Afvallen met...
dinsdag 22 september 2009 om 07:39
quote:Moosey schreef op 21 september 2009 @ 22:51:
[afbeelding]
Ik begrijp ook niet wat er ernstig aan dit hondje is, maar verder kreeg ik niet echt leuke plaatjes...
Ik duik erin, hoop dat het goed gaat met Age, en bis morgen. Trust!
Die zijn cool! Frans Bulletje.. Ze laten wel vieze poepjes....
Overigens, verder weinig zinnigs om op te reageren
Dan maar richting werk en proberen om vandaag lief te zijn
Succes vandaag Vinyl
[afbeelding]
Ik begrijp ook niet wat er ernstig aan dit hondje is, maar verder kreeg ik niet echt leuke plaatjes...
Ik duik erin, hoop dat het goed gaat met Age, en bis morgen. Trust!
Die zijn cool! Frans Bulletje.. Ze laten wel vieze poepjes....
Overigens, verder weinig zinnigs om op te reageren
Dan maar richting werk en proberen om vandaag lief te zijn
Succes vandaag Vinyl
dinsdag 22 september 2009 om 08:00
Jee, Age, wat zul jij opgelucht zijn. Nog wat behandelingen in het vooruitzicht is misschien geen pretje, maar je hebt de eerste stap gezet en nu wordt het alleen maar beter!
Hmmm.. hier weer vanaf 3.30 uur wakker. Ik ben nu zó moe. Weer alleen maar niezen, proesten en hoesten.
Ben benieuwd of ze wat vinden, want zo niet... wat dan?
Ik ben vandaag tot na half 11 weg, en zit de hele dag niet achter internet. Dit wordt afkicken.
Dus misschien tot vanavond, anders tot morgen!
Hmmm.. hier weer vanaf 3.30 uur wakker. Ik ben nu zó moe. Weer alleen maar niezen, proesten en hoesten.
Ben benieuwd of ze wat vinden, want zo niet... wat dan?
Ik ben vandaag tot na half 11 weg, en zit de hele dag niet achter internet. Dit wordt afkicken.
Dus misschien tot vanavond, anders tot morgen!
dinsdag 22 september 2009 om 09:23
Ik heb heerlijk geslapen
Wel even wakker geweest, maar totaal geen pijn.
Vanaf half 9 weer wakker, en de pijn begint een beetje op te komen.
Net een plak rozijnenbrood gehad (zonder korstjes! ) en het andere zakje ibuprofen bruis (600 mg). Zometeen nog even twee paracetamollen.
En... tandarts gebeld, kan voor m'n volgende wortelkanaalbehandeling a.s. donderdag om 9u terecht. (vroeg! )
Nu even mama bellen (had haar gisteren gebeld voordat ik naar de spoedarts ging, en na die tijd ook) want ze wilde weten hoe het nu zou zijn.
En daarna douchen en naar m'n werk.
Poeh hee, ik had vanmorgen trouwens ontzettend opgezwollen ogen, en nu nog een beetje geloof ik...
Wel even wakker geweest, maar totaal geen pijn.
Vanaf half 9 weer wakker, en de pijn begint een beetje op te komen.
Net een plak rozijnenbrood gehad (zonder korstjes! ) en het andere zakje ibuprofen bruis (600 mg). Zometeen nog even twee paracetamollen.
En... tandarts gebeld, kan voor m'n volgende wortelkanaalbehandeling a.s. donderdag om 9u terecht. (vroeg! )
Nu even mama bellen (had haar gisteren gebeld voordat ik naar de spoedarts ging, en na die tijd ook) want ze wilde weten hoe het nu zou zijn.
En daarna douchen en naar m'n werk.
Poeh hee, ik had vanmorgen trouwens ontzettend opgezwollen ogen, en nu nog een beetje geloof ik...
dinsdag 22 september 2009 om 12:19
dinsdag 22 september 2009 om 12:24
Nope, via het uitzendbureau alleen een factsheet die kant opgegaan, dus ik heb er weinig werk van gehad. Heb trouwens een vermoeden dat het dezelfde functie is waar ik via Maandag ook al voor afgewezen ben
Bieb, klopt, maar het ligt maar net aan het systeem dat je tandarts hanteerd en voor de spoedtandarts gelden dan weer andere regels. Les? Altijd E500,- absoluut noodgeld hebben. (en dus niet voor schoenen, maar lekke waterleidingen en rotte kiezen noodgeld)
Bieb, klopt, maar het ligt maar net aan het systeem dat je tandarts hanteerd en voor de spoedtandarts gelden dan weer andere regels. Les? Altijd E500,- absoluut noodgeld hebben. (en dus niet voor schoenen, maar lekke waterleidingen en rotte kiezen noodgeld)
dinsdag 22 september 2009 om 12:57
Jeumig is bij jullie het forum ook zo traag?
Pagina laden duurt zoooo lang iedere keer...
Gelukkig dat je er dan iig niet voor niets naar toe bent geweest MdK,er zal wel iets in je CV ontbroken hebben wat ze heul belangrijk vinden ofzo..
Ik had dat in het begin van mijn detachering ook,maken ze je lekker met een functie...CV doormailen...toch niet..
En in gedachte zat ik daar dan al te werken..tss
Pagina laden duurt zoooo lang iedere keer...
Gelukkig dat je er dan iig niet voor niets naar toe bent geweest MdK,er zal wel iets in je CV ontbroken hebben wat ze heul belangrijk vinden ofzo..
Ik had dat in het begin van mijn detachering ook,maken ze je lekker met een functie...CV doormailen...toch niet..
En in gedachte zat ik daar dan al te werken..tss
dinsdag 22 september 2009 om 17:41
dinsdag 22 september 2009 om 18:00
Even een snelle zwaai.
Heb heel hard gewerkt vandaag (zo'n 150 webentries verwerkt én iedereen gemaild!!) en heb geen last van m'n tanden.
Na de lunch laatste paracetamol gehad, en vanmorgen laatste ibu (600 gr).
Vanmorgen ook een doorverwijzing gehad van de huisarts voor een diëtiste
Ga nu naar huis, maar wel langs ziek vriendinnetje om voor haar te koken en daarna op de bank te hangen.
Niet zoveel kletsen dus! Tot heel laat!
Heb heel hard gewerkt vandaag (zo'n 150 webentries verwerkt én iedereen gemaild!!) en heb geen last van m'n tanden.
Na de lunch laatste paracetamol gehad, en vanmorgen laatste ibu (600 gr).
Vanmorgen ook een doorverwijzing gehad van de huisarts voor een diëtiste
Ga nu naar huis, maar wel langs ziek vriendinnetje om voor haar te koken en daarna op de bank te hangen.
Niet zoveel kletsen dus! Tot heel laat!
dinsdag 22 september 2009 om 19:19
dinsdag 22 september 2009 om 19:23