kinderen? nee, bedankt!

21-09-2009 10:05 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getver, ik wordt er soms zo moe van. Iedereen vraagt maar waarom ik geen kinderen heb en/of wil.

en als ik dan uitleg dat ik kinderen gewoon niet leuk vindt krijg ik standaard te horen: "dat komt nog wel" of "wacht maar".

Kan dan niemand gewoon accepteren dat sommige mensen gewoon niet willen?!

Ik wou dat ik onvruchtbaar was!
quote:traincha2 schreef op 21 september 2009 @ 11:06:

Oh nee hoor, ik vind sommige kinderen ook etterbakken.

Eigenlijk vind ik alleen die van mezelf leuk

(grapje hoor, voor ik weer van alles over me heen krijg )
.
Oké Q ik snap je. En je hebt ook wel gelijk, alleen snap ik niet dat zo'n cliché per se in een dergelijk topic langs moet komen.

Toch durf ik ook wel te zeggen dat ik de echte 'aliens' (om maar een klassieker te gebruiken) er wel uitpik. Zoveel vrouwen vanaf 18 tot halverwege de 20 roepen dat ze geen kids willen terwijl je er je kop onder kan verwedden dat ook zij moeder worden.

Maar zolang je dat niet zeker weet vallen die cliché's net zo beroerd als de uitspraak over de wens om onvruchtbaar te zijn.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
.
quote:Star schreef op 21 september 2009 @ 12:33:

[...]

TO heeft dit zelf geschreven Iris.

Ik denk dat hier een misverstandje is. Ik had het over de reactie van de dame met de milieubezwaren niet over TO (dat niet dezelfde toch, anders ben ik in de bonen ).

Daar werd tegen gezegd dat haar mening niet haar echte mening was en dat kún je gewoon niet weten, aangezien je niet in haar hoofd woont. Dat is haar waarheid en daar hoef je niet aan te twijvelen.
.
quote:elninjoo schreef op 21 september 2009 @ 11:54:

[...]

Als je 'n hekel aan 'n bepaalde diersoort hebt dan zul je daar minder vaak ongewenst mee geconfronteerd worden dan met kinderen, omdat dieren meestal niet jankend los lopen rennen door winkels.Ze schijten anders wel het hele grasveldje hier vol.(honden, heb er een hekel aan ) Vind ik persoonlijk veel erger dan af en toe een schreeuwend kind. Die ik overigens opvallend weinig tegenkom in winkels. Of ik stoor me er niet aan, dat kan ook natuurlijk.
quote:traincha2 schreef op 21 september 2009 @ 11:56:

[...]

Nee, die janken meestal voor de winkel terwijl ze vastgebonden zijn......Oh, en dat ook ja. Ineens heel hard blaffen terwijl je langsloopt met je baby, dat is dus níet fijn!
Goh...geen kinderen willen omdat de wereld al zo verpest is en de mensheid niet goed met elkaar omgaat?

Op deze verrotte wereld die wij met zijn allen verpesten ga ik nou juist over ca. 6 maandjes uiteraard een geweldig persoon neerzetten!

Net wat deze tot op het bot verpeste en vervuilde en nare wereld kan gebruiken.

Worldpeace!!!
Kijk. En zo wordt dat argument gelijk weerlegd. Je krijgt kinderen in de hoop iets te kunnen bijdragen aan de wereldvrede
quote:Liv schreef op 21 september 2009 @ 12:55:

[...]

Oh, en dat ook ja. Ineens heel hard blaffen terwijl je langsloopt met je baby, dat is dus níet fijn!

Doe ik ook vaak

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik had vorige week nog een gesprekje met een dubbele paria: een moslimkind!

Heel gezellig hoor, ze schreeuwde en rende niet, ze noemde me ook geen westerse hoer, maar ze vertelde haske leuk over dat ze eten ging halen voor haar Hello Kitty knuffel.
.
Uiteraard Qwertu!

Mooi wordt ze zonder twijfel, kan ook niet anders met zo'n moeder;-)
.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 21 september 2009 @ 13:01:

[...]

Doe ik ook vaak

Oh, was jíj dat!

(mijn baby heeft nu dus voor eeuwig een PippiLangkous trauma he? Als er iemand met vlechtjes langsloopt begint ie te krijsen. Nog bedankt!)
.
quote:Liv schreef op 21 september 2009 @ 12:55:

[...]

Oh, en dat ook ja. Ineens heel hard blaffen terwijl je langsloopt met je baby, dat is dus níet fijn!Arme hond.
quote:qwertu schreef op 21 september 2009 @ 13:05:

[...]

Dan kan het maar beter een verrékte mooi kind zijn (en een meisje), want anders gaat dat nóóit lukken.

Ik bedoel...

Daar zijn de Missen verantwoordelijk voor, toch? World peace?Ja, maar t schiet nog niet op met de wereldvrede. Er moeten dus meer kinderen worden geboren.
quote:qwertu schreef op 21 september 2009 @ 13:09:

Kijk, dát zou tenminste nog eens een geldig argument zijn om je genen wel (of juist niet) door te geven! Je eigen schoonheid door willen geven (of het gebrek eraan juist willen stoppen).

Dáár hoor je nou nóóit iemand over! Terwijl ik ècht wel mensen ken van wie het beter was geweest als ze...

Precies! het zou toch een doodzonde zijn als je schoonheid na jouw dood ophoudt met bestaan?! Voortplanten dus!
Die van mij komt over een kleine 2 maandjes, is een meisje dus kan ze mooi meehelpen!

Worldpeace!
quote:qwertu schreef op 21 september 2009 @ 13:07:

Je bedoelt: ik hoorde haar niet en ze had geen bewegingsvrijheid door haar burka?Hè, probeer ik de dingen eens positief te labelen, kom jij weer met je grotestadscynisme......
.
quote:qwertu schreef op 21 september 2009 @ 13:09:

Kijk, dát zou tenminste nog eens een geldig argument zijn om je genen wel (of juist niet) door te geven! Je eigen schoonheid door willen geven (of het gebrek eraan juist willen stoppen).

Dáár hoor je nou nóóit iemand over! Terwijl ik ècht wel mensen ken van wie het beter was geweest als ze...

Ghe

Bij sommige mensen denk ik: Gaat heen en halveert uzelf.
Ik wil geen kinderen en wel hierom niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven