer even terug mailen, maar eerst ff koffie met een vriendinnetje, Expeditie Robinson kijken MSNnen met leuke RP meneer...maar dan..............de meel Graag inclusief verslag over de leuke RP meneer.
Stoute schoenen? Gewoon vragen!

Oh, smsje van SJ was niet heel bijzonder hoor. "Sweet babe, how are you?"

Inmiddels heeft ie me ook al even gebeld. HIJ IS ZO LEUK!!
Kijk nu naar Legally Blonde, geweldige film!!! Herinnert me altijd weer, dat alles mogelijk is zolang je er maar voor gaat en bij jezelf blijft.
haha heerlijk als je zo verliefd kan zijn.....

*wil ik ook verdorie*
Ben je niet verliefd dan Stroll?
jawel .....

Juist wel , maar stop het weg .. bang dat ik weer zo`n foute man aan de haak heb geslagen en ik weer teleurgesteld word.....

Ik ga pas super verliefd zijn als dit over 3 maanden nog leuk gaat
Even een ego post. Ik ben de laatste dagen een emotioneel rund, maar heb wél een baan nu

En aan de rest ben ik aan het werken. Toch heftig, een verhuizing en alles eromheen, maar dat komt vast goed. Eerste stappen al gezet dus nu gaat het vast met sprongen vooruit

Morgen begin ik met sporten (rennen/hardlopen/ iets met hoofd leeg en sportschoenen aan), in de ochtend anders red ik het niet meer, want ik heb vanalles te doen. Ik moet mezelf ertoe dwingen, maar wíl het wel heel graag. Hoop dat ik er niet te chagrijnig van wordt.
Madh! Een baan! Joehoei! Wat voor een?

En een dikke knuffel voor je mood. Hopelijk voel je je gauw fijner..

Stroll, snap het, dat je jezelf wil beschermen. Dan moet het wel diep zitten.
Ja zit het ook.....

Te vaak op me snufferd gegaan ..... dus ik ben mega voorzichtig tegenwoordig ....

En Madhe gefeliciteerd met je baan
quote:stroller schreef op 17 september 2009 @ 21:07:

Ja zit het ook.....

Te vaak op me mijn snufferd gegaan ..... dus ik ben mega voorzichtig tegenwoordig ....

En Madhe gefeliciteerd met je baan

Maar dat terzijde..

Uh, ja dan word je voorzichtiger ja. Logisch. Begrijpelijk.Maar wel jammer dat je je gevoel niet lekker de vrije loop kunt laten. Probeer toch te genieten!
Ahhh Madhe gefeliciteerd! Is het die baan geworden die je het leukste leek? Hoop dat je je snel weer vrolijker voelt!
Dankjulliewel. Het is een baan geworden die tussendoor opdook. Zo zie je maar.
En WAT voor iets dan Mad?
Whiehoeoeoeoeoeoe.......Madhie heeft een baan!!!

Vertel vertel vertel......wanneer ga je beginnen, wat ga je doen, hoeveel uur?

En waarom ga je in godsnaam hardlopen?

*Sum kan het niet helpen maar vind dat zo iets onnozels*

Stroll, ik snap wel dat het diep zit maar besef je wel dat je dus 3 maanden soort van krampachtig aan het doen bent en hij dus 3 maanden lang niet de echte Stroller te zien krijgt...

Wees gewoon jezelf, zei het net nog tegen een vriendin.

Als je onzeker bent, uit het gewoon

Niet met heel veel drama, maar wel oprecht

Als hij dat niet trekt is het niets voor jou meissie...

Kym........záááááááááááálig toch

Zulke lieve stompzinnige onzinnige zo veel zeggende smsjes...

Wat heb je terug gestuuurd?

Mijn Viva meiden vinden je ook zo lief?

Sneez, hoest met U?
@ sum.....

Ja weet je je hebt helemaal gelijk .. ik ga me nu krampachtig gedragen omwille van ?? zijn ik vind het best wel wennen en eng ???

Belachelijk ... eigenlijk ... waarom ik het doe,nouja omdat ik verliefd ben , en hem niet kwijt wil ,hem zo leuk vind.. dat soort dingen ..

En ja mijn verstand zegt ook wel , Stroll als hij je niet leuk genoeg vind, wil jij hem toch zeker ook niet ?? ik wil niet mezelf en mijn eigen gevoelens aan de kant zetten omdat die van hem zogenaamd belangrijker zouden zijn ...en ik daar overdreven veel rekening mee ga zitten te houden ....

Dus ja ik weet het ...........
Oh en dat hardlopen ....

Joh is zo lekker ..of eerlijk gezegd niet, maar het gevoel daarna wel ..

Ben er ongeveer een half jaar geleden mee begonnen, toen was het echt zwaar en afzien .. en nu met gemak drie kwartier achter elkaar ....

daarna een super voldaan gevoel
Hey Sum,

Na een week veel gestress en drukte op het werk ben ik nu heerlijk relaxed! Ik vertrek morgen naar Berlijn, heerlijk een weekje even geen gezeur op de werkvloer en lekker Sneez-time. Fijn een boekje lezen, door duitse straatjes struinen en niks moeten. Living bij the no plan plan!

Hoe ist nu met jou Sum?
Met Sum gaat het goed...

Ik voel me eigenlijk al een tijdje stabiel....en das lekker

Maar wordt nu wel een beetje saai, tijd voor actie in de keet!

LEUK, Berlijn...ik ben van het Niet plan plan...

Tis ff wennen, maar als je het eenmaal in de vingers hebt...zááálig!
Sneeze, jeetje, is het al bijna Berlijn-tijd ja? Leuk zeg! Heb je veel zin? Al plannen gemaakt, of vooral lekker relaxen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven