Werk & Studie alle pijlers

NCOI communicatie cursus NIMA A

19-09-2009 19:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier toevallig ook mensen aanwezig die deze cursus al gedaan hebben of (net als ik) gaan doen?

Ik ben inmiddels begonnen aan het 'huiswerk' maar loop een beetje vast bij de portfolio opdracht. Daarom hoopte ik hier iemand te vinden die mij daarbij kan helpen.

Ik weet wel hoe een normale portfolio er uit ziet e.d., maar mijn vragen zijn specifiek deze lessen gebonden. Daarom dus op zoek naar mensen die dezelfde lesstof hebben (gehad).
Ik volg ook een ncoi opleiding. (Wel een andere) . Maar je kunt via de website inloggen op e connect, en contact opnemen via de mail met andere mensen die dezelfde opleiding doen. Studeer ze!
Bedankt TJ Daar had ik al gekeken... Maar mijn cursus begint pas over 2 weken, dus daar staat nog vrij weinig op.

Het ging dus over de eerste portfolio opdracht... Maar überhaupt het hele portfolio gedeelte staat (nog?) niet online bij mij... Kon daar bij de FAQ verder ook niks over vinden...

Nah, ik kom er wel uit
Dit is toch een marketing opleiding?
Late reactie, maar NIMA is er in marketing, communicatie en sales. Zijn verschillende vakken en opleidingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven