Het Gouden Ei

zaterdag 18 juli 2009 om 10:23

hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
                    1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3

zaterdag 19 september 2009 om 00:17

Jeeej weer een jongen erbij wat leuk Yaay, wat dacht je zelf dat het zou worden??
Ooh dat is even schrikken zeg Poll, gelukkig is het allemaal goed afgelopen!! Ga heeel hard duimen voor de 28ste…
Balen party dat je zoveel klachten hebt, doe het maar lekker rustig aan!
Hmm Gw en ben je ook van plan om 6 maanden thuis te blijven?? Wat staat er nu op het plaatje, kom er geen wijs uit??? Ooh ja nu snap ik m …
Vind de nieuwe topic titel echt prachtig Moom , je verbaast me elke keer weer, en dat is iets positiefs!! Ooh en dat jurkje wil ik ook… En in het paars, zit ie een beetje leuk??
Ooh vind je de avater zielig speec?? Dah was nie de bedoeling, vond m wel mooi!! Vervelend zeg van doe gekke cellen, zou maar regelmatig even laten checken…
Duuv is lieeffff hopelijk gaat alles goed met jullie!!
Annika… ….
Ga zo maar eens slapen, effe nog op hyves kijken…
                    Ooh dat is even schrikken zeg Poll, gelukkig is het allemaal goed afgelopen!! Ga heeel hard duimen voor de 28ste…
Balen party dat je zoveel klachten hebt, doe het maar lekker rustig aan!
Hmm Gw en ben je ook van plan om 6 maanden thuis te blijven?? Wat staat er nu op het plaatje, kom er geen wijs uit??? Ooh ja nu snap ik m …
Vind de nieuwe topic titel echt prachtig Moom , je verbaast me elke keer weer, en dat is iets positiefs!! Ooh en dat jurkje wil ik ook… En in het paars, zit ie een beetje leuk??
Ooh vind je de avater zielig speec?? Dah was nie de bedoeling, vond m wel mooi!! Vervelend zeg van doe gekke cellen, zou maar regelmatig even laten checken…
Duuv is lieeffff hopelijk gaat alles goed met jullie!!
Annika… ….
Ga zo maar eens slapen, effe nog op hyves kijken…

zaterdag 19 september 2009 om 16:45

zo druk als het gisteren was, zo rustig is het vandaag.....
Wij hebben net even een rondje babyzaken hier in de buurt gedaan (en me er weer eens van overtuigd dat ze hier vaak weinig smaak hebben).
Maar, onze eerste babykleding aankopen zijn een feit! Jippie! Maar was wel moeillijk om iets toch meisjes-achtig maar niet roze te vinden. Maar is gelukt!
                    Wij hebben net even een rondje babyzaken hier in de buurt gedaan (en me er weer eens van overtuigd dat ze hier vaak weinig smaak hebben).
Maar, onze eerste babykleding aankopen zijn een feit! Jippie! Maar was wel moeillijk om iets toch meisjes-achtig maar niet roze te vinden. Maar is gelukt!

zaterdag 19 september 2009 om 17:23

Leuk Geewee !!! Wat heb je gekocht? Moet je eens hier in de hema kijken... 90% van de meisjeskleding is roze... ik haat roze... gelukkig hebben ze af en toe ook paars.
Wij zijn vandaag even naar de Ikea geweest, ik wist gelijk weer waarom ik zo'n hekel heb aan die zaak. Voorlopig ga ik er dus mooi niet meer heen
                    Wij zijn vandaag even naar de Ikea geweest, ik wist gelijk weer waarom ik zo'n hekel heb aan die zaak. Voorlopig ga ik er dus mooi niet meer heen

zaterdag 19 september 2009 om 17:30

Haha, wij zijn ook nog even bij de Ikea geweest (moesten nog een extra plankje voor de boekenkast).
Maar ik heb een blauw met wit gestreept shirtje met aan de mouwen roezels en voorop een donkerblauw molentje.
En verder nog een gebloemd shirtje met roze, paars, blauw en lime en daaroverheen dan een boxpakje met in de zelfde stof als het shritje een bloem en boxpakje zelf is 2 kleuren aqua gestreept. Dus vond ik beide wel leuk voor meisje, maar niet te roze. Ik kijk wel even of ik een foto op de hyves kan pleuren (ben er zo blij mee...). Ik vind roze best oke voor een meisje, maar ik wil echt niet alleen maar roze.
                    Maar ik heb een blauw met wit gestreept shirtje met aan de mouwen roezels en voorop een donkerblauw molentje.
En verder nog een gebloemd shirtje met roze, paars, blauw en lime en daaroverheen dan een boxpakje met in de zelfde stof als het shritje een bloem en boxpakje zelf is 2 kleuren aqua gestreept. Dus vond ik beide wel leuk voor meisje, maar niet te roze. Ik kijk wel even of ik een foto op de hyves kan pleuren (ben er zo blij mee...). Ik vind roze best oke voor een meisje, maar ik wil echt niet alleen maar roze.

zaterdag 19 september 2009 om 17:35

Daahaag poeps,
*begint direct maar te verontschuldigen* Het is hier feestweek, dus hang veel in de kroeg en de hamburgertent en iets minder op het forum
LEEOOO!! Van harte met jullie zoon! En wat een scheetje zeg, dat hebben jullie heeel goed gedaan! Geniet er lekker van
Poll, pfff... heftig allemaal hoor. Het zit je ook niet mee he meid! Wat gaat er nu precies gebeuren??
Riz, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje vol, lichamelijk en emotioneel gezien? Is de lijst met de tekening van Lois al klaar trouwens?
Yaya, wat leuk een jochie!
Hier niet zoveel nieuws!
voor allen!
                    *begint direct maar te verontschuldigen* Het is hier feestweek, dus hang veel in de kroeg en de hamburgertent en iets minder op het forum
LEEOOO!! Van harte met jullie zoon! En wat een scheetje zeg, dat hebben jullie heeel goed gedaan! Geniet er lekker van
Poll, pfff... heftig allemaal hoor. Het zit je ook niet mee he meid! Wat gaat er nu precies gebeuren??
Riz, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje vol, lichamelijk en emotioneel gezien? Is de lijst met de tekening van Lois al klaar trouwens?
Yaya, wat leuk een jochie!
Hier niet zoveel nieuws!
voor allen!

zaterdag 19 september 2009 om 19:10

YEEEEHHHH!!!!!   een klein ventje!!! Gefeliciteerd hoor, en je mannetje natuurlijk ook. 
Morgen de hele dag vrij dan zal ik wel ff achter de computer boven gaan zitten om de foto's in te scannen en om de foto's van de meubels er op te zetten.
Erine, omdat met alle bakerpraatjes etc. ik me zo goed voelde heb ik wel het idee gehad dat het een jongen zou zijn. We hebben ook een keer met allemaal vriendinnen voor de gein met een naald en draad gekeken wat er voor ons in het verschiet zou liggen.
ahahah onzin natuurlijk maar wel leuk! en tot nu toe klopt het bij iedereen nog. (dat is dan wel weer bizar)
Hier verder geen nieuws eigenlijk. Ik zit steeds te voelen of ik ons mannetje voel schoppen maar dat is me nog niet gelukt.
Dit komt ook omdat de placenta aan de voorzijde van mijn buik ligt dus het kindje moet daar eerst doorheen schoppen wil ik dat voelen. Dat kan nog even duren voor ik het aan de buitenkant voel zei de VK.
Mariss het is je vergeven hoor ga maar lekker de hort op en geen dingen doen die ik ook niet zou doen. (dat is zeer weinig kan ik vertellen ) Dus gaan met die banaan!!
                    Morgen de hele dag vrij dan zal ik wel ff achter de computer boven gaan zitten om de foto's in te scannen en om de foto's van de meubels er op te zetten.
Erine, omdat met alle bakerpraatjes etc. ik me zo goed voelde heb ik wel het idee gehad dat het een jongen zou zijn. We hebben ook een keer met allemaal vriendinnen voor de gein met een naald en draad gekeken wat er voor ons in het verschiet zou liggen.
ahahah onzin natuurlijk maar wel leuk! en tot nu toe klopt het bij iedereen nog. (dat is dan wel weer bizar)
Hier verder geen nieuws eigenlijk. Ik zit steeds te voelen of ik ons mannetje voel schoppen maar dat is me nog niet gelukt.
Dit komt ook omdat de placenta aan de voorzijde van mijn buik ligt dus het kindje moet daar eerst doorheen schoppen wil ik dat voelen. Dat kan nog even duren voor ik het aan de buitenkant voel zei de VK.
Mariss het is je vergeven hoor ga maar lekker de hort op en geen dingen doen die ik ook niet zou doen. (dat is zeer weinig kan ik vertellen ) Dus gaan met die banaan!!

zaterdag 19 september 2009 om 23:26

sorry marriss, schema was hier nog niet goed bijgewerkt, met oa mijn gok (ha, verhip, als GW het fout had, dan had ik het dus goed!!!) maandag is alles up to deet, keej?
had feestje van mijn moeder. vanmorgen ruim een uur bij de kapper gezeten (ipv droog fohnen had ik haar krullen laten zetten met de stijltant. ZO VET). daarna hond wezen uit laten, net thuis. nu wel op eigenlijk.
                    had feestje van mijn moeder. vanmorgen ruim een uur bij de kapper gezeten (ipv droog fohnen had ik haar krullen laten zetten met de stijltant. ZO VET). daarna hond wezen uit laten, net thuis. nu wel op eigenlijk.