Werk & Studie alle pijlers

bijbaan

23-09-2009 17:12 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai iedereen,

Ik heb een vraagje.

Ik ben gediplomeerd doktersassistente en studeer nu aan het hbo door. Omdat ik een aantal dagen per week vrij ben van school heb ik een baan aangenomen in een ziekenhuis als doktersassistent. Dit ziekenhuis ken ik goed, want heb al op meerdere afdelingen stage gelopen.

Het contract is opgestuurd, heb dus nog niks getekend.

Vandaag was ik aan het werk daar, en ik vond het verschrikkelijk saai. De mensen (op 2 na), de werkzaamheden, de sfeer, alles! Ik weet dat je alles een kans moet geven, maar ook met stages had ik meestal in 1 werkdag wel door of ik iets leuk vond of niet.

Ik heb dringend geld nodig, maar ik wil wel een baantje dat ik volhou.

Van de mensen op de afdeling hoorde ik dat er al 3 anderen voor mij waren gekomen, en die het ook na een dag opgaven. Vinden jullie dat ik het kan maken om op te zeggen ( ook om hun het inwerken te besparen, als ik toch van plan ben te stoppen?)
Ja hoor, natuurlijk kan je dat maken. Je doet dit voor jezelf toch?? Ik heb laatst ook na 1 dag de pijp aan Maarten gegeven. Het voelde heel rot maar de slapeloze nacht vóór de 2e dag ook. Ik ben in principe een redelijke doorzetter maar ben ook sfeergevoelig, als je ergens voor je gevoel niet past...

Ik heb trouwens geen salaris aangenomen voor die ene dag. Dat dan weer niet...
OK

Dat is netjes, maar ik heb het geld hard nodig ( verhuizing) en heb er gewoon voor gewerkt ( het was niet zo dat ik alleen maar zat te kijken ofzo). Maar ik vind het moeilijk om te zeggen... Maar zie het gewoon echt niet zitten.
Kun je jezelf niet een week ofzo geven? Na een dag weet je nog niet of het écht zo erg is als je nu denkt! Als je je collega's leert kennen kan het best wat leuker worden!

En als je het geld écht zo hard nodig hebt... zou ik zeker niet na 1 dag er al mee stoppen.
Ook al zie je het niet zitten, je hebt nu het geld nodig, dus even doorzetten, tot je een andere bijbaan hebt.

Beetje doorzetten kan geen kwaad, ookal is het er nog zo erg, leer je ook weer wat van.
Je kan ook gaan burgers flippen bij de Mac, als je zo hard geld nodig hebt. Maar dat is net zo saai en staat een stuk suffer op je cv.
Hoi dames,

IK heb toch afgezegd. Ik voelde me daar echt niet thuis. Heb via een uitzendbureau meerdere vacatures toegezonden gekregen in de zorg, en anders zoek ik iets bij een supermarkt voor wat avonduurtjes.

In ieder geval bedankt voor alle reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven