Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Verdomme zit ik me heel erg verschrikkelijk druk te maken om mijn broer. Krijg ik net de foto's te zien van het galafeest van nichtje en wie zie ik... broer in kostuum met stropdas. (is heel lang geleden dat ik hem met een stropdas om heb gezien). Met een bacootje (maar het kan ook cola zijn) in zijn hand en op iedere foto breed lachend.

Nou is het wel altijd een feestganger geweest en ik heb zo'n flauw vermoeden dat hij zich uit zijn bed heeft gewerkt om nog een leuke avond te hebben. Maar ik ben woedend op mijn zus. Wat een ophef zeg. Ik wil echt niet zeggen dat het voor niks was, maar verdomme ik zat al in een heftige periode met schoonmoeder. Ze had wel wat voorzichtiger mogen zijn.

Sorry ben woedend. Niet op broer want ik gun het hem van harte en dat hij nog maar heel veel feesten mag meemaken, maar op zus dus. Die krijgt van mij morgen een heftig telefoontje.
Goedemorgen!

He Zoeb wat vervelend dat je het idee hebt dat je zus het overtrokken heeft. Kan me dat in jouw situatie goed indenken, tis al heftig genoeg zo.

Boro, mooi blog! Ik vind het kanp hoor dat Livre en jij zoits kunnen.

Pip, fijn dat je schoonpa weer uit het ziekenhuis is. Weten jullie al wat meer over wanneer hij mag vliegen?

Hoe is het met je rug?

Hizzel, ik ga met de auto Zie BH.

Fus, laten jullie het lampje hangen?

En wat is een IB-functie?

Druif, ik was van plan om langs te komen, maar dat gaat niet meer lukken, want vrijdag gaan we met vakantie.

In ieder geval een hele dikke knuf!

Hoe is het met meisje nu?

Ixsje is lekker 'boos' aan het 'jengelen'. Hij gaat ontdekken dat als hij dat doet aandacht krijgt van oma

Geniet!
Mogu

Gister nog naar de stad geweest,Mamz gespot bij de beroemde M.Voor kinderen wat kleren gekocht en voor mezelf een pyama.Moet er nog wel 2 bij hebben maar zag geen leuke.Dus moet ik nog een keer terug..(wat een straf)

Vandaag:

administratie

zolder opruimen,stoffen,zuigen

wassen

beneden stofzuigen

Fijne dag
mogguh meiden!

Gister heb ik heel veel gedaan, namelijk alle administratie uitgezocht die hoort bij de scheiding en bij het overnemen van het huis. Veel werk maar volgens mij heb ik zo ongeveer alles.

Vandaag dus een gesprek met de bank, om te zien hoe gemakkelijk ik het huis over kan nemen. Verder werken en nog wat kasten leeghalen en zijn spullen in de kast doen. Over een ruime week komt mijn Brit hier een weekendje logeren! is dat niet leuk?

Ik zal de komende dagen wel veel bezig zijn met inpakken en opruimen, maar ik vind dat niet erg, het geeft me een goed gevoel om dingen af te sluiten en het huis van mij te maken.

ik hoop dat iedereen een goede dag heeft, ondanks dat het weer niet heel geweldig is op dit moment. Zoebie, ik heb denk ik een beetje gemist wat er aan de hand is met jou en je broer...
goedemorgen

wat vervelend zoeb dat je zus het zo overtrokken heeft. Al die grote onrust en stress voor niets

goldie hebben jullie een leuk feest gehad

pips fijn dat je schoonvader uit het ziekenhuis mag. Jammer dat hij nog niet naar huis mag

Leuk allis dat Brit komt logeren. Het is natuurlijk niet fijn om alles te moeten opruimen maar je kunt het inderdaad zo wel af sluiten,

Hier is het nog steeds druk. Ik heb veel te veel te doen. Mijn huis ziet eruit alsof er een bom ontploft is en ik moet vandaag ook nog eerder naar het werk voor twee overleggen. Morgen maar weer een nieuwe dag zullen we zeggen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh!

Heb superlekker geslapen maar ben nog steeds duf.. zou ik nu al in herfst-stand zitten? Ik heb vandaag zo'n wake-up-light te leen gekregen, eens uitproberen of dat werkt voordat ik er een ga kopen.

Voor vandaag moet ik echt weer eens een lijstje maken want de boel gaat weer verslonzen.. Dus.. daar komt ie voor vandaag:

- werken

- boodschappen + drogist

- tafel leeg (de eettafel ligt bij ons vaak helemaal vol met zooi, heel ongezellig)

- administratie!!!!

- de eeeeeeenoooorme berg was vouwen (of op zn minst een begin maken)

Heb er eigenlijk nu al geen zin in, heb veel meer zin in met thee en een boekje op de bank. Maar goed, ik wil toch ook wel graag weer dat alles een beetje georganiseerd is dus... maar even mezelf schoppen dan

Fijne dag allemaal!!
Zoeb, heftig

Alli, leuk dat je Brit een weekend komt!

Hier auw. Zoveel auw dat ik thuis ben gebleven.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mogguh...

Hier ook auw.

In het koppie.

Zoeb, ik heb even gemist wat er met je zus was, maar ik begrijp dat blijk dat ze onterecht een drama heeft geschopt?

Gelfling, laat je even weten hoe de wake-up-light bevalt?

Nu eerst koffie.

Laterrr lieverrrds..
Auw is niet leuk!

Krijg net een telefoontje van woningbouw.

Ik had op site van VROM iets ingevuld omdat ik vind dat ik teveel huur betaal.Volgens die berekening is dat ook zo dus heb ik bezwaar gemaakt.Nu komt er vanmiddag een delegatie om te bekijken of punten die ik heb opgegeven wel kloppen.Ja dus!

Geen dubbelglas,rotte kozijnen,ondeugdelijk hang en sluitwerk,

geen isolatie,veel vocht,wc lekt,geen dakraam terwijl ik daar slaap,ketel in slaapkamer,asbest in vloeren boven,vocht terwijl ik iedere dag lucht.

Dit lijkt me wel genoeg.Ben dus benieuwd of ik het voor elkaar krijg om niet meer huur te gaan betalen.

Wat doet zo'n wake up light nu eigenlijk?

Koffie en weer verder
Goeiemorgen!

Pips, dat moet dan wel echt zeer doen..

Gelfling, ben benieuwd naar jouw ervaringen met de wake up light. Ik had vanochtend geen zin om mijn lichttherapielamp aan te zetten want veel te fel zo 's ochtends vroeg (en dan werkt 'ie niet )

Allis, leuk, een bezoekske.

Zoebie, zou het kunnen dat broer zich heel groot heeft gehouden op het feest? Klinkt wel als een live to the max type.

Schuur opgeruimd

Rommeltjes uit tuin oprapen

Paar telefoontjes gepleegd

Afwas

Was opvouwen

Schoonmaakster

Onwillige grrrr muis schoonmaken

Aan de slag dus.

Jeugdhulpverleenster
Moggû,

Sterkte met auwww, hier ook auww. Ben ook thuis gebleven.

Nu even crackertje eten, thee (!?!) drinken en dan vertrek ik weer naar boven.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goeiemorgen!

Pips, dat moet dan wel echt zeer doen..

Gelfling, ben benieuwd naar jouw ervaringen met de wake up light. Ik had vanochtend geen zin om mijn lichttherapielamp aan te zetten want veel te fel zo 's ochtends vroeg (en dan werkt 'ie niet )

Allis, leuk, een bezoekske.

Zoebie, zou het kunnen dat broer zich heel groot heeft gehouden op het feest? Klinkt wel als een live to the max type.

Schuur opgeruimd

Rommeltjes uit tuin oprapen

Paar telefoontjes gepleegd

Afwas

Was opvouwen

Schoonmaakster

Jeugdhulpverleenster

Onwillige grrrr muis schoonmaken O smerigheid, maar hij lijkt weer iets gewilliger

Aan de slag dus.
anoniem_37392 wijzigde dit bericht op 22-09-2009 11:23
Reden: post geedit en een taakje weggestreept
% gewijzigd
Iedereen met auww een

Druif, fijn dat het een beetje beter gaat.

Man heeft een wake up light. Hij zegt dat hij er heel fijn van wakker wordt. Ik niet iig, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik te ver van de lamp af lig. Ik heb hem wel eens gebruikt toen man op ski-vakantie was, maar ook toen werd ik er niet van wakker omdat ik met mijn rug naar de lamp lag. En dan werkt hij dus niet.

Lijstje voor vandaag:

-stofzuigen (we passen op de hond van mijn ouders, mèn wat geeft dat een troep in huis)

-dweilen

-andere helft huiswerk maken

-foto's uitzoeken en inplakken

-was wegwerken

-keuken poetsen
Pfoei,

Heel mijn dagplanning naar de klote. Anderhalf uur met onze gezinsvoogd aan de telefoon gezeten

Maar goed.

Goedemorgen allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Thee, zie ik jouw naam nu staan in een zwangerschapstabel op de Horrorpijlert????
Dat is onze Thee niet , denk ik. Want Thee is toch ouder dan de Thee in dat tabel ?
Ja inderdaad heeft broer zich groot gehouden. Hij stond stijf van de morfine en het glas in zijn hand was cola. Blijkbaar is hij na een uur doodmoe weer naar huis gebracht. Tsja dat kon ik aan die foto's niet zien.

Mamz net wat je zegt hij wil er echt nog alles uithalen. Ook al gaat hij daarbij over de max.
Geen idee Boor

Och jeetje Zoeb
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 september 2009 @ 11:00:

Thee, zie ik jouw naam nu staan in een zwangerschapstabel op de Horrorpijlert????

OMG is er nog een thee??

Da's toevallig want ik meldde me net in het teltopic. Had daar eerst een zin bij gezet dat ik vroeger altijd m'n leeftijd achter m'n nick had. Dat aanpassen vond ik echter steeds zo'n gedoe. Dus al jaaaaren thee en nee NIET ZWANGER en het zit ook niet in de planning. Bepaald niet !
*sneakt snel even naar horrorpijlerT*

*is weer terug van sneaktoch: je ziet door het klussen de beebs niet meer je ziet daar door de bomen het bos niet meer*
thee wijzigde dit bericht op 22-09-2009 11:12
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Het is iets met Jompels en nog zo'n raar woord Thee :-)
Ja die.
Ah die! Die had ik vanochtend even aangeklikt (stom genoeg getriggerd door de (imo) stomme titel) en toen zag ik zo'n megatabel dat ik nog sneller weer wegklikte dan dat ik het aangeklikt had

Toevoeging: eigenwijs als ik soms ben nog even gekeken en die thee had mijn dochter kunnen zijn, ik ben nl. 20 jaar ouder.

Toch nog weer ff kijken, want 2 dezelfde nicks kon toch niet??
thee wijzigde dit bericht op 22-09-2009 11:22
Reden: aanvulling
% gewijzigd
wat zijn jompels eigenlijk, is dat iets wat je moet hebben als je aan kinderen begint???

ik moet aan het werk zucht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
itsme, jompels - jongens en foepies (of wat het dan ook was) meisjes, in het fries of zo??? :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven