Genante momenten

20-09-2009 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een topic dat gesloten is, ging het o.a. over genante momenten. Vond ik wel leuk. Nog een genant moment van mij (daar grossier ik namelijk in):

Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.

Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.

Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
.
Ik heb konijnen in de tuin, maar ze hebben het hok open gekregen. Dat ontdek ik om half 5 's nachts. Dus ik ren in m'n onderbroek en een kort, strak shirt door het hofje waar ik woon achter 3 konijnen aan. Niet erg natuurlijk, het is namelijk nacht, dus wie kom je tegen?? De krantenjongen dus.. Met een kapsel alsof ik net met een haarspeld in een stopcontact heb zitten peuteren, in m'n onderbroek en een konijn onder m'n arm is het lastig om er nog enigszins charmant 'goedemorgen' uit te krijgen.

Maar dat haalt het niet bij "goedemiddag" zeggen tegen een bejaard echtpaar vanuit een baggersloot.. Daar was ik in gesprongen om me 'af te spoelen' nadat ik een duik had genomen in een beerput. Ik was in de weilanden met vriendinnen, ik was 13, had net nieuwe kleren gekregen van mams en ik kom langs een veld vol brandnetels. Dus ik dacht "kom ik spring op dat stukje steen, dan omzeil ik de brandnetels". Maar dat 'steen' was de bovenste, opgedroogde laag stront van een beerput. En dat was echt niet te zien!! Dus voor ik het wist trok ik mezelf omhoog vanuit de put aan (oh, ironie) brandnetels en ben ik verderop in een baggersloot gesprongen, want modder was toch beter dan stront. En dan kom je natuurlijk mensen tegen op zo'n moment. Mijn moeder was 'not amused' en wilde wel eens weten wat ik in een weiland moest, blijkbaar ook nog op 'eigen grond' waar ik dus helemaal niet mocht komen. Nou, stiekem roken... En dat was de eerste keer dat ik iets stiekem deed. En tevens de laatste keer..
kookwekkertje01 wijzigde dit bericht op 20-09-2009 22:00
Reden: verkeerde leeftijd.. vind ik belangrijk..
% gewijzigd
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 20 september 2009 @ 21:55:

Ik heb konijnen in de tuin, maar ze hebben het hok open gekregen. Dat ontdek ik om half 5 's nachts. Dus ik ren in m'n onderbroek en een kort, strak shirt door het hofje waar ik woon achter 3 konijnen aan. Niet erg natuurlijk, het is namelijk nacht, dus wie kom je tegen?? De krantenjongen dus.. Met een kapsel alsof ik net met een haarspeld in een stopcontact heb zitten peuteren, in m'n onderbroek en een konijn onder m'n arm is het lastig om er nog enigszins charmant 'goedemorgen' uit te krijgen.

Maar dat haalt het niet bij "goedemiddag" zeggen tegen een bejaard echtpaar vanuit een baggersloot.. Daar was ik in gesprongen om me 'af te spoelen' nadat ik een duik had genomen in een beerput. Ik was in de weilanden met vriendinnen, ik was 16, had net nieuwe kleren gekregen van mams en ik kom langs een veld vol brandnetels. Dus ik dacht "kom ik spring op dat stukje steen, dan omzeil ik de brandnetels". Maar dat 'steen' was de bovenste, opgedroogde laag stront van een beerput. En dat was echt niet te zien!! Dus voor ik het wist trok ik mezelf omhoog vanuit de put aan (oh, ironie) brandnetels en ben ik verderop in een baggersloot gesprongen, want modder was toch beter dan stront. En dan kom je natuurlijk mensen tegen op zo'n moment. Mijn moeder was 'not amused' en wilde wel eens weten wat ik in een weiland moest, blijkbaar ook nog op 'eigen grond' waar ik dus helemaal niet mocht komen. Nou, stiekem roken... En dat was de eerste keer dat ik iets stiekem deed. En tevens de laatste keer.. en ook heel leuk geschreven.
Hahahaha! Ik denk niet dat je moeder het aan je kon ruiken dat je gerookt had
Dank je Iris. Ik heb jouw plantenbak intermezzo opgezocht op het andere topic, heb er smakelijk om gelachen. Met je hol in een plantenbak, moet een fraai gezicht zijn geweest.

Mac, ik denk niet dat ze nog iets kon ruiken nadat ik thuis was gekomen. Het huis was vergeven van de koeienstrontmeur..
whaha dat is echt genant! dat je in de modder moet springen om tenminste iets schoner te worden. ik heb ook wel iets kleins. liep trots met mijn nieuwe zwierige rokje over straat. zat de achterkant nog in mijn panty. helaas!
whaha dat is echt genant! dat je in de modder moet springen om tenminste iets schoner te worden. ik heb ook wel iets kleins. liep trots met mijn nieuwe zwierige rokje over straat. zat de achterkant nog in mijn panty. helaas!
quote:Chardonnay schreef op 20 september 2009 @ 21:47:

Ik sta in een bar/dancing (ja zo heette dat destijds) met een paar vriendinnen te zuipen, te hoeren en te sloeren (zoals dat ging in de tijd). Ik moet heel nodig plassen dus ga naar het toilet. Daar staat een rij van 5 vrouwen. Ik sta te wachten en te huppelen van het ene been op het andere been. Met nog 3 vrouwen voor mij voel ik opeens een warme straal langs mijn panty gaan. En ja hoor, ik sta gewoon in mijn panty te plassen. Het kletterde op de tegelvloer en iedereen keek mij verbaasd aan. Ik heb me nog nooit zo geschaamd als toen.

Riep je niet paniekerig: "oh nee, mijn vliezen breken. Wat nu?!"

Kookwekkertje, wat erg... Heb je er een leuke bijnaam aan overgehouden of voel het mee?
Oh sorry mijn telefoon liep vast
Ann Liv, het viel mee. Al vond m'n moeder het nodig me met enige regelmaat 'strontjong' te noemen. Met een knipoog natuurlijk. Ze hield er ook fijne anekdotes aan over voor op feesten en partijen. En zo komt het dat ik geen schaamtegevoel heb. Compleet verdwenen, haha.

Chaos, rokje in panty is een klassieker! Hopelijk kwam je er redelijk bijtijds achter.. Niet dat je eerst een rondje binnenstad gedaan had.
quote:kookwekkertje01 schreef op 20 september 2009 @ 22:33:

Chaos, rokje in panty is een klassieker! Hopelijk kwam je er redelijk bijtijds achter.. Niet dat je eerst een rondje binnenstad gedaan had.Of op je werk rond loopt (zoals ik).
quote:mocy schreef op 20 september 2009 @ 22:35:

[...]

Of op je werk rond loopt (zoals ik).
Een anecdote dan maar uit de tijd dat ik me nog niet bewust was van de emotie "schaamte"...

Ik was denk ik een jaar of 6 en onze klas ging het kerstspel spelen voor onze ouders. Ik was de gelukkige om Maria te mogen spelen, jaja. Haske zenuwachtig natuurlijk.

De ezel was (hoe toevallig ook) de zoon van kennissen van ons, een niet zo heel snuggere en sociale jongen (hoe kan het ook anders dat ie een rol zonder tekst kreeg). Hij dus in een ezelspak en ik moest dan op zijn rug over de volledige lengte van het podium rondhobbelen.

Anyway, de zenuwen werden mij iets teveel en ik plaste dan ook net op het moment supreme van onze hobbeltocht onwijs in mijn broek, waardoor een donkere natte plek op zijn rug verscheen die steeds groter werd. Dit werd nog genanter toen ik daarna van zijn rug afmoest en een stukje tekst moest opzeggen, waarbij die jongen, met ondertussen een volledig natte rug, naast me moest blijven staan.

Ik kan me zo voorstellen dat het publiek niet meer bijkwam. Overigens is het daarna met die jongen en zijn intellectuele capaciteiten ook niet meer goedgekomen.

Het onbewust iets teveel aandacht trekken tijdens het kerstspel heb ik het jaar daarna in de rol van engel nog eens dunnetjes overgedaan. Terwijl we een rondje moesten lopen over het podium op blote voeten, stootte ik heel hard mijn teen en begon heel hard te huilen midden op het podium, zodanig dat de juf me moest komen troosten.

Ik heb daarna maar besloten dat een theatercarriere niet voor mij was weggelegd.
.
Toen ik hoogzwanger was en álles op kilometers afstand rook, terwijl veel geuren me irriteerden en misselijk maakten, ging ik voor een controle naar het dikkebuikenspreekuur in het ziekenhuis.

Mijn toen-nog man ging met me mee, en met dat we de volle wachtkamer binnenstapte rook ik het al: in dit ziekenhuis stond vandaag hutspot op het menu.

Hardop verklaarde ik dat het zwangere-vrouw-onvriendelijk was om een gaarkeuken vlak naast de verloskundige afdeling te organiseren. Mijn ex-man keek me indringend aan.

Ik sloeg er geen acht op en zocht een zitplaats.

Toen drong het tot me door dat het geen gaarkeuken was wat ik rook en dat zei ik ook tegen mijn voormalig echtgenoot: 'O, nee joh, er zit hier iemand die de bonus aanbieding van AH in de tas heeft!

Ik herinnerde me de tv reklame die tig keer per dag voorbij kwam, 2 zakken halen, 1 betalen.

Nu stond hij op en wenkte me even mee buiten het wachtkamergebied...het scheen zo te zijn dat er iemand daar zat die een enorme transpiratiegeur om haar heen had, en dat mijn opmerkingen (die absoluut in alle oprechtheid gemaakt werden, zonder dubbele bodem) voor veelbetekenende blikken tussen de andere wachtenden onderling zorgden.

Ik vond het wel genant dat ik dat zo voluit gezegd had over die peen-en-uien meur, en ben weer gaan zitten in de wachtkamer, een van de stukgelezen tijdschriften met volle aandacht bekijken als was het de nieuwe LINDA....
Haha leuke verhalen!

Niet zo lang geleden gooide ik vol enthousisme vlak na het douchen de ramen open en kwam in vol ornaat oog in oog te staan met de overbuurman....
Chaosphere, leuk dat je gewoon doorforumt

Dignity, je had gerust komiek mogen worden..
Hier ook een genante,waren onderweg naar spanje toen ik onderweg enorm moest piesen,dus de struiken ingedoken waar ik me half uitkleedde omdat ik altijd over mn schoenen,slip,broek heen pies,slip en broek aan een tak gehangen......

En eindelijk de verlossing..ik hurkte en begon te plassen kwam er net een trein langs die net van het station afkwam wss,reed nog geen 30 km p uur schat ik.....

Zat ik dus te piesen achter een spoorlijn die ik niet gezien had.....

Wel zag ik toen ik achterom keek de mensen uit het raam loeren en lachen toen ze mijn nog (dikke) witte kont zagen......

Gelukkig ken ik daar niemand,dat scheelde
Haha, wild piesen, dat vraagt om genante momenten:

zo ontzettend nodig moeten plassen dat je de bus aan de kant moet laten zetten om in een woonwijk achter een minibosje te gaan zitten terwijl de hele bus meekijkt...
Wat een heerlijk topic.

Mijn meest recente en zeer genante blunder:

Je kent het wel: gewone werkdag, iets te laat opgestaan, dus snel onder de douche springen en daarna je aankleden: zacht roze onderbroek: check. Lekker comfortabele doch nette broek aan, bh aan, shirt aan, trui aan, schoenen en sokken en gaan met die banaan. Nog even snel mijn jas pakken bij de deur en mijn tas niet vergeten, natuurlijk! En daar ging ik.

Ik rij vrolijk naar mijn werk, stap uit de auto en laat mijn jas in de auto liggen. Het was veel te warm en de hele dag bezweet rondlopen is ook zo genant. Terwijl ik mijn auto op slot doe, merk ik dat er een hoop studenten langsrijden die, gek genoeg, uit het niets hun gesprek staken. Nou ja, het zal wel.

Ik loop langs de auto's richting mijn werk, kijk uitgebreid naar mijn reflectie in de lak, er zou toch niet iets geks zijn, maar ik zie helemaal niets.

En zo begint een gewone, saaie werkdag. Na een aantal uur rondgelopen te hebben, heb ik een overleg met mijn dagelijks begeleider en promotor. Aan het einde van het overleg, staan we op en ik loop richting deur.

"Oooooooooh, Zwieber!" Roept promotor.

"Ja?"

"Weet je wel dat er een enorm gat in je broek zit?" Ik kijk haar vreemd aan. Laat het even bezinken.

"WAT???" Ik kijk wanhopig overal maar zie niets.

"Ja, uh, daar bij je billen." Geen wonder dat ik het niet zie. "Het is slijtage, die broek kan je ECHT niet meer aan hoor." Yep, wrijf het nog maar even in. Behulpzaam vraagt ze of ik mijn jas mee heb om het mee te bedekken. Nee dus. Maar godzijdank wel een truitje.

Ik ren naar de wc, ga uitgebreid eens kijken hoe graat het gat is en zie, inderdaad, mijn schattige zacht roze onderbroek in vol ornaat zichtbaar. Niet best dus. Het gat was echt heel groot en ik vat echt niet dat NIEMAND even de moeite heeft genomen, me dit eerder te vertellen dan pas drie uur 's middags!
Hilarisch dit topic!! en Zwieber, idd. niet erg netjes van Iedereen die achter je heeft gelopen die dag..

Mijn genante moment: van't zomer naar de efteling geweest, terugweg eerst met de bus naar het station, bus zat vol, wij gingen op de gehandicaptenplaats zitten (die tegenover de deur in het midden), wandelwagen neergezet, wij gingen op die klapstoeltjes zitten. ik had dochter op schoot en zat op het buitenste stoeltje. Aan die stoeltjes zit dus geen leuning..

Bijna bij het station moeten we een rotonde over. ik begin te glijden, probeer mn mans arm te grijpen maar die bocht is wel erg scherp..

Glij ik zo van dat stoeltje af, in een bomvolle bus! De vrouw die naast mij stond (bus was errug vol) ook omgeduwd, dochter zat op schoot, gleed er dus ook af.

Vraagt mn man ook nog: wat doe jij nou?! Ja ik probeer me nog vast te houden...

Komen we later op 't station ook nog het groepje tegen waarvan ik de vrouw omgeduwd had, zegt een jochie uit dat groepje ook nog lekker bijdehand, niet weer vallen he...
Ach Zwieber, dat vind ik dus zo flauw dat niemand dat even zegt. ZO was ik afgelopen week op de Utrechtse uitfeesten. Gewoon overdag, lekker aan de thee op een terras. Loopt er een hele grote dame langs met een sm-achtige top aan. Dus iedereen kijkt naar haar. Valt me op dat haar gulp open staat. Dat leek me dus echt niet de bedoeling, dus ben ik opgestaan en naar haar toe gelopen en achter haar gaan staan. Psssst, volgens mij staat je gulp open. Draait ze zich helemaal blij naar me om om me te bedanken voor deze opmerking. Ik ben alleen maar snel weer weggehold naar mijn bakkie thee. Dat zeg je toch gewoon even?

Zo heb ik laatst ook rond gelopen met mijn jurk in mijn slip (dochter savonds gelijk vragen wat voor slip, ja een string dus) op een kennismakingsbijeenkomst met 95% mannen. Ik ben bang dat ze wel weten wie ik ben nu.....
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Toen ik superman the ride in stapte scheurde ik onwijs uit mijn broek! Vraagt die man.. wil u nog uit stappen?

Welneee dikke care ben er nu toch al uitgescheurt en kan ik de rest van de dag niks meer aan doen.8-P
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
jullie kennen het vast wel , iemand zoent je als felicitatie met 3 zoenen..

dit keer dus ook, alleen gingen we steeds dezelfde kant op, en uiteindelijk zoende ik mond op mond per ongeluk...pff wat een drama...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven