Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
quote:Viva Angel5 schreef op 23 september 2009 @ 15:18:

Ben je jarig? Van harte!

Code is; heppiebursday

Inloggen met mijn nick natuurlijk....Jokkert!

Angel 5, ik vind dat Angel 5 een waarschuwing moet krijgen
Tssssk! Het waren trouwens geen krullende nagels, maar krullende neusharen
Hoe komen die nagels dan zo gekruld?

Maar idd, neusharen
Ik zie het helemaal niet staan in het blokkadetopic. Heb ik er nou overheengelezen?
Offtopics worden verwijderd uit blokkadetopic Zwieb, daarom staat ie er nu niet meer
Nou ja zeg! Dus er is forumtechnisch geen enkel bewijs meer dat 5 die waarschuwing aan Saar gegeven heeft? Wat toevallig....
Digi.

Iets soortgelijks heb je ook op het automutilatie topic gepost en dat staat er toch ook nog gewoon?

Ik vind je vergelijk niet geheel terecht overigens want je zit mijn beschrijving nu wel heel dramatisch te maken.

Ik snij en het bloed spat in het rond zou eerder vergelijkbaar zijn met ik braak en de kots hangt langs mijn kin (sorry voor anderen voor de ranzigheid).

En zo kan ik nog wel meer beter vergelijk maken,maar dat leest men liever niet.

Dat hele gedeelte heb ik keurig overgeslagen.

En ik zou het over snijden ook kunnen verwoorden zodat het de lading dekt zoals het bij mij was zonder in ranzige drama te vervallen.

Overigens ook geheel zelf overwonnen,op eigen kracht.

Jammer alleen dat ik er nog lang niet ben,maar ik strijd verder.

Misschien niet altijd op de juiste manier,maar he....wie heeft het licht wel direct gezien?
quote:floor72 schreef op 23 september 2009 @ 14:15:

[...]

Ik vind hem af! Niks meer aan doen wat mij betreft.

Op alle andere 'waarom' vragen geven de Angels wat mij betreft een heel simpel; 'OMDAT IK HET ZEG!' antwoord.
quote:Zwieber schreef op 23 september 2009 @ 15:45:

Nou ja zeg! Dus er is forumtechnisch geen enkel bewijs meer dat 5 die waarschuwing aan Saar gegeven heeft? Wat toevallig.... Meten met 2 maten is het
quote:minny schreef op 23 september 2009 @ 15:51:

[...]

Meten met 2 maten is het Alsnog bannen die Sarah!
quote:floor72 schreef op 23 september 2009 @ 15:57:

[...]

Alsnog bannen die Sarah!Inderdaad, maar dan wel onder het nog strengere oude bansysteem
Ghehehe
Oh en forumtechnisch is er wél bewijs, nl aan de admin-kant
Ja mooi is dat, en ik heb die codes nog niet...
je voorbereidingen voor een eetbui etc zijn wel netjes beschreven iry... miss idd niet vergelijkbaar met rondspattend bloed... maar wel met.... ik ga straks zelfmoord plegen... ik pak het potje pillen... tel de pillen die ik nodig heb... blabla... etc... dus miss is ie wel erger dan de vergelijking met snijden levendig beschreven........

Ik vind het iig niet fair dat het een wel mag en het ander niet... en nu ben ik het gezemel weer zat...
Daar heb je een goed punt Cour. In feite is het ook een soort "dreigement" waardoor anderen zich zorgen gaan maken.
dat ben ik echt niet met je eens Min
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Absoluut netjes beschreven cour maar idd niet vergelijkbaar met rondspattend bloed.

Nogmaals,ik snap Digi's punt en ze heeft ook een punt.

Maar daar hoeft mijn topic niet dramatischer gesteld te worden dan dat het is om het punt duidelijk te maken.

Ik pleit hier ook voor algemene vrijheid om te mogen spreken over dit soort problematiek.

Mits geen verheerlijking en aankondiging of verantwoordelijkheid afdragen moet dat prima kunnen.

Ik sta hier niet lijnrecht tegenover Digi,net als ik er vanuit ga dat zij dat ook niet tegen mij doet.

Maar goed we willen samen een punt maken om eigen redenen en dat is lastig om dat te doen zonder elkaar (of het probleem) buiten beschouwing te laten.

Wat jij beschrijft is een aankondiging voor zelfmoord.

En dat mag niet.
@Roos: Want?
aankondinging voor eetbui = aankondiging voor langzame zelfmoord.... dus...
Eens met Cour.

En nu ga ik sigaretten kopen en een fles rioja opentrekken. Aankondiging van langzame zelfmoord

Nee Iry, wat ik op het automutilatietopic schreef was gewoon een herinnering aan, dat ik diep heb gesneden, zonder details. Niet te vergelijken met jouw posting. Ik heb al een voorbeeldpost gedaan van hoe het zou zijn qua vergelijking.
Min... het is absoluut geen dreigement.

In een dreiging zit een karakter dat je er iets mee wil bereiken bij een ander.

Als jullie mij nu niet helpen heb ik straks een eetbui bijv.

Bovendien is heel duidelijk dat ik werk aan mijn probleem.

(zou fijner zijn als je therapie je niet 7 maanden laat wachten en nog steeds....)
Het is op zijn minst te vergelijken met snijden Iry. Ik ga snijden, ik ga me volproppen en alles weer uitkosten. Waar zie jij dan het verschil?
Tsja Dieg dan verschillen wij van mening of beleving hoe het vergelijk er uit ziet.

Daar komen we dan toch niet uit dus laat ik dat deel maar rusten.
het is geen dreigement, het is een hele heldere beschrijving van wat er door Iry heen gaat voor, tijdens en na een eetbui. Ze zegt nergens dat ze nu een eetbui krijgt of dat als er bepaalde reacties komen dat haar dat triggert.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven