Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 23 september 2009 om 17:41
woensdag 23 september 2009 om 20:53
Om te laten zien dat ik saai ben heb ik nog een liedje uit de oude doos gehaald voor jullie
klik
Ik was gisteren zo moe dat ik maar een paar uurtjes wakker was gisteren. En de klok rond geslapen heb dus da's mooi! Goed voor mijn schoonheid die ik als elfenheksje uiteraard nodig heb.
Elvira uit Ettenleur
klik
Ik was gisteren zo moe dat ik maar een paar uurtjes wakker was gisteren. En de klok rond geslapen heb dus da's mooi! Goed voor mijn schoonheid die ik als elfenheksje uiteraard nodig heb.
Elvira uit Ettenleur
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 23-09-2009 20:53
Reden: tja
Reden: tja
% gewijzigd
woensdag 23 september 2009 om 21:06
quote:Lys schreef op 22 september 2009 @ 19:02:
Doezelmoezel: ik heb u iets zeer amusants gemaild. Ik hoop dat het u kan bekoren. Mocht het u op den ene of den andere manier niet bekoren, bied ik u mijn allernederigste excuses aan.
Hoogachtend,
fröbelende Floor uit Fantasy Island
Nah, toeval dat ik net even kom kijken. Doezel, je hoeft niet terug te lezen, ik knip-plak wel even.
Je bent nu vast nòg mooier dan je al bent, met zoveel schoonheidsdutjes!
Ik smeer 'm direct weer. Lange dag, ik ga naar bed. EN oh, wat heb ik daar een zin in.
Koezeltjes, kroezeltjes, kriebeltjes en krabbeltjes voor jullie allemaal!
Doezelmoezel: ik heb u iets zeer amusants gemaild. Ik hoop dat het u kan bekoren. Mocht het u op den ene of den andere manier niet bekoren, bied ik u mijn allernederigste excuses aan.
Hoogachtend,
fröbelende Floor uit Fantasy Island
Nah, toeval dat ik net even kom kijken. Doezel, je hoeft niet terug te lezen, ik knip-plak wel even.
Je bent nu vast nòg mooier dan je al bent, met zoveel schoonheidsdutjes!
Ik smeer 'm direct weer. Lange dag, ik ga naar bed. EN oh, wat heb ik daar een zin in.
Koezeltjes, kroezeltjes, kriebeltjes en krabbeltjes voor jullie allemaal!
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 23 september 2009 om 21:07
woensdag 23 september 2009 om 21:21
Vind je het niet helemaal geweldig? Mijn meissie hep een allurbest vriendje,
Man, ze zitten de hele dag met de armen om elkaars schoudertjes. Zijn niet bij elkaar weg te slaan. Af en toe hoor ik ze zelfs zachtjes fluisteren, nou die hebben elkaar wel gevonden hoor.
Echt meis, ik vind het he-le-maal fantastisch.
Ik moet er echt in,verdarrie.
Nogmaals slaap lekker.
Enne Dush, geen haast, hè.
Dikke zoen, lieverd.
Man, ze zitten de hele dag met de armen om elkaars schoudertjes. Zijn niet bij elkaar weg te slaan. Af en toe hoor ik ze zelfs zachtjes fluisteren, nou die hebben elkaar wel gevonden hoor.
Echt meis, ik vind het he-le-maal fantastisch.
Ik moet er echt in,verdarrie.
Nogmaals slaap lekker.
Enne Dush, geen haast, hè.
Dikke zoen, lieverd.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 23 september 2009 om 21:25
woensdag 23 september 2009 om 22:37
Ik zal het dan maar eerlijk zeggen, mijn darmen en buik zitten nog steeds op de plek waar ze altijd al hebben gezeten. Het is stukken beter, kan ook weer normaal eten enzo (snoepen lukt ook met mate = heel belangrijk) maar ik heb toch het idee dat ze nog steeds wat overstuur zijn en ik weet niet waarom. Afgelopen nacht heerlijk in m'n eigen bedje geslapen en dat ga ik vannacht herhalen.
Overmorgen wordt er nachtvorst voorspeld (stomme zin maar jullie begrijpen het wel toch).
Gezond Grietje uit Groenekan
Overmorgen wordt er nachtvorst voorspeld (stomme zin maar jullie begrijpen het wel toch).
Gezond Grietje uit Groenekan
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 24 september 2009 om 07:25
Weilanden: nog steeds mysterie.
Beeb: vannacht om 0:00 uur en om 3:00 wakker. MrMara is er om 4:00 uit gegaan met nog steeds spokende en huilende beeb en is een beetje moe (terwijl hij heus wel 3,5 uur geslapen heeft, overdrijven is ook een vak zeg).
Ikzelf heb maar 5,5 uur geslapen. Veeeeeel te weinig!
Moet weer weilanden inspecteren dadelijk, gesprekken voeren met studenten, functioneringsgesprek enzo. Agja. Lekker zaai dagje dus.
moe moedertje uit maarn
Beeb: vannacht om 0:00 uur en om 3:00 wakker. MrMara is er om 4:00 uit gegaan met nog steeds spokende en huilende beeb en is een beetje moe (terwijl hij heus wel 3,5 uur geslapen heeft, overdrijven is ook een vak zeg).
Ikzelf heb maar 5,5 uur geslapen. Veeeeeel te weinig!
Moet weer weilanden inspecteren dadelijk, gesprekken voeren met studenten, functioneringsgesprek enzo. Agja. Lekker zaai dagje dus.
moe moedertje uit maarn
donderdag 24 september 2009 om 09:20
Present, hier wordt het land weer eens weggeblazen (misschien is dat wel met de weilanden gebeurd). Als het vanmiddag ook zulk weer is ga ik NIET nordic walken (ja, flauw, weet ik. Maar ik doe het voor de lol en in dit weer is er geen lol aan).
Eigenwijze Ellen uit Exloo.
Eigenwijze Ellen uit Exloo.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 24 september 2009 om 10:12
Goedemorgen elfenheksjes,
Snjo ben blij dat je darmen zich koest houden en normaal doen. Hoop dat het gevoel dat ze niet helemaal fit zijn verdwijnt! Lekker slapen en goed eten helpt daar denk ik wel bij. Tenminste als ik slecht slaap dan keldert op den duur mijn weerstand en heb ik zo het een en ander te pakken.
MaraMijn wat een nacht zeg!!! Onrustige beeb en dan ook nog er opuit de weilanden zien. Succes met de gesprekken vandaag en hopelijk liggen de weilanden er nog prachtig bij als je weer naar huis mag. En zijn alle dieren nog aanwezig.
Dez jij snelle meid! Woesh en swoeng en hoppa en je vliegt gewoon er zo vandoor. (woorden zijn uit stripalbums dus vergeef me mijn saaie schrift)
Ik heb vannacht heerlijk geslapen,merk dat ik er goed aan doe toch nog er aan toe te geven. Nu even saai de was aan het doen, die is bijna klaar en dan kan hij mooi op balkon drogen. Verder eigenlijk niets saais te melden.
Snjo ben blij dat je darmen zich koest houden en normaal doen. Hoop dat het gevoel dat ze niet helemaal fit zijn verdwijnt! Lekker slapen en goed eten helpt daar denk ik wel bij. Tenminste als ik slecht slaap dan keldert op den duur mijn weerstand en heb ik zo het een en ander te pakken.
MaraMijn wat een nacht zeg!!! Onrustige beeb en dan ook nog er opuit de weilanden zien. Succes met de gesprekken vandaag en hopelijk liggen de weilanden er nog prachtig bij als je weer naar huis mag. En zijn alle dieren nog aanwezig.
Dez jij snelle meid! Woesh en swoeng en hoppa en je vliegt gewoon er zo vandoor. (woorden zijn uit stripalbums dus vergeef me mijn saaie schrift)
Ik heb vannacht heerlijk geslapen,merk dat ik er goed aan doe toch nog er aan toe te geven. Nu even saai de was aan het doen, die is bijna klaar en dan kan hij mooi op balkon drogen. Verder eigenlijk niets saais te melden.
donderdag 24 september 2009 om 11:23
donderdag 24 september 2009 om 13:54
ben ik weer en ik ga ook weer.kan nog 2uurtjes rusten. mn stomme lijf wil niet wat ik wil. heb overal pijn en dat terwijl ik heus mn rust wel neem.stom lijf!!!
*klaagmodus uit* zonnetje schijn das wel fijn
mag straks nog ff paar uurtjes werken.
doei saaie elfjes en heksen, tot later op de avond.
klagerige karin ut koudekerke
*klaagmodus uit* zonnetje schijn das wel fijn
mag straks nog ff paar uurtjes werken.
doei saaie elfjes en heksen, tot later op de avond.
klagerige karin ut koudekerke