Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niet dat jury weer noa door liet gaat. Als iemand er niet tussen past is zij het wel

En wat waren dat voor vage zijdezakken die k2 droeg.
Noa is misschien niet direct een K3 meisje maar zingen en dansen kan ze wel. En aan Paris heb ik een hekel maar Noa vind ik ergens wel leuk.

Anne is ook goed maar vind ik vrij "gewoontjes". Maar het is wel een optie. Ze past er op zich wel tussen.

Madelon vind ik er helemaal leuk tussen.

Josje is ook goed maar niet een echte K3 vind ik. Kristel had ook moeite een gesprek met haar aan te knopen, zei ze dus Josje zal ook wel niet de nieuwe K worden. Haar Kos(t)je is iig niet gekocht.
Nee, nee, nee, geen Josje! Met haar zou het K2 en Josje zijn. Geen K3, ze is te erg een individu. Zelfde gevoel had ik bij Noa, maar vandaag zag ik héél af en toe een leuke meid door de Parislook heen schemeren. Maar dan nog blijf ik erbij dat ze te jong is om echt bij de andere K's te passen.

Anne is mijn favoriet. Madelon vind ik professioneler maar vorige week kreeg ik inderdaad het gevoel dat ze haar rol speelde. Deze week vond ik haar echter en bijna net zo leuk als Anne.
Vind het ook meer dan onbegrijpelijk dat ze Noa er nog in hebben gehouden..jezus wat een wicht zeg!

Na dat gesprekje met Bart Peeters was ik er heilig van onvertuigd dat ze niet door zou gaan met zo'n houding van:' weet wel ff dat ik st Tropez heb laten schieten voor dit.. en kinderen?? Mwah...tja.. zolang ze maar niet (onophoudelijk) gillen..."
Ik vond Madelon op het eerste gezicht geen K3 meisje, maar naarmate het programma vordert hoop ik steeds meer dat zij het wordt.
Madelon heeft mijn stem.

Anne vind ik te gewoontjes, Josje hoort in Kus, en Noa moet maar heel rap naar St Tropez om daar op haar bek te gaan als de wannabe Paris.
quote:Toetiexx schreef op 19 september 2009 @ 21:35:

Vind het ook meer dan onbegrijpelijk dat ze Noa er nog in hebben gehouden..jezus wat een wicht zeg!

Na dat gesprekje met Bart Peeters was ik er heilig van onvertuigd dat ze niet door zou gaan met zo'n houding van:' weet wel ff dat ik st Tropez heb laten schieten voor dit.. en kinderen?? Mwah...tja.. zolang ze maar niet (onophoudelijk) gillen..."Als ze het echt zo had gezegd was het inderdaad heel erg geweest. maar zo zij het absoluut niet. Bart eters vroeg wat ze ervoor had laten schieten en zij gad gewoon op een normale manier antwoor dop die vraag,
quote:varuca schreef op 19 september 2009 @ 21:41:

[...]

Als ze het echt zo had gezegd was het inderdaad heel erg geweest. maar zo zij het absoluut niet. Bart eters vroeg wat ze ervoor had laten schieten en zij gad gewoon op een normale manier antwoor dop die vraag,

Dan heb ik het misschien verkeerd geinterpreteerd, of in ieder geval anders als dat jij dat hebt gedaan. want zoals ik het neer hebt gezet kwam het ook op mij over.

Maar goed, dat komt misschien ook omdat ik haar al vanaf dag 1 echt niet zo leuk vind.

Vind het leuk voor Anne dat ze door is,maar dat dat nu knaagt aan het zelfvertrouwen?? Snap ik niet...

De jury heeft in eerste instantie gekozen uit de meiden, en het waren Karen en Kristel zelf die haar erin hielden..

Dus ik begrijp die opmerking van haar niet zo.

Of ik ben vanavond ff het spoor bijster en heb alles in een verkeerde context geplaatst... kan ook nog..
quote:Raaf85 schreef op 19 september 2009 @ 21:35:

Nee, nee, nee, geen Josje! Met haar zou het K2 en Josje zijn. Geen K3, ze is te erg een individu. K2 en Koos welteverstaan hahaha
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Anne is teleurgesteld omdat ze niet geluijk door de jury al door was, nu heeft ze het idee 2e keus te zijn, of gematst te zijn denk ik.
Madelon is leuk! Ik hoop echt dat zij het nieuwe K'tje wordt, anders moet Anne het worden.

Josje vind ik niets. Ik weet niet wat het is, maar ze werkt vreselijk op mijn zenuwen.

Noa vind ik ook niets, maar bij haar weet ik wel wat het is. Ik vind haar nep, ordinair en óf ze is vreselijk onzeker, óf ze heeft het enorm getroffen met zichzelf. Ik was echt verbaasd dat ze met vlag en wimpel door was!

Zo verbaasd als ik was dat Noa (de arme eenzame Belg) door was, zo verbaasd was ik ook dat Kathleen naar huis ging! Man en ik vonden haar goed bij de andere K'tjes passen en voor mij klopte het plaatje wel.

Anneke is een lieverd! Ze stak hand in eigen boezem en ik vind haar eigenlijk de personificatie van schattigheid. (al kleed ze zich wel truttig voor haar leeftijd)
Er wordt toch aan haar kwaiteiten getwijveld, misschien niet door KK, maar wel door de jury. En het is atijd vervelend als er wordt gezegd dat je niet goed genoeg bent voor iets dat je graag wilt.

Ik vind Noa ook veel meer ego dan de andere meiden, maar juist in dat intervieuw vond ik het meevallen. En het is natuurlijk ook maar net wat ze laten zien. Misschien zij ze ook heel veel leuke dingen die niet zijn uitgezonden en geld het voor andere dames omgekeerd.
Ik denk gewoon dat Anne de jury (ook) hoog heeft zitten, had zij niet ook een musicalachtergrond?
Had bij Anneke (ondanks haar kindergezichtje) altijd het idee dat ze ouder was dan dat ze was. Zal inderdaad wel door haar kleding komen.
@ MissChicken:

Ah ok... dat kan inderdaad ook..

Maar misschien is er echt iets mis met mijn gevoel voor interpretatie hoor (of hoe zeg je zoiets??).. Maar het gaat er uiteindelijk toch ook om wie Karen en Kristel erbij willen hebben??

De jury kan (vaktechnisch enzo) wel van alles vinden en willen,maar als het niet klikt qua gevoel bij Karen en Kristel ben je toch ook snel uitgepraat?
Waarom is die zoektocht eigenlijk nodig. Studio 100 heeft toch genoeg talent in huis?

Kabouter Kwebbel

Wizzy

De burgemeester is ook goed met kinderen

Frieda Kroket
Ik vind hier dingen van.
Hahaha Sabeltand!
Ik ben voor Madelon.
quote:varuca schreef op 19 september 2009 @ 21:51:

Had bij Anneke (ondanks haar kindergezichtje) altijd het idee dat ze ouder was dan dat ze was. Zal inderdaad wel door haar kleding komen.

Ja, dat vond ik dus ook altijd. Misschien ook door dat stijve kapsel en de parelkettings die ze altijd omhad. Ik vond haar superlief overkomen, maar wel een beetje een tutje. Echt zo'n moedertje zeg maar . Ze was een beetje te zachtaardig vond ik.

Ik ga nog steeds voor Madelon. Ik vind haar vanaf het begin al heel leuk!
Ik ga ook voor Madelon.

Ik vond haar juist in het begin helemaal niet zo heel leuk.

Beetje overdone zeg maar...te gemaakt.

Maar naarmate de competitie vordert vind ik haar steeds leuker.
Bah bah, waarom die noa er nog steeds in, wat een huppelkutje zeg. Ik hoop dat Madelon of Josje wint, de rest vind ik niet leuk, jammer dat anne door is.
Ik vond Anneke juist veel jonger ogen en overkomen, door haar kleding heen zeg maar. Dat was denk ik ook de voornaamste reden dat ik haar niet vond matchen met de 2 K's.
Ik vind Madelon vanaf de 1e auditie leuk... die Anne vind ik niks en Noa tja wat moet ik daar nog over zeggen. Die vliegt weg als de kinderen gaan gillen denk ik.
Ik ga vanaf het begin al voor Madelon.

Maar heb het idee dat ze voor de andere K'tjes wel eens te aanwezig zou kunnen zijn.

en Anne..ja ze is wel leuk,maar blijft het vriendinnetje van de regisseur he?
En daarnaast speelde ze samen met Kristel in Pinokkio.

Anne als Pinokkio en Kristel als de goede fee.

En Noa heet in het echie Tamara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven