Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
maandag 21 september 2009 om 18:09
maandag 21 september 2009 om 18:09
Ben ik weer!
Jullie hebben het rustig gehouden, mooi.
Hoe ingewikkeld kan het zijn om een dagcreme te kopen zeg?
Ben uren bezig geweest en heb nog niks.
Maar ja...
Pom wat ik me blijf afvragen, waarom een vriendschap met iemand die je tot op het bot heeft gekwetst?
Valt me ook op dat je schrijft: ...en daardoor is de vriendschap die we nu hebben ook mogelijk en: in staat een vriendschap op te bouwen.
Dat klinkt in mijn oren alsof je iets op moét bouwen, bijvoorbeeld in de situatie dat je huisgenoten bent, of collega's.
Maar goed, het kan aan mijn interpretatie liggen...
En nee als MX die serenade zou komen brengen zou ik hem wel een tijdje laten zweten.
Maar wat ik ermee bedoel is dat als hij écht écht zijn best gaat doen ik hem ook nog wel een kans zou geven.
Op het gebied van een relatie tenminste, vrienden heb ik al genoeg.
Hij kan kiezen uit een relatie of gewoon kennissen zijn.
Heb je MB dan helemaal niet meer gesproken Kym?
Weet hij van SJ?
En waarom zit je zo af te wachten tot hij jou uitnodigt?
Kym ff he, als jij nou die zwangerschapstest koopt, kan zij em toch pas doen als ze terug is?
Of zie ik even iets over het hoofd?
En DAMN ik zou in Afrika elk condoom dat ik zou gebruiken minutieus controleren na gebruik...
Kwam trouwens net een jongen tegen die ik heb ontmoet tijdens werk.
Toen deed hij al erg flirterig (wie kent de LL Cool J -move?), maar heb ik hem met wat humor afgewimpeld.
Zegt ie nu (de slimmerik): 'Hee nu heb ik je toch gezien als je niet aan het werk bent? Van wat voor eten hou je?'
Wilde hij me even mee uit eten nemen!
Hahahaha wat een grappenmaker!
*gaat e-matching checken*
Jullie hebben het rustig gehouden, mooi.
Hoe ingewikkeld kan het zijn om een dagcreme te kopen zeg?
Ben uren bezig geweest en heb nog niks.
Maar ja...
Pom wat ik me blijf afvragen, waarom een vriendschap met iemand die je tot op het bot heeft gekwetst?
Valt me ook op dat je schrijft: ...en daardoor is de vriendschap die we nu hebben ook mogelijk en: in staat een vriendschap op te bouwen.
Dat klinkt in mijn oren alsof je iets op moét bouwen, bijvoorbeeld in de situatie dat je huisgenoten bent, of collega's.
Maar goed, het kan aan mijn interpretatie liggen...
En nee als MX die serenade zou komen brengen zou ik hem wel een tijdje laten zweten.
Maar wat ik ermee bedoel is dat als hij écht écht zijn best gaat doen ik hem ook nog wel een kans zou geven.
Op het gebied van een relatie tenminste, vrienden heb ik al genoeg.
Hij kan kiezen uit een relatie of gewoon kennissen zijn.
Heb je MB dan helemaal niet meer gesproken Kym?
Weet hij van SJ?
En waarom zit je zo af te wachten tot hij jou uitnodigt?
Kym ff he, als jij nou die zwangerschapstest koopt, kan zij em toch pas doen als ze terug is?
Of zie ik even iets over het hoofd?
En DAMN ik zou in Afrika elk condoom dat ik zou gebruiken minutieus controleren na gebruik...
Kwam trouwens net een jongen tegen die ik heb ontmoet tijdens werk.
Toen deed hij al erg flirterig (wie kent de LL Cool J -move?), maar heb ik hem met wat humor afgewimpeld.
Zegt ie nu (de slimmerik): 'Hee nu heb ik je toch gezien als je niet aan het werk bent? Van wat voor eten hou je?'
Wilde hij me even mee uit eten nemen!
Hahahaha wat een grappenmaker!
*gaat e-matching checken*
maandag 21 september 2009 om 18:15
Frizzzle-my-shizzle!!
Een LL Cool J Moce? Neem hem! (is ie leuk eigenlijk?)
Ja, dat condoomtafereel snap ik ook niet. Ik check het altijd even, wil geen stress om dit soort genuil. Maar ja, ik ga hier dan ook niet heel erg dronken worden ter voorkoming van dit soort onzekerheden.
Als ik de test koop, dan kan ze 'm morgen doen, want morgen ga ik naar huis en zie ik haar dus weer.
MB weet niet van SJ. Niet veel mensen eigenlijk. Ik zou er best graag over willen vertellen in mijn volgende blog, maar iets houdt me toch tegen. Weet niet waarom.
Oh en waarom ik wacht op zijn uitnodiging. Is een beetje stom als ik mezelf steeds moet uitnodigen toch?
Heb inmiddels sms van hem dat ie thuis is (altijd onderbroken werkdienst van een paar uur rond deze tijd) en moe is en dat ie hoopt dat zijn chauffeur niet al te vroeg komt. En dat ie een goede dag heeft gehad, maar mij niet grappig vindt. Dat was het. Raar dus. Ik heb me in moeten houden mezelf inderdaad niet uit te nodigen, maar het gehouden bij een "glad you had a good day!" ..
Enige optie om hem te zien blijft dus vanavond na zijn werk... En anders, volgende week pas weer..
Een LL Cool J Moce? Neem hem! (is ie leuk eigenlijk?)
Ja, dat condoomtafereel snap ik ook niet. Ik check het altijd even, wil geen stress om dit soort genuil. Maar ja, ik ga hier dan ook niet heel erg dronken worden ter voorkoming van dit soort onzekerheden.
Als ik de test koop, dan kan ze 'm morgen doen, want morgen ga ik naar huis en zie ik haar dus weer.
MB weet niet van SJ. Niet veel mensen eigenlijk. Ik zou er best graag over willen vertellen in mijn volgende blog, maar iets houdt me toch tegen. Weet niet waarom.
Oh en waarom ik wacht op zijn uitnodiging. Is een beetje stom als ik mezelf steeds moet uitnodigen toch?
Heb inmiddels sms van hem dat ie thuis is (altijd onderbroken werkdienst van een paar uur rond deze tijd) en moe is en dat ie hoopt dat zijn chauffeur niet al te vroeg komt. En dat ie een goede dag heeft gehad, maar mij niet grappig vindt. Dat was het. Raar dus. Ik heb me in moeten houden mezelf inderdaad niet uit te nodigen, maar het gehouden bij een "glad you had a good day!" ..
Enige optie om hem te zien blijft dus vanavond na zijn werk... En anders, volgende week pas weer..
maandag 21 september 2009 om 18:18
Hij vindt je niet grappig?
mens ik vind je hilarisch!!!
Maare,waarom vindt hij je niet grappig dan?
Nog even over dat afspreken en wel of niet zelf bellen om jezelf uit te nodigen...
Maak jij elke keer de eerste move dan?
Ik dacht dat het wel gelijk opging
Als dat zo is zou ik gewoon zelf bellen.....
Anders moet je (jullie) weer een week wachten
Nog even over dat afspreken en wel of niet zelf bellen om jezelf uit te nodigen...
Maak jij elke keer de eerste move dan?
Ik dacht dat het wel gelijk opging
Als dat zo is zou ik gewoon zelf bellen.....
Anders moet je (jullie) weer een week wachten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 21 september 2009 om 18:20
quote:Summerdance schreef op 21 september 2009 @ 18:18:
Weet ik 't!
Hij is een beetje raar Sum! Wil er vast weer een reactie mee uitlokken. Maar dat gedoe begint me langzaamaan mijn strot uit te komen eigenlijk.
Weet ik 't!
Hij is een beetje raar Sum! Wil er vast weer een reactie mee uitlokken. Maar dat gedoe begint me langzaamaan mijn strot uit te komen eigenlijk.
maandag 21 september 2009 om 18:21
maandag 21 september 2009 om 18:23
Nee Kym hij is niet leuk.
Hij is een hangjongere en komt tot mijn kin.
Daarbij, de LL Cool J -move is erg grappig maar ook heul fout!
Kan geen plaatje vinden, maar LL kijkt je dan zo aan en likt vervolgens langzaam zijn lippen.
Op zich wel sexy... Maar nee.
Niks nieuws meer op e-matching trouwens, en ook niets gehoord wat betreft die blind date.
Ah ok, jij neemt de test mee de rimboe in.
Dan snap ik em.
Kun je geen chauffeur sturen ofzo om het te halen?
Hmmmm ja als het steeds van jouw kant moet komen, das niet leuk.
Misschien ff negeren?
Of haal die test en ga ermee in zijn deuropening staan?
Daarbij, de LL Cool J -move is erg grappig maar ook heul fout!
Kan geen plaatje vinden, maar LL kijkt je dan zo aan en likt vervolgens langzaam zijn lippen.
Op zich wel sexy... Maar nee.
Niks nieuws meer op e-matching trouwens, en ook niets gehoord wat betreft die blind date.
Ah ok, jij neemt de test mee de rimboe in.
Dan snap ik em.
Hmmmm ja als het steeds van jouw kant moet komen, das niet leuk.
Misschien ff negeren?
maandag 21 september 2009 om 18:27
quote:frizzy schreef op 21 september 2009 @ 18:23:
haha!
quote:Ah ok, jij neemt de test mee de rimboe in.
Dan snap ik em.
Hah! Frizz! Die roddelen het meeste!
quote:Hmmmm ja als het steeds van jouw kant moet komen, das niet leuk.
Misschien ff negeren?
Nee, slecht plan.
Maar bellen kan ik wel even doen.
Toch?
haha!
quote:Ah ok, jij neemt de test mee de rimboe in.
Dan snap ik em.
Hah! Frizz! Die roddelen het meeste!
quote:Hmmmm ja als het steeds van jouw kant moet komen, das niet leuk.
Misschien ff negeren?
Nee, slecht plan.
Maar bellen kan ik wel even doen.
Toch?
maandag 21 september 2009 om 18:27
quote:Kym schreef op 21 september 2009 @ 18:24:
Ja, dat heeft ie me vanochtend wederom belooft toch? Dat ie erop zou letten.
Kortom: jereinste onzin.
Dan gewoon niet meer smssen
Of smssen dat je pas weer smst als ie normaal kan doen
(wat een hoop gesms in 1 zin zeg!)
Ja, dat heeft ie me vanochtend wederom belooft toch? Dat ie erop zou letten.
Kortom: jereinste onzin.
Dan gewoon niet meer smssen
Of smssen dat je pas weer smst als ie normaal kan doen
(wat een hoop gesms in 1 zin zeg!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 21 september 2009 om 18:37
Ik wis nooit nummers, want dan weet ik tenminste dat ik niet moet opnemen in bepaalde gevallen.
Kym hij weet prima waar hij mee bezig is.
Ik stem voor hem even lekker laten totdat ie weer normaal doet.
Als hij de boodschap nog niet heeft begrepen na uitleg van jou, dan moet je gewoon ff negeren.
Dat snappen sommige mannen beter.
Goed zo Stroller!
Heb je em wel óveral vandaan gehaald?
Kym hij weet prima waar hij mee bezig is.
Ik stem voor hem even lekker laten totdat ie weer normaal doet.
Als hij de boodschap nog niet heeft begrepen na uitleg van jou, dan moet je gewoon ff negeren.
Dat snappen sommige mannen beter.
Goed zo Stroller!
Heb je em wel óveral vandaan gehaald?
maandag 21 september 2009 om 18:38
Sja .................
Dat hoort er dan net weer bij he,mijn hele inbox is nu ook weer leeg , vind ik dat leuk?? nee nog steeds niet..
Maar goed dit is beter voor mijn eigen gemoedstoestand ,net als het hem uit mijn MSN lijst halen , ander zie ik hem steeds online , en dan ken ik mezelf.. dat houd ik een uur vol en dan ga ik toch beginnen , of me in elk geval opvreten omdat hij mij ook negeert ...
Dus dan maar zo
Dat hoort er dan net weer bij he,mijn hele inbox is nu ook weer leeg , vind ik dat leuk?? nee nog steeds niet..
Maar goed dit is beter voor mijn eigen gemoedstoestand ,net als het hem uit mijn MSN lijst halen , ander zie ik hem steeds online , en dan ken ik mezelf.. dat houd ik een uur vol en dan ga ik toch beginnen , of me in elk geval opvreten omdat hij mij ook negeert ...
Dus dan maar zo