Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
maandag 21 september 2009 om 19:37
Nordicwalken dan zeker met norrit in je buikje/ maagje Snjo? En als je echt beroerd bent dan zijn er meer dan genoeg bedden (was je ff saai aan het plagen maar das niet overgekomen geloof ik)
Maramijn wat een saai verslag weer. Maar wel vreemd dat het weiland weg is. Vreselijk zeg!
Vreselijke verbaasde Vera uit Venlo
Maramijn wat een saai verslag weer. Maar wel vreemd dat het weiland weg is. Vreselijk zeg!
Vreselijke verbaasde Vera uit Venlo
maandag 21 september 2009 om 19:44
quote:Dushi74 schreef op 21 september 2009 @ 19:37:
Nordicwalken dan zeker met norrit in je buikje/ maagje Snjo? En als je echt beroerd bent dan zijn er meer dan genoeg bedden (was je ff saai aan het plagen maar das niet overgekomen geloof ik)
Vreselijke verbaasde Vera uit VenloIk kom gezellig naast je liggen, kunnen we een kussengevecht houden (als niemand aanders het ziet natuurlijk). En ik had je wel door hoor. Zou lullig zijn dat ik daar niet mag liggen. Heb je trouwens nog iets nodig??? Nu ik toch hier ben.
Norrit en een luier denk ik
Vreselijke verbaasde Vera uit VenloIk kom gezellig naast je liggen, kunnen we een kussengevecht houden (als niemand aanders het ziet natuurlijk). En ik had je wel door hoor. Zou lullig zijn dat ik daar niet mag liggen. Heb je trouwens nog iets nodig??? Nu ik toch hier ben.
Norrit en een luier denk ik
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 21 september 2009 om 20:06
Ik ben meer in de energiesfeer van veel slapen en dvdtjes kijken die niet moeilijk zijn. Kussengevecht hou je nog te goed van me. Lukt ook makkelijker als jij niet telkens met je kont op de pleepot zit. De fruitmand zit nog wel fruit in, zakdoekjes heb ik nog, beetje sap is niet verkeerd maar niet noodzakelijk. Water doet nog zijn werk
Zorgeloze Zelda uit Zeeland
Zorgeloze Zelda uit Zeeland
maandag 21 september 2009 om 20:29
quote:Dushi74 schreef op 21 september 2009 @ 20:25:
Vetarm is nu goed voor je Snjo en je hebt toch iets hartigs in je buik wat ook wel prettig is. Anders wordt je helemaal vaatdoekje...
ziet er goed uit die toko en de sapmachine. Dank je wel zeg! Superziekenboeg hiero vind je niet?Helemaal te gek. Niet slecht om daar te moeten liggen. Er is 1 ding dat ik heel erg mis trouwens. Ga even op zoek.
Vetarm is nu goed voor je Snjo en je hebt toch iets hartigs in je buik wat ook wel prettig is. Anders wordt je helemaal vaatdoekje...
ziet er goed uit die toko en de sapmachine. Dank je wel zeg! Superziekenboeg hiero vind je niet?Helemaal te gek. Niet slecht om daar te moeten liggen. Er is 1 ding dat ik heel erg mis trouwens. Ga even op zoek.
dinsdag 22 september 2009 om 00:13
dinsdag 22 september 2009 om 09:14
Ik heb vannacht de laatste slaapplaats hier in huis uitgeprobeerd... Heb in half zittende houding op de bank geslapen, dat was de prettigste houding en ik heb nog lekker geslapen ook ;o). Ik kom nog wel langs in de ziekenboeg hoor. Ik ben nog niet geheel de oude.
Kameleon Katrien uit Katwijk
Kameleon Katrien uit Katwijk
dinsdag 22 september 2009 om 19:02
Slomo uit Steenwijk meldt zich ook even.
Ik mag hier vanavond niet meer komen! Spot je me? Geef me een trap onder mijn kont, azzeblief.
Ik móét studeren en laat mezelf vandaag veel te makkelijk verleiden tot 'andere zaken'.
Maar ik moet natuurlijk eerst nog kwijt: Katrien, past u misschien ook in een kattenmand? Ze lijken me zalig warm en knuffelig. Misschien nog een optie?
Dezzy, ik verbaas me over jouw supervolle dagen. Knap hoor dat je het volhoudt ondanks je beperking/ziekte/reumaschap. Hier werken, daar werken, studeren, koken, uitjes, wandelen met je huisgenoten. Petje af!
Doezelmoezel: ik heb u iets zeer amusants gemaild. Ik hoop dat het u kan bekoren. Mocht het u op den ene of den andere manier niet bekoren, bied ik u mijn allernederigste excuses aan.
Hoogachtend,
fröbelende Floor uit Fantasy Island
Ik mag hier vanavond niet meer komen! Spot je me? Geef me een trap onder mijn kont, azzeblief.
Ik móét studeren en laat mezelf vandaag veel te makkelijk verleiden tot 'andere zaken'.
Maar ik moet natuurlijk eerst nog kwijt: Katrien, past u misschien ook in een kattenmand? Ze lijken me zalig warm en knuffelig. Misschien nog een optie?
Dezzy, ik verbaas me over jouw supervolle dagen. Knap hoor dat je het volhoudt ondanks je beperking/ziekte/reumaschap. Hier werken, daar werken, studeren, koken, uitjes, wandelen met je huisgenoten. Petje af!
Doezelmoezel: ik heb u iets zeer amusants gemaild. Ik hoop dat het u kan bekoren. Mocht het u op den ene of den andere manier niet bekoren, bied ik u mijn allernederigste excuses aan.
Hoogachtend,
fröbelende Floor uit Fantasy Island
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 22 september 2009 om 19:21
SlomoFloor, je wordt hierbij uit de tuin der lusten verbannen. En ik autoban mezelf ook maar even mee, want ik MOET vanavond een paper afmaken voor een buitenslands congres waar ik binnenkort heenga. Ik zou jullie zoo graag allerlei sappige verhalen vertellen waarmee ik de luistervinkjes daar ga verwennen, maar ik ben bang dat ik dan te koekelbaar wordt.
dinsdag 22 september 2009 om 21:09
dinsdag 22 september 2009 om 23:49
dankje Lys en weet ik je;ik moet wel, als ik bij elk pijntje moet blijven zitten.kom ik nooit meer van mn stoel. en ik laat mn ziekte mn leven niet bepalen.daarbij geeft de voldoening van het werken mij ook weer energie.dat en wat hulp van goede medicatie maakt ut wel te doen.
was op school leuk,pittig en snel.maar wist gelukkig nog veel.voordeel van net de basisopleiding gehad te hebben.
morgen avond thuis....beetje rust en op het gemak wat uittreksels/huiswerk maken. wil gewoon elke avond ff er wat aan doen.dan gaat het wel lukken.
nu mn mandje in,morgen weer vroeg dag.groetjes van Vlijtige Liesje ut Vlissingen
was op school leuk,pittig en snel.maar wist gelukkig nog veel.voordeel van net de basisopleiding gehad te hebben.
morgen avond thuis....beetje rust en op het gemak wat uittreksels/huiswerk maken. wil gewoon elke avond ff er wat aan doen.dan gaat het wel lukken.
nu mn mandje in,morgen weer vroeg dag.groetjes van Vlijtige Liesje ut Vlissingen