Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
dinsdag 22 september 2009 om 11:26
dinsdag 22 september 2009 om 11:29
Grappig. Ik ben er nog maar pas achter dat Middelste moeite met de r heeft. Had ik als kind ook.
Hij zegt paplika tegen paprika, of nog wel een andere vervoeging, zoals plapika, maar heel schattig. Hij heeft wel meer verhaspelingen die er hardnekkig in blijven zitten, waar ik niet zo veel aan doe omdat ze zo lief klinken.
Maar goed, Oudste en ikzelf samen met hem het woord paprika eens doornemen. Hakken en plakken en zo. Blijkt hij ernstig te struikelen over pri.
Ook schattig.
Hij zegt paplika tegen paprika, of nog wel een andere vervoeging, zoals plapika, maar heel schattig. Hij heeft wel meer verhaspelingen die er hardnekkig in blijven zitten, waar ik niet zo veel aan doe omdat ze zo lief klinken.
Maar goed, Oudste en ikzelf samen met hem het woord paprika eens doornemen. Hakken en plakken en zo. Blijkt hij ernstig te struikelen over pri.
Ook schattig.
dinsdag 22 september 2009 om 11:41
Koffie is op en hoofdpijn is weg
Ik voel me weer goed en ik voel me slank. Gisteren had ik een legging gekocht (eigenlijk had ik me eind jaren 80 voorgenomen nooit meer in een legging aan te trekken) en die heb ik even aangetrokken met een wikkeljurkje erover. Zwarte lange laarzen eronder.
Staat Leuk!
Thee, lees jij nog steeds mee hier? Wat leuk!
Ik voel me weer goed en ik voel me slank. Gisteren had ik een legging gekocht (eigenlijk had ik me eind jaren 80 voorgenomen nooit meer in een legging aan te trekken) en die heb ik even aangetrokken met een wikkeljurkje erover. Zwarte lange laarzen eronder.
Staat Leuk!
dinsdag 22 september 2009 om 11:54
Zoeb, begrijp ik het nou goed dat je het gevoel hebt dat schoonzus je broer teveel pusht om in vol ornaat naar zo'n feest te gaan? Misschien lees of begrijp ik het niet goed dus wilde ff checken..
Kan me namelijk wel voorstellen dat je je daar flink druk om maakt.. maar ja, wie weet wil broer het zelf ook zo?
Pip en eh.. was het nou Nikki? Veel succes met auw!
Met zo'n rug kun je thuis waarschijnlijk ook niet echt iets.. balen zeg. Heb je goede pijnstillers?
Net lekker taart gegeten op werk. Nu na korte pauze weer aan de slag..
Kan me namelijk wel voorstellen dat je je daar flink druk om maakt.. maar ja, wie weet wil broer het zelf ook zo?
Pip en eh.. was het nou Nikki? Veel succes met auw!
Met zo'n rug kun je thuis waarschijnlijk ook niet echt iets.. balen zeg. Heb je goede pijnstillers?
Net lekker taart gegeten op werk. Nu na korte pauze weer aan de slag..
dinsdag 22 september 2009 om 11:59
Groups
Ik wou dat ik vandaag ook thuis was gebleven. Ik heb weer slecht geslapen en sleep me door de dag heen. Productief ben ik niet, en ondertussen begint mijn rug aardig pijn te doen.
Helaas vandaag een drukke dag: ik moet werken, vergaderen en naar een voorlichtingsavond dus ook laat thuis vanavond.
Ondertussen houden alle apparaten er mee op, na de wasmachine heeft gisteren heeft de droger het definitief begeven
Het computermannetje heeft gisteren poging 2 gedaan om de computer te maken, die doet het weer en gelukkig zijn we geen data kwijt, maar nu doet het geluid het niet meer.
En ik ben te moe om me er druk over te kunnen maken, al baal ik er wel van.
Ik wou dat ik vandaag ook thuis was gebleven. Ik heb weer slecht geslapen en sleep me door de dag heen. Productief ben ik niet, en ondertussen begint mijn rug aardig pijn te doen.
Helaas vandaag een drukke dag: ik moet werken, vergaderen en naar een voorlichtingsavond dus ook laat thuis vanavond.
Ondertussen houden alle apparaten er mee op, na de wasmachine heeft gisteren heeft de droger het definitief begeven
Het computermannetje heeft gisteren poging 2 gedaan om de computer te maken, die doet het weer en gelukkig zijn we geen data kwijt, maar nu doet het geluid het niet meer.
En ik ben te moe om me er druk over te kunnen maken, al baal ik er wel van.
dinsdag 22 september 2009 om 12:01
quote:gelfling schreef op 22 september 2009 @ 11:54:
En jompels en fiepies ken ik trouwens ook niet... volgens mij wil ik daar ook helemaal niks mee te maken hebben
Ik heb er net op gegoogled, en die woorden bestaan niet.
Nou heb ik wel last van zwangerschapsdementie, maar ik ben nog niet zo kinds dat ik hierin mee kan gaan.
Maar ja, ik ben zo'n ongezellige die ook niet op een maandtopic meeschrijft
En jompels en fiepies ken ik trouwens ook niet... volgens mij wil ik daar ook helemaal niks mee te maken hebben
Ik heb er net op gegoogled, en die woorden bestaan niet.
Nou heb ik wel last van zwangerschapsdementie, maar ik ben nog niet zo kinds dat ik hierin mee kan gaan.
Maar ja, ik ben zo'n ongezellige die ook niet op een maandtopic meeschrijft
dinsdag 22 september 2009 om 12:02
Jompels en Fiepies zeggen mij zo ook niets. Een fiep wordt hier wel eens gebruikt voor het woord speen, maar verder zegt het mij niets.
-stofzuigen (we passen op de hond van mijn ouders, mèn wat geeft dat een troep in huis)
-dweilen
-andere helft huiswerk maken
-foto's uitzoeken en inplakken
-was wegwerken
-keuken poetsen
-stofzuigen (we passen op de hond van mijn ouders, mèn wat geeft dat een troep in huis)
-dweilen
-andere helft huiswerk maken
-foto's uitzoeken en inplakken
-was wegwerken
-keuken poetsen
dinsdag 22 september 2009 om 12:41
quote:coeberghmetijs schreef op 22 september 2009 @ 08:38:
Mogu
Gister nog naar de stad geweest,Mamz gespot bij de beroemde M.Voor kinderen wat kleren gekocht en voor mezelf een pyama.Moet er nog wel 2 bij hebben maar zag geen leuke.Dus moet ik nog een keer terug..(wat een straf)
Vandaag:
administratiezolder opruimen,stoffen,zuigen
wassen
beneden stofzuigen
Fijne dagAlles klaar!Nu even douchen en aankleden,loop nog in mijn pyama(schaamschaam)
Mogu
Gister nog naar de stad geweest,Mamz gespot bij de beroemde M.Voor kinderen wat kleren gekocht en voor mezelf een pyama.Moet er nog wel 2 bij hebben maar zag geen leuke.Dus moet ik nog een keer terug..(wat een straf)
Vandaag:
administratiezolder opruimen,stoffen,zuigen
wassen
beneden stofzuigen
Fijne dagAlles klaar!Nu even douchen en aankleden,loop nog in mijn pyama(schaamschaam)
dinsdag 22 september 2009 om 12:46
Hier een drukke dag ,niet qua bezemen, ja de rotzooi, die mijn drukke dag mee brengt, heb 5 oppas kindjes straks.
Gelukkig zijn ze allemaal helemaal gedrilt ala zusenzo, dat ze het hier helemaal geweldig hebben en dus ook heel erg goed luisteren.
Maar ik voel me brak, als of ik een kater heb.
Pip, die rug van je, echt heel erg irritant.
Wat mij helpt is diclofenac, 50 mg (met diazepam maar dat heb je vast niet in huis)
Alle andere dames
Gelukkig zijn ze allemaal helemaal gedrilt ala zusenzo, dat ze het hier helemaal geweldig hebben en dus ook heel erg goed luisteren.
Maar ik voel me brak, als of ik een kater heb.
Pip, die rug van je, echt heel erg irritant.
Wat mij helpt is diclofenac, 50 mg (met diazepam maar dat heb je vast niet in huis)
Alle andere dames
dinsdag 22 september 2009 om 13:37
Nee broer is uit eigen vrije wil naar dat feest gegaan. Alleen schrok ik dus van de foto's omdat broer daar weer breed lachend op staat. En ik open een topic omdat ik zo bang was twee begrafenissen tegelijk te hebben nadat zus belde dat het slecht ging met broer. Het gaat ook slecht. Maar hij is altijd al over zijn max gegaan, dus dat zijn we wel gewend. Nu vind ik het fijn dat hij ondanks alles nog op dat feest was.
Ga toch zo snel als mogelijk naar broer.
Ga toch zo snel als mogelijk naar broer.
dinsdag 22 september 2009 om 14:20
dinsdag 22 september 2009 om 14:22
quote:Goldielocks schreef op 22 september 2009 @ 11:41:
Hi Goldie! Nope, had hier vanaf eind mei (toen ging ik op vakantie) geen pagina meer gelezen. HPL had (las ik elders) een vraag en vroeg of ik even hier wilde kijken! Snappezvous.
Btw, jij vroeg laatst 'ergens' of ik nog foto's heb van die ene meeting van dat zwarte t-shirt. Ik begin me af te vragen of ik die ooit wel gehad heb..... Zal nog eens speuren zowel op laptop als irl.
*zwaait even naar iedereen*
Hi Goldie! Nope, had hier vanaf eind mei (toen ging ik op vakantie) geen pagina meer gelezen. HPL had (las ik elders) een vraag en vroeg of ik even hier wilde kijken! Snappezvous.
Btw, jij vroeg laatst 'ergens' of ik nog foto's heb van die ene meeting van dat zwarte t-shirt. Ik begin me af te vragen of ik die ooit wel gehad heb..... Zal nog eens speuren zowel op laptop als irl.
*zwaait even naar iedereen*