Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
quote:justme80 schreef op 19 september 2009 @ 21:03:

Ik vind de hele tijd josje al op iemand lijken.....

Nu in de line up zie ik het... Sjors van GTSTKlopt. Dat vind ik ook.
Noanne, ze stonden er toch alle 5 nog?
Alle reacties Link kopieren
Kijk zelf ook geen gtst maar ja af en toe hoor en lees je wel eens wat.

Kon ook niet zien wie er niet stonden hoor.. volgens mij ook alle 5
Ik denk dat het niet makkelijk is om als nieuweling daar tussen te komen. Die 3 hebben alles samen meegemaakt vanaf het begin tot het succes van nu, 10 jaar lang. Altijd met 3 meiden, dan gaat er eentje weg en dan komt er een nieuwe bij. Dat zal wennen zijn, voor allemaal.
Ja, ze stonden er allevijf nog.

Ik vond en vind Anneke leuk, maar vond haar ook niet passen op de foto. Ja, ze stond er leuk op, maar het vormde geen eenheid met de andere twee. Die zou er wel eens uit kunnen vliegen.

Josje vond ik wel leuk, maar ik vond dat haar reactie op haar haar wel overtrokken hoor. Ze had nog steeds die pony, alleen wat speelser. Maar goed. Verder past het wel.

Ik vond bij het voorzingen Karen (of hoe heet ze, die rooie) niet echt lekker klinken...

Ben benieuwd... Madelon paste idd erg goed, vond ik ook.
Was toch al een groter 'gat'? Nou goed, K2 is er voor 100procent uit, dus we zullen t zien
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
aan de hand van hun gesprekje zou ik zeggen Anne gaat door
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anne!
ik is goehoed
Jaa Kathleen en Anneke naar huis. Jee zeg. Had ook echt echt echt verwacht dat Kathleen door zou gaan
Goede keuze
Hahaha Anneke, wat een gevoelig ding.
ben het er ook wel mee eens, vind Anneke leuk, maar ze is niet de beste keuze
De vier leukste zijn wel overgebleven vind ik.
Hallo kinderen. Zijn jullie klaar voor dit concert van de populairste meisjes van Vlaanderen? Hier zijn Kristel, Anne en Karen. Hier issss KAK!
Ik vind hier dingen van.
Ja is het zo dat Noa de enige belg nog is?
Kans is nu groot dat de nieuwe K een Hollandse wordt.
Had ook echt gedacht dat het Kathleen zou worden. Maar Anne was echt beter. En voor Kathleen en baby is t ook beter. Baby is toch al ergens eind aug geboren?
Hahahah KAK... die is goed ;) die houden we erin;)
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 september 2009 @ 21:19:

Hallo kinderen. Zijn jullie klaar voor dit concert van de populairste meisjes van Vlaanderen? Hier zijn Kristel, Anne en Karen. Hier issss KAK!
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 september 2009 @ 21:19:

Hallo kinderen. Zijn jullie klaar voor dit concert van de populairste meisjes van Vlaanderen? Hier zijn Kristel, Anne en Karen. Hier issss KAK! Mijn kleuter-nichtjes zouden dat wel ok vinden hoor, alles wat met poep en plas te maken heeft is genoeg om een minuut keihard om te lachen.
*breekt even in na al het meelezen*

Wat een rare reactie van Noa, dat ze zich nu écht alleen voelt. Er zijn er nog drie hoor, dat het nou toevallig geen Belgen zijn... Ze spreken ook Nederlands!

Maar goed, ben niet zo'n fan van haar, vind haar erg nep en ben ook niet overtuigd van haar motivatie (in dat gesprek met Bart Peeters toen hij vroeg naar haar liefde voor kindermuziek kwam ze nogal twijfelachtig over, vond ik).

En Anneke: petje af voor haar. Dat ze zoveel zelfinzicht heeft en zo eerlijk is en hand in eigen boezem durft te steken. Het is terecht dat ze eruit is denk ik, al vind ik haar wel echt een lieverd...

Ben benieuwd wie het uiteindelijk wordt, ik vind zowel Anne als Josje als Madelon erg leuk (Noa dus niet, maar dat was wel duidelijk haha).
Ik snap ook niet waarom Noa iedere keer zo glansrijk naar de volgende ronde door is.
Ik vind hier dingen van.
Noa vind ik van de laatste 4 ook het minst leuke, maar Josje vind ik nog steeds het minst passen. Ik ben benieuwd wie het gaat worden, volgende week same time same place.
Zoooo volgende week Paris naar huis, en dan zijn de 3 goeien over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven