Hoe bedenkt hij het? Lekker makkelijk zeg

22-09-2009 18:37 19 berichten
Ik kreeg opeens een mailtje van een (onbetekenende) ex van 9 jaar geleden (!). Hoe het met mij ging bla, bla, bla. Dat hij sinds een paar jaar samen woont, maar daar een beetje spijt van heeft en dat hij veel aan mij moet denken de laatste tijd. Dat hij altijd een zwak voor mij heeft gehad bla, bla, bla.

Sjongejonge, het is wel lekker makkelijk om te bedenken dat je niet gelukkig bent en het is nog makkelijker om een ex te mailen.

Heb gezegd dat ik natuurlijk ook erg leuk ben;-) maar dat ik ook erg gelukkig ben in mijn relatie.

Grrr, mannen! Hoe haalt hij het in zijn hoofd?

(sorry, moest het ff kwijt)
Alle reacties Link kopieren
Wat een sukkel zeg, zachtgezegd.
Best vleiend, toch?
Is ook zo Het zou je vriend overigens maar wezen.
Hij zal wel behoorlijk met zichzelf overhoop liggen. Foute keuzes, nare relatie, hij denkt terug aan de tijd dat hij nog wel gelukkig was, en voila, daar ben jij. Best lief. Wel een beetje zielig, arme jongen.
Weer zo'n kerel die van het ene warme bedje, het andere in wil stappen; hij heeft vast zijn hele (vrouwelijke) contacten bestand zo'n mailtje gestuurd .
Ik denk dat iedereen met een ex uit het verleden, wel eens een dergelijk bericht heeft gekregen (dus mannen hebben hier blijkbaar een handje van). Ik vind het kwetsend, zowel voor jezelf als de partner van die ex. Mafkezen.
Dat noem je ook wel hengelen.bij een bekende.

Het was toch niet voor niets een ex
Ach, denk niet te hard over die jongen. Zit waarschijnlijk even niet lekker in zn vel en dan onderneem je nog wel ns n rare actie

t Is niet meteen een mafkees hoor...

Heb je zelf nog nooit een of andere kansloze actie ondernomen? Je ex dronken bellen om te zeggen dat je nog steeds van m houdt ofzo?
Hij vertelde ook doodleuk dat zijn vriendin waar hij niet gelukkig mee is, een ex van hem is.

Ze hadden 10 jaar een relatie, zijn daarna ongeveer 5 jaar uit elkaar geweest en toen dus weer samen gekomen.

Arme meid.
Niet zo netjes van m.

Maarre, mail deleten en je verder niet druk over maken. Deed je daarvoor immers ook niet
Ik had niet eens meer geantwoord. Wat een lapzwans (schrijf je dat zo?)!
kreeg je niet even de kriebels?;)

Om ze natuurlijk daarna weg te stoppen.. haha
wat een flapdrol zeg
wat je terug had moeten sturen:

"en wie was jij ook weer?"
ach, altijd goed voor je ego..
Hahahahaa wat een sneue actie
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik heb eerst van verbazing met open mond de mail zitten lezen om vervolgens heeeeeeeel hard te gaan lachen.

Kwam niet meer bij!

De volgende dag heb ik pas teruggemaild. Kreeg overigens een mailtje dat hij het heel fijn voor me vond dat ik een goede relatie heb, daarna niets meer vernomen.
Wassie op zoek naar een leuk avondje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven