Leuke meiden uit Groningen gezocht!

16-09-2009 20:19 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva-lezeressen!

Ik ben 20 jaar, woon sinds een maandje in Groningen en studeer aan de Hanzehogeschool. Ik ken via mijn studie nog niet zoveel mensen, veel klasgenoten wonen buiten de stad, hebben hun eigen leven, en er zitten bijna geen meiden bij mij in de klas. Ik ben niet het type voor studentenverenigingen, dus daar zal ik ook niet veel mensen leren kennen. Ik heb wel vrienden/vriendinnen in andere delen van het land wonen, maar dat zijn geen mensen waar ik even doordeweeks of in 't weekend impulsief een filmpje mee kan pakken of mee kan koken. Daarom ben ik op zoek naar:

leuke meiden die zin hebben om impulsief leuke dingen te doen, of voor vaste momenten dingen af te spreken. Ik ben misschien wat jong hier, als ik alles zie. Wel wil ik er even bij vermelden dat ik door een aantal dingen die de afgelopen jaren gebeurd zijn in veel dingen wel volwassener ben dan leeftijdsgenoten.

Oke, lang verhaal. Graag hoor ik van de leuke enthousiaste meiden hier in de buurt iets!
Heyhoi!

Ik zie je oproepje op de viva site en deze spreekt mij wel aan. Ik ben een vrolijke, eerlijke meid van 22 jaar.

Ik studeer in Groningen en heb een kamer in Groningen.

Ik ken niet veel mensen in de stad om gezellig iets mee af te spreken en zou dat wel erg leuk vinden.

Ik zou het gezellig vinden om samen te eten, wat te drinken, filmpje te kijken, gezellig te kletsen en nog veel meer. Ik ben niet iemand die vaak op stap gaat of wilde feesten geeft.

Het zou leuk zijn iets van je te horen.

Groetjes!
Hellllllo,

Ik ben bijna 24 en woon samen in Groningen, studeer deeltijd en door een paar verhuizingen heb ik overal vriendinnen wonen, maar hier nog niet zoveel.

Ik hou ook van gezellige dingen, filmpje kijken, winkelen... noem maar op!!
Hee Coosa,

bedankt voor je leuke reactie! Dit was eigenlijk precies wat ik zocht. Ik kan me erg herkennen in je verhaal. Zou je contact met me willen opnemen? Ik zou niet weten hoe dat hier zo zou moeten, maar je kunt me mailen op loez89@gmail.com.

Groetjes!
Hee Flasy,

zie nu pas jouw reactie, sorry. Als je het leuk lijkt kun je contact met me opnemen via bovenstaand emailadres

Groetjes!
-
Hmm, bedenk me nu pas, misschien is het ook leuk om met wat meer mensen dingen te doen ipv met zn 2en.. Goed, ik spreek jullie per mail ook wel denk ik!
Dat lijkt mij ook wel gezellig, met meerdere inderdaad eens wat drinken oid.

Hey allemaal!

Lijkt mij ook erg gezellig om met meerdere mensen tegelijk af te spreken!

Wie weet wat er uit voort komt :-)
Mijn mail adres is flashy@live.nl
Hallo! Ik ben 21 en ik studeer ook in Groningen.

Als je contact wil moet je me maar even een vriendenverzoekje sturen. Misschien tot ziens!
pluk de dag
Hey Peronne!

Ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd!

Mijn emailadres staat hier ook wel boven, als het je leuk lijkt kun je me mailen.
anoniem_75315 wijzigde dit bericht op 07-10-2009 12:10
Reden: foutje
% gewijzigd
Hoi meiden!

Ik ben 24 jaar en nèt van de andere kant van het land verhuisd naar Groningen omdat ik hier werk heb gevonden. Gelukkig woonde mijn vriend hier al wel, maar buiten hem en zijn vrienden ken ik hier nog niemand. Maar ik mis het wel hoor! Lekker 's avonds warme chocolademelk met slagroom/thee drinken en gezellig kletsen, shoppen of andere leuke dingen doen... Het lijkt me superleuk in contact met jullie te komen en misschien eens ergens af te spreken!

Groetjes
Hey Lotje_85!

Dat is vast even wennen als je net zo'n eind verhuisd bent.

Maar als het een leuke baan is dan is het de moeite vast waard :-)

Als je het leuk vind, mag je mij wel een mailtje sturen.

Groetjes!
Hoi Peronne & Lotje_85!

Ik zie nu pas jullie berichtjes, sorry voor mijn late reactie.

Mocht het mijn bericht jullie aanspreken, dan zou ik 't heel fijn vinden als jullie me een mailtje zouden sturen!

Fijn weekend & groetjes!
hey, wat een herkenning precies ook de reden dat ik me heb aangemeld op het forum. Ik ben 23 en werk fulltime.Woon zelf al wel een tijd in Groningen, maar net weer vrijgezel en dan merk je wel wat je minder mensen overhoud. ben niet het type dat veel uit gaat, maar vind het wel gezellg om te koken, filmpjes te kijken en wat te drinken. Ik hoor / lees graag wat van jullie!!
Hey Astridmv!

Wat jij zegt spreekt mij erg aan, ik ben ook niet iemand die vaak gaat stappen oid, maar vind het gezellig om samen wat te drinken of een filmpje te kijken.

Je mag me een mailtje sturen als het je leuk lijkt.

coosa@live.nl
quote:Coosa schreef op 27 oktober 2009 @ 15:21:

Hey Astridmv!

Wat jij zegt spreekt mij erg aan, ik ben ook niet iemand die vaak gaat stappen oid, maar vind het gezellig om samen wat te drinken of een filmpje te kijken.

Je mag me een mailtje sturen als het je leuk lijkt.

coosa@live.nlIk mail je vanavond even windows live geeft storingen op mijn werk!
Hoi Astrid,

Leuk dat je reageert!

Lijkt het je leuk om via de mail meer in contact te komen? Zoja, dan nodig ik je van harte uit om te mailen naar loez89@gmail.com.

Hopelijk hoor ik van je!

Groetjes!
Hoi!

Ik heb net een topic geopend naar aanleiding van wat heen-en-weer gemail na dit topic. Het lijkt mij heel leuk eens een keertje met een groepje meiden uit Groningen wat af te spreken en daarom heb ik een oproepje geplaatst. Je vindt hem hier.

Hopelijk tot binnenkort.

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven