Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
sterkte marriss...

Annika, ja konijnen kunnen nog wat van ons leren deze dagen. Tjemig... Maar alles voor het goede doel he?

Ja, hard gewerkt vandaag. Had lastige groep. Blweeeh, allemaal jongens, 3 koppen groter dan ik, totaal niet geinteresseerd in wat ik te vertellen had. Pfff, vermoeiend hoor....
Ha ha, Mariss, zo slecht was mijn grap dus.. *schat Mariss' aantal hersencelletjes nog redelijk hoog in, ondanks haar enorme slemppartij*

Speec, gewoon slaan hoor! Hoezo goede voorbeeld..??

Fan, dat klinkt zo klinisch, poliklinisch bevallen.. Maar ik zal hopelijk tzt nog wel een keer vragen wat je daar allemaal gehoord hebt.. Denk dat ik dat ook wel wil..

Kwil ook zwanger zijn! Pff, ik was even vergeten hoe lang je ook al weer moest wachten op die p-day!

GW, misschien dat ik nog even langs de Bijenkorf hop op 1 oktober. Als ik t shirtje kan vinden, neem ik m mee! (zal t dan hier ook even melden, voordat je er ineens een stuk of 16 hebt..). We hebben t over die roze dutch girl toch..? Kan ik tenminste ook eens babyshoppen!

Eindelijk vrij, wat een week zeg! Nu morgen nog hard aan de studie en dan is t weer gebeurd met mijn energie!
ja, die roze dutch girl (of in een andere kleur, ik ben daar niet zo moeillijk in) maar 1 is idd wel voldoende, anders heeft ze straks de eerste maanden van haar leven alleen dat ene shirtje aan...

Fanatic, is het zo erg als je bekenden tegen komt? En wil je echt poliklinisch gaan bevallen of is dat meer voor het geval dat, dat je nu alvast gaat kijken?
eerste fluppers gesignaleerd. grmpfheid.
weet niet wat fluppers zijn, maar klinkt niet goed voor momo
bruine prutjes.
bruine prutjes zijn niet fijn, vind dat je vriend je nu maar een aanzoek moet doen!
moom
Moom, wat een kutzooi.... (ahum, letterlijk en figuurlijk dus)

Nog ff hoop houden zolang het geen bloedbad is. voor jou

Hier nog steeds niets... dag 27. Zelfs gesekst vandaag, dat 'wekt' het bij mij heel vaak op, maar ook dat niet. In dat opzicht wel heeeeel klein beetje hoop hier..... maar durf ook gewoon niet te hopen, ook maar weinig gesekst deze maand dus het zal toch wel weer niet. Nou ja, dan volgende maand maar naar het ziekenhuis.

Film was wel aardig volgens vriend, ik lag na 20 min. te slapen En dat ga ik nu ook weer doen. Truste!
Nou jaaaa zeg...

Zwangere vrouw wordt opnieuw zwanger
bizar verhaal, maar volgens mij word die 2e gewoon tegelijk met de 1e geboren.

Zo, ik ben ondertussen alweer in de weekend mood! Morgen lekker baby-shoppen met mijn moeder bij de prenatal (en o.a. mijn bugaboo bestellen!).
goodmeurning, zo een meeting maar ik kom vandaag ff bijbeppen heur!

Wij gaan morgen ook even naar de prenatal, ben wel benieuwd naar de hectiek, we zien het wel..... tot laterz
vandaag nog jarigen?

nog iemand iets toe te voegen aan het schema?
Fluppers klinkt niet goed, maar we blijven duimen.

Marriss, ooh spannend! En moeilijk om heel nuchter "we zien wel" te willen denken, terwijl je zó hard hoopt dat het een keer raak is. Ik duim!!

Niks voor het schema. Mijn fertiliteitsvriend heeft nu ook officieel de eisprong vastgesteld (sloompie, ik wist het al lang). Volgens hem was de sprong afgelopen dinsdag. 14 dagen later is 6 oktober, maar laat mijn p-dag maar lekker op 4 oktober staan, want gezien mijn ongeduld kan ik toch niet wachten tot de 6de
Hoezo Moom, verveel je je? Ik zie bij jou staan dat je naar de HA gaat.... gosjie, vertel!

Beck, die foto's van wurm op hyves, staan ook in je vriendenmap volgens mij, want zie allemaal reacties van mensen die ik niet ken... Neem aan dat deze mensen al op de hoogte waren van je zwangerschap? Anders... leuke manier om te vertellen zo hoor

Hier nog steeds niets... geen bloed, geen tekenen, niks noppes nada. Niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. Oftewel: vaagheid alom

Hoe ist met de andere tribunepissers? Moom, flubbers weer weggestuurd?
jep marriss (sorry, nog niet aan toe gekomen om te melden, veel sms en mail hier), heb gisteravond even met vriend over gehad, moed bij elkaar geharkt, en HA gebeld. volgende week een dubbele afspraak (das vakjargon voor 20 min ipv 10, kennelijk), vandaar dat het pas donderdag kon.. heb geen hoop meer voor deze maand (genoeg andere indicatie, oa veel krampen/steken, niet alleen boven playground, maar ook ín..., pukkels of course, noem het allemaal maar op), hoewel flubbers weer minder zijn. ach ja, even een andere invulling van de tribune voor mij dus..
oh, en marriss, dat is een ander vriendengroepje van beckster (prille liefde ofzoiets roosmantisch), die hebben ook een hyves accountje. en zien dus ook de foto's
Aaah Moom, nu al bijna geen hoop meer op een goede afloop deze maand. Maar wel goed van je dat je de HA hebt gebeld. Hopenlijk komen ze er nu snel achter waarom het nog steeds niet gelukt is en wordt ook jij nu heel snel zwanger. Dikke

En Mariss, even geen prutjes op het moment. Maar wanneer ga jij nu ook alweer naar de HA?

Hahaha Specu, heerlijk dat ongeduldige. Ik hoop voor je dat het raak is deze keer!! Je hebt in ieder geval ontzettend je best gedaan dus wederom kan het daar niet aan liggen.

Becky en GW, veel plezier bij de Prenatal!!
ja marriss, wanneer krijg je uitslag van uitstrijk, en ga je naar gyn toe? (voor in schema, verveel me kennelijk toch een beetje )
de kutste tijd vind ik de week tussen dat fertiliteitsvriend de eisprong heeft gedetecteerd en de eerste tekenen (zo 3 dagen voor het doorzet). pff.

vriendin zit me nu helemaal te vertellen hoe dat dan straks gaat (she's bene there, done that). alles moet op bepaald moment in cyclus, en als je dat net gemist hebt, ben je weer maand verder. zie nu al op tegen die periode waarin je leven compleet geleefd wordt...
kom even momo een geven, knap dat je de moed bij elkaar geharkt hebt. (op de achtergrond duim ik stiekem heel hard dat het niet nodig blijkt omdat die flubbers weer weg zijn)

nou als je je verveelt en graag het schema wilt aanpassen, ik heb 2 oktober wel mijn laatste werkdag voor mijn verlof, misschien is dat nog iets
bleek jouw regel helemaal niet goed te staan, husk! tsjk. nu wel
Mariss: spannend!!

Specu: we gaan gelijk op deze maand. Ik had ook di of woe mijn ei, dus ook 6/7 okt mijn pday, maar ik laat hem lekker staan op 10 okt, omdat ik dan toch pas ga testen (als ik dat volhoud...). Ik vind die teleurstelling van een negatieve test zo rot, dat ik echt wil wachten tot ik wat verder over tijd ben.

Moom: goed van je da je de huisarts hebt gebeld. Maar ik blijf net als husky nog en beetje hoop houden...
Goed moom dat je een afspraak hebt gemaakt. Maar ook kut, want nu moet je je hoofdje wel uit het zand halen, en dat voelt toch wel erg verrot. Maar (wijze woorden van vriendlief) stél nou dat er wel iets niet helemaal goed is, dan kan je dat maar beter nu weten (en er iets aan laten doen) dan over een jaar ofzo. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

Ik heb nog geen afspraak. Bij HA geweest en doorverwezen naar ziekenhuis, afdeling voortplantingsgeneeskunde. Gisteren twee vragenlijsten binnengekregen (1 voor hem, 1 voor mij) deze moeten we invullen en retourneren, daarna maken ze een afspraak voor ons. Zij hebben ook de uitslag van het uitstrijkje, alleen als het niet goed zou zijn zou HA contact met me opnemen, heeft ie niet gedaan dus kan er vanuit gaan dat bij het uitstrijkje geen bijzonderheden zijn gevonden.
pff, dat duurt ook zeg, marriss. snel vragenlijstje doen dan! wat ga je invullen bij overmatige alcoholconsumptie? (maw, hoest met de kater?!?!)

sja, ben blij dat ik niet tot maandag heb gewacht met HA bellen (dus tot menstruatie doorzet), als het een week duurt voor je eens mag komen. kan ik altijd nog afbellen. al ga ik daar dus niet van uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven