Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Jaaaa Erine, doen!! Wat kan jou het schelen

Klinkt ook erg gezellig Mariss!

Moom, ik stel voor dat je die digitale test gewoon vandaag doet hoor. Zwanger is zwanger.....dus ook op die test!
Moom, het is gewoon ECHT zo, je bent zwanger! Het is gewoon gelukt...zomaar...spontaan...het kan dus gewoon!! Kan me voorstellen dat je vriend het niet helemaal gelooft nog. Ik had het er hier thuis ook nog over, maar man zei ook: "je zit gewoon in een soort van ritme van ovulatietesten-seksmarathon-spanning-teleurstelling en het zal wel heel onwerkelijk zijn als dat in een keer wordt onderbroken". Maar dit (net als Annika's verhaal) geeft de burger weer moed. Ben echt heel blij voor je!!

Marriss, ik vind het ook echt heel jammer dat je er morgen niet bij bent! Dat geldt natuurlijk ook voor de hoogzwangeren en kersverse moeders. Ik wil jullie wel allemaal een keer ontmoeten hoor. Er zijn weinig (geen?) mensen met wie ik zo openhartig over alles praat....

Parnell, leuk om jou hier ook weer even te zien! Hou ons op de hoogte van je strip-activiteiten (klinkt een beetje raar...)

Leo, alias melkfabriek, spannend om nu al een paar dagen met je zoon alleen thuis te zijn zonder je man. Gaat alles goed met jou en de kleine?

Hier vanmorgen 36.8. Dus dat ei is inmiddels wel gesprongen.
Oh en Rain, je bent een lieverd!
Ben een beetje traag vandaag.... Jaaaa, Erine, jij moet ook komen zaterdag!!
JAAA!! Rientje dat moet je doen! Ga lekker gezellig met ons mee. Wat geef jij erom. Werken kan je altijd nog

Moom net wat Rain zegt, ik zou gewoon vandaag die digitale doen. Zwanger is inderdaad zwanger.

Jeetje moeten we ook nog snel een andere naam voor de topic verzinnen of doen we gewoon een deel 2?
Doe maar part II.......!

Specu, hele dikke terug!
goodmeurning!

Motten we nu al weer een nieuw topic openen? Zo een van, 'Er kan nog meeeeeer bij, nog 1, nog 2 nog 3' of zo?

Kom vandaag nog verder bijbeppen, we gaan vandaag een eindtegenbod doen voor het huis en dan horen we waarschijnlijk na het weekend hoe of wat.
Spannend Becky!

Ik vind jompel deel 2 ook wel prima hoor, vind jompel nog steeds een errug leuk woord...

Maar als we het dan over jompels hebben................. ik vind dat er bij Moom toch echt wel een jompel in het schema gevlogen kan worden hoor!

Riz ik had je ook een anonieme sms gestuurd maar heb het inmiddels al goed gemaakt.
oh gewoon "Jompel part II"is ook prima!
Hey Moom ik zie een roze jompel! Jij hebt wel een hele intelligente test gedaan als 'ie dat ook meteen kan testen. Maar voor de zwarte lotto zeg ik toch een jongen!
'nog niet genoeg jompels'

Spannend Beck, met het huis! Hoop dat jullie eruit komen.

Speec, mooi verwoord, sluit me er helemaal bij aan. Gister stond er dus in mn horoscoop dat ik verrassend nieuws zou krijgen, wat mij moed zou geven. Grappig he? En inderdaad, het geeft mij moed.... ik ben zó vastbesloten deze maand bezwangerd te worden (misschien handig om vooraf te waarschuwen, de kans is groot dat ik in een ernstige depressie kom als het niet lukt... want dan ga ik definitief de molen in)
quote:husky schreef op 23 oktober 2009 @ 09:43:

Hey Moom ik zie een roze jompel! Jij hebt wel een hele intelligente test gedaan als 'ie dat ook meteen kan testen. Maar voor de zwarte lotto zeg ik toch een jongen! let op de uitdrukking van de jompel. helaas hadden ze die niet in het groen!
oh joh wat nou vage streep, superduidelijke streep!
Mooohooom, je moet een echte jompel met een normaal mondje hoor!! Tuurlijk, het is nog mega mega pril allemaal, maar die streep is duidelijk. Hup met de jompel!

Marriss, ik voel die "druk" deze maand ook: het is nu of nooit, anders moeten we de molen in. Ik hoop zooooo dat ik straks een uitnodiging krijg van het ziekenhuis en dat ik ze dan kan bellen om de afspraak af te zeggen....
Trouwens, ik ben het lekker niet eens met Hus en ik denk dat het een meisje wordt (is)!
Hahaha moom, geweldige jompel.

Krijg het idee dat je er nogal ongemakkelijk / nerveus van wordt dat je hier door 20 hysterische dames wordt gefeliciteerd terwijl je er zelf nog niet helemaal / helemaal niet van overtuigd bent... (correct me if I'm wrong)
quote:Marriss schreef op 23 oktober 2009 @ 09:57:

Hahaha moom, geweldige jompel.

Krijg het idee dat je er nogal ongemakkelijk / nerveus van wordt dat je hier door 20 hysterische dames wordt gefeliciteerd terwijl je er zelf nog niet helemaal / helemaal niet van overtuigd bent... (correct me if I'm wrong)the peer pressure is behóórlijk ja! maar ik ben lekker TO, dus ik bepaal lekker wanneer ik wat voor jompelt krijg.
Hee meiden.

Zo het nieuws is bij iedereen wel aangekomen nu toch???Dan heeft de boom toch z'n vruchten afgeworpen.

Vraagje he,ben ik de enige/enigste als high tea groentje ?????

Heb er zin in joh.
nieuw deel
viev om slot gevraagd op deze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven