Ik voel ineens dringende behoefte te melden ...

19-09-2009 19:17 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
...dat ik toch echt wel een IRL heb. Na al het geneuzel van vandaag op dit forum bedoel ik dus.

Anderen die dit ook voelen mogen hier ook posten!
thanks voor de uitleg!

Dan heb ik zeker een irl! haha, nu ga ik feest vieren mn moeder is 50 geworden!!
Gefeliciteerd Babbel
The time is now
dank je!

Hoe is het met je zwangerschap?
quote:Bianca40 schreef op 19 september 2009 @ 19:18:

Vanwaar dit bericht??Goeie vraag, Bianca.
Hee Cole, wat gezellig, een man hier.

Ik voel ineens de vraag opkomen wat er zou gebeuren als iemand met MrZwieber gaat flirten. Of hem afzeiken. Is het dan Zwiebechtgenoten to the resue?
Ik probeer mijn RL tot een minimum te beperken, wat vooral op zaterdag lastig is, vandaar af en toe een (half) uurtje geen posts van mij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat is IRL? En dan bedoel ik natuurlijk niet de woorden vol uitgeschreven. Is dit als je een partner hebt, /n kind, je ouders nog leven, je werk hebt, de buren kent en regelmatig spreekt, als je minstens 30 heule goeie vrinden hebt of is eentje ook goed?

Nijn, zeg eens wat bedoel je?
quote:Nijntje schreef op 19 september 2009 @ 19:54:

Hee Cole, wat gezellig, een man hier.

Ik voel ineens de vraag opkomen wat er zou gebeuren als iemand met MrZwieber gaat flirten. Of hem afzeiken. Is het dan Zwiebechtgenoten to the resue?Afzeiken mag hij mooi zelf mee dealen. Daar ben ik niet voor. En flirten, daarvan zal hij in een deuk liggen. En ik waarschijnlijk ook.
Heb een beetje beperkt RL op dit moment. Hopelijk wordt hij snel weer groter.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ik heb wel een IRL, maar deze is momenteel zo pijnlijk dat ik liever vlucht in het forum....
Ha Cole is dus idd dezelfde als Mr Zwieber

Aardige man heb je, Zwieber.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Mijn RL wordt overigens mede mogelijk gemaakt door het forum

Alle reden om een bewust geplande niks-doe-zaterdag hier door te brengen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
wat heb ik nou weer gemist vandaag?

Djiez doe ik eens een keer aan een IRL, mis ik weer van alles.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik heb me omgekleed en ga bijna genieten van mijn real life.
quote:Madelief1974 schreef op 19 september 2009 @ 19:59:

Wat is IRL? En dan bedoel ik natuurlijk niet de woorden vol uitgeschreven. Is dit als je een partner hebt, /n kind, je ouders nog leven, je werk hebt, de buren kent en regelmatig spreekt, als je minstens 30 heule goeie vrinden hebt of is eentje ook goed?

Nijn, zeg eens wat bedoel je?

Wat ik bedoel slaat alleen op mijn eigen irl, Madelief. Of jij al dan niet werkt, 1 vriend of 30 vrienden hebt, dat mag je zelf weten. *glimlach*

Jan38> je bent vast niet de enige die het forum gebruikt als zodanig (om je irl te ontvluchten een soort van). Sterkte joh, als je dat nodig hebt.
Heb geen IRL laat staan RL. Ik leef en besta bij de gratie van het forum. Dat weet iedereen toch zo onderhand wel
quote:Dushi74 schreef op 19 september 2009 @ 20:30:

Heb geen IRL laat staan RL. Ik leef en besta bij de gratie van het forum. Dat weet iedereen toch zo onderhand wel [afbeelding]ik zat net te denken hoeveel uur ik per dag op het forum zit maar dat durf ik niet eens op te schrijven....
@ Nijn, dank je wel.Het is fijn hier anoniem te zijn en je verhaal te kunnen doen.

En verder lees ik veel en moet ik soms ook erg lachen hier, ondanks mijn eigen shit.Dan kan ik er weer even tegen....
quote:Ligeia schreef op 19 september 2009 @ 19:35:

[...]

Het Fiva Vorum?...
quote:Paque_in_Pink schreef op 19 september 2009 @ 20:33:

[...]

ik zat net te denken hoeveel uur ik per dag op het forum zit maar dat durf ik niet eens op te schrijven....Volgens de vivabijlagen zitten de vivaforummers gemiddeld maar 8 minuten (even afgerond) op het forum. Nou dat is veulste kort voor mij.
Mijn RL is zo vermoeiend.. hoe lang ik hier zit kan, hoeft niet, een aardige indicatie zijn van mijn behoefte aan rust.
quote:Dushi74 schreef op 19 september 2009 @ 20:43:

[...]

Volgens de vivabijlagen zitten de vivaforummers gemiddeld maar 8 minuten (even afgerond) op het forum. Nou dat is veulste kort voor mij.

vervang minuten maar eens door uur... dat komt beter in de richting!

maar goed, dat is de tijd dat ie openstaat. dan ben ik niet de hele tijd bezig natuurlijk...
Hé Nijn, zo bedoelde ik het dus ook :-)

Je bepaald zelf je IRL (& VL) en de waarde die je daar aan hangt. Er zijn alleen velen die daar moeite mee hebben en hun gedachten in het hoofd van een ander leggen so to speak (maatstaf van anderen gebruiken hiervoor en dan ongelukkig zijn) - Allemaal een beroemdheid/Porsche hebben/krullend haar/100 'goede' vrienden of whatever bijv. is niet realistisch want dan is onbekend zijn/Ford hebben of steil haar/ 1 echte goede vriend weer je van het waar je aan moet voldoen).
Dacht dat ik de enige was met een borring saterday..haha niet dus. Heb IRL andere kijk of dingen gekregen dankzij VL. Ben nog niet zolang ingelogged trouwens....tot nu toe...
Tot veler verbazing heb ik idd een Echt Leven, heb net IRL gezellig zitten bbqen en dat is toch veul lekkerder dan de hele etenspijler lezen hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven