LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Wat zijn kinderen toch leuk...

Mijn kleine lachebek lag daarnet op schoot heerlijk te lachen naar me, om vervolgens zijn luiers helemaal vol te sch*ten...en wel zodanig...dat zijn broek, romper en zijn rug er helemaal onder zaten.

Heerlijk

De wasmachine draait alweer
Hehe, Luusbaby lacht ook heerlijk als ie een poepbroek gemaakt heeft!
Zeven weken oud en dan je moeder al zo'n loer draaien, waar halen ze het vandaan he?
Wat een lief enthousiasme voor mijn terugkomst. Erg vleiend meiden.

Zal het nog maar een keer zeggen, ben zelf ook heel blij weer terug te zijn. Pienman is met de foto's bezig na dus daar zal ik binnenkort ook mee aan de slag gaan. Beloofd!

Ben zojuist helemaal ingestort. We hebben grote boodschappen gedaan en Duft blij gemaakt. En onszelf want het was erg leuk om Duftyboy en Duftymeisje live te zien. Maar nu ben ik gesloopt. Zere rug en heupen en kei moe. Dus lekker met een kopje thee op de bank hangen (thee gezet door Pienman, de lieverd!! kan merken dat hij ook blij is weer thuis te zijn). Heerlijk!!

Laal ik snap jouw gevoel heel goed (denk ik). Ik maak me er namelijk nu al wel eens zorgen over. 4 dagen werken en dan mijn eigenste mini wegbrengen. Niet een leuk vooruitzicht. Ook al snap ik dat dat heus wel goed komt en misschien vind ik weer werken dan wel superfijn. Dusse Laal niet voor verontschuldigen of vergelijken met ander leed. Je mag je daar best verdrietig over voelen. Maar het komt heus heus goed. En zo niet dan vind je daar ook gewoon weer een oplossing voor.

Luus ben blij te lezen dat het met jou en mini ook weer wat beter gaat. Zal toch een keer beter moeten gaan he! En gelukkig lijkt die tijd aan te breken.

Ik merk dat ik toch weer even in moet komen hier en het niet allemaal goed kan onthouden maar ik vind het zo fijn weer mee te lezen en jullie weer te 'spreken'.
Weet je wat nou zo leuk was vandaag? Pienie was hier even met het mooiste cadeau ever En ik heb Pienlief ook in het echie gezien en dat is een hele knappe gozer kan ik alvast even melden Wat een verrassing en wat hartstikke leuk!

Pien, je kwam trouwens wel tussen een akkefietje met Mini (die wil nl. het liefst de hele dag televisie kijken en dat is nieteens zo erg, maar dan ook nog k3!) en visite in, ik zag er uit als een aardbei zo overhit was ik van de drukte (poe, poe ).

Hebben de pas-bevallen dames dat trouwens ook, dat het soms lijkt alsof je in de overgang zit? Ik kan het soms zo heet krijgen en dan ineens weer ijskoud, heel maf...

Luus, 100 sit-ups in het water (met je benen over de kant bungelend zeg maar) is echt niet zo zwaar als op het droge hoor, dus het klinkt stoerder dan het is... Maar sporten is wel erg lekker, ik kan er gek genoeg zo van genieten...
quote:dufty schreef op 24 september 2009 @ 16:09:

Weet je wat nou zo leuk was vandaag? Pienie was hier even met het mooiste cadeau ever En ik heb Pienlief ook in het echie gezien en dat is een hele knappe gozer kan ik alvast even melden Wat een verrassing en wat hartstikke leuk!

Pien, je kwam trouwens wel tussen een akkefietje met Mini (die wil nl. het liefst de hele dag televisie kijken en dat is nieteens zo erg, maar dan ook nog k3!) en visite in, ik zag er uit als een aardbei zo overhit was ik van de drukte (poe, poe ).

Hehehehehe Pienman is helemaal gevleid. Enne ik moest juist wel lachen om jouw meisje die dan opeens poeslief met een CD aan kwam zetten. Alsof er niks aan de hand was. Boefje!!

En ik vond je anders een erg charmante aardbei. Je ziet er goed uit man!!

En wat hebben jullie toch een geweldig leuk huis. Ik had al wel zo'n vermoeden maar in het echie was het nog beter.

quote:dufty schreef op 24 september 2009 @ 16:09:

Luus, 100 sit-ups in het water (met je benen over de kant bungelend zeg maar) is echt niet zo zwaar als op het droge hoor, dus het klinkt stoerder dan het is... Maar sporten is wel erg lekker, ik kan er gek genoeg zo van genieten...Hier vergat ik dus steeds op te reageren. Maar eh . Water of geen water, ik vind het knap!! Heb je geen spierpijn?
Thanks Pien voor je lieve woorden En nu dus lekker met een bakkie thee op de bank! Lekker hoor! En hoe leuk vakantie ook altijd is, ik ben ook altijd blij weer thuis te komen. Gewoon lekker je eigen spullen, eigen bed...gewoon thuis zeg maar

Duft, ik herken het gevoel niet...maar wat ik heb, dat vind ik ook zo raar en eigenlijk behoorlijk irritant...als ik ga kolven, dan voel ik ineens een hele golf hormonen opkomen alsof je lijf een seintje krijgt om melk aan te leveren ofzo Wat dat betreft zal ik blij zijn als ik van dat gekolf af ben, eindelijk m'n tieten weer van mij *juich*

Als ik gewoon Laalbaby aan de borst had gehad, dan had het anders geweest natuurlijk...dat vind ik veel gezelliger dan zo'n stomme machine...
Wat is het rustig hier. Eerst mij meer dan 50 pagina's bij laten lezen en dan niks meer zeggen. Da's niet eerlijk.
Hier meld zich Campina Melkkoe nummer 23. Net 10 minuten gekolfd (1 borst) en gewoon 95 ml eruit gekregen! Vanochtend de andere borst al 45 ml gekolfd, dus een derde keer hoeft vandaag niet. Er staat weer een beker met 140 ml in de vriezer. En Miniemeis dronk gister ook maar 70 ml van de 120, dus we kunnen even vooruit.

We gaan nu eten, biefstukje met allerlei lekkers!
Minie, ik ben jaloers! Heb zo'n zin in een lekkere sappige biefstuk, medium tot rare heb ik ze het liefst moet net geen bloed uit komen maar wel aardig rauw zeg maar... *water loopt me in de mond*. Ik vergeet steeds te zeggen, maar wat een superlieve avater heb je nu, ik neem aan dat dat iniminie is, ontzettend schattig!

Pien wat leuk dat je bij duft langs gegaan bent, geen wonder dat je nu moe bent je hebt de reis nog niet uit je systeem natuurlijk. Doe maar lekker aan dit weekend, maandag weer aan het werk zeker?

Ik heb net een giga hormonale huilbui gehad, helemaal uit proportie met het gebeurde. Ik brande me eerst aan de stoomkoker, toen zaten de tranen al hoog en irritatie borrelde op. Vervolgens open ik de koelkast en valt er een bak yoghurt op de vloer.

Ik pakte een rol keukepapier en ging op mijn knieen zitten om de boel op te ruimen en toen kwam er opeens een hele waterval vanuit mijn tenen, zo zitten snotteren... echt stom gewoon zo dramatisch was het nou ook weer niet maar ik kon niet ophouden. Pfffff nou ja, luchtte wel een klein beetje op geloof ik al ben ik nog wel erg sacherijnig.

Manlief is ook laat en hij zou me naar het zwembad brengen en hij doet het vast niet met opzet zal wel aan het verkeer liggen... maar ik voel me moordlustig.

Nou ja ik ga maar klaarstaan kunnen we gelijk weg. Fijne avond lieverds, tot morgen!
Wat een gezellige drukte hier vanavond Aangezien ik weinig zin heb om tegen mezelf te praten, ga ik jullie een fijne avond wensen.

Ga zo lekker douchen met Laalbaby, flesje er in gieten en dan lekker slapen. Trusten meisjes!
Laal, ik was ER aan het kijken, dus nu pas hier. Ik moet nog een uurtje wachten voordat ik Sproetekind wakker kan maken voor een flesje, hij had z'n laatste om 18.45. Hij slaapt altijd zo goed na dat flesje! Maar als we hem niet wakker maken wordt het geheid een nachtvoeding en ik wil hem nu juist aanleren dat hij die niet meer krijgt. Slapen die van jullie ook allemaal zo goed 's avonds? Moeten jullie ze ook wakker maken voor een flesje?
Ik ben ook al niet gezellig, sorry! Morgenochtend komen de mannetjes ons dak openzagen (wat klinkt dat lekker dramatisch) en dat kamertje was nog steeds niet helemaal leeg. Man en ik hebben samen staan slopen vanavond, en nu staan alle andere kamers van ons huis (eeh, twee dus ) behalve elevmeisjes kamer vol spullen. Mappen met belastingpapieren en verzekeringen aan ons voeteneind enzo, romantisch. We hebben gelukkig tot februari om een nieuwe plek voor alles te vinden.

Slaap lekker allemaal! xx
Ik heb ook niet zo veel te melden...

@Sproet, wij moeten V.ook wakker maken, en meestal slaapt hij zelfs door tijdens zijn 23.00 uur flesje Het is zijn beste slaapje op de dag ook, want hij slaapt echt overal doorheen, ook door mijn muziek (zonder muziekje kan ik niet slapen, had ik als kind al)...

V. heeft zijn handjes ontdekt, ik moet daar wel om lachen hoor. Hij zit er nu heel gebiologeerd naar te kijken en kunstjes mee te doen. Ik vind hem zo leuk! En hij slaapt ook grotendeels door weer, vanmorgen kwam hij om 6.00 uur. Ik vind het altijd alleen een lastige tijd omdat ik daarna nooit meer echt ga slapen omdat de dag voor mijn gevoel al begonnen is, terwijl als hij een uurtje eerder komt ik wel meteen mijn bed in duik... Misschien dat ik toch nog even een uurtje meepik zo.
Same here Duft! Aan de ene kant ben ik heel blij dat Sproetekind wat langer doorslaapt nu (ik las dat 'doorslapen' al is als een kind 5 uur achter elkaar slaapt, ja dán hebben wij ook al eeuwen een doorslapertje), maar rond 06.00 is inderdaad een rottijdstip. Vanmorgen was het 05.20 en toen heeft Sproetman hem daarna nog welk in bed kunnen leggen.

Elev, ik hoop wel dat jullie dak weer gedicht is voor februari (mijn broer zit al een half jaar zonder dak op zijn nieuwe huis) . Gingen jullie nou een dakkapel laten zetten zodat er een extra kamertje ontstaat?

Pien, wat gezellig dat je bij Duft bent langs geweest en dat Pindaman mee was En dat je alles in één dag al weer hebt bijgelezen én het schema hebt aangepast.
Oh my god, ik stroom echt over van het goede nieuws.... jullie raden nooit waar ik ben.... THUIS!!

We mochten gisteravond opeens tóch naar huis, alle uitslagen waren negatief, het infuus mocht er dus af en we hebben nu een creme meegekregen voor haar huid. (10 dagen oud en dan al een cremetje, jaja, je bent een meisje of je bent het niet )

Ik was zó door het dolle heen!

Maar.. we zijn er nog niet: ik ging gisteravond (als gevolg op mijn blije-mood) eens kijken hoe het met mijn pre-zwangerschaps garderobe gesteld is: mijn lievelings levi's gaat gewoon probleemloos aan en dicht! Ik hoef qua gewicht ook nog maar 1 kilo, dus dat is helemaal geweldig!

En dan als toetje... man en ik hebben bijna-sex gehad gisteravond! (zeg maar alles behalve dat ene ) en dat terwijl ik vooraf dacht dat dat dit jaar niet meer zou gebeuren!

Echt joh, ik ben zó blij!

Goed, genoeg over mezelf dacht ik zo

Weet niet meer wie er begon over zweten... enorme check! Volgens de vk komt dat doordat je tijdens de zwangerschap extra vocht vasthoudt, en dat nu weer kwijtraakt. Niet zo prettig, maar dus wel goed, en ook volkomen normaal.

Elev, vandaag dus een open dak, gelukkig zijn de weersvoorspellingen goed! Wel gaaf hoor, ook dit is weer een stap op weg naar elevbaby nummer 2!

Which reminds me: hoe zit het met die buikfoto's van jou? Je bent al op de helft, je voelt het al, het is je 2e... je maakt mij niet wijs dat jij nog geen zichtbare buik hebt! Hup, op de foto ermee en op de groep gooien!

DD, laat die tranen maar lekker gaan hoor, dat is alleen maar lekker. Je erover verbazen heeft geen zin, ze komen toch wel. Wacht maar tot je straks bevallen bent, dan jank je helemáál om alles

Pien, kan niet wachten op je foto's! En graag ook een paar van pienman, nu ik gehoord heb dat hij zo'n lekker ding is wil ik daar ook wel even van genieten!

Was je spontaan bij duft? Wat leuk!

Zo, baby zit weer vol, ik ga even ontbijten in mijn eigen bed,heerlijk!
Chiek, wat ben ik blij voor jullie!! Er gaat natuurlijk niets boven je eigen huis, met je eigen kindje in haar eigen bedje. Wat heerlijk zeg.

En meteen zit je in een passende spijkerbroek weer helemaal op je roze wolk . En bijna-sex, tja, je hebt natuurlijk wel een reputatie hoog te houden (niet zo erg al Caat natuurlijk )

Oja, dat extra vocht heb ik de eerste nacht na de bevalling er in één keer uitgezweet. Moest halverwege de verpleegster bellen om te helpen m'n t-shirt uit te trekken (had nog een infuus) want je kon het letterlijk uitwringen.

Elev, die buikfoto's inderdaad, die moeten nog wel even vóór je 20-weken echo hoor!
Haaaaaaaaa Chiek, wat een goed nieuws allemaal! Lekker thuis en ook alweer in je kleding!

Ik ben inmiddels 2 kilo onder mijn startgewicht, maar mijn pre-preggo kleding kan nog niet dicht. Wel aan, ja op zich ook wel dicht maar dan heb ik een muffintop.

Hier ook weer zin in seks, maar ik heb nog 2 kleine wondjes en het vloeien is nog niet helemaal weg. Het is wel inimini weinig, maar ja, het moest helemaal over zijn van de VK. Dus helaas nog even wachten.
Chiek, wat een geweldig nieuws!! Chiekmeisje gewoon weer thuis, wat heerlijk moet dat zijn. Krijgen jullie nu dan nog kraamhulp, of helemaal niet meer? En de chocopop nu al een cremetje.. Ik zit net aan man te vertellen dat wat voor ellende jij ook over je uitgestort krijgt, je er altijd grappen over kunt maken. Ik heb daar echt bewondering voor hoor!

En dan die spijkerbroek, het gewicht, en alweer seks (ben ik dan echt de enige bij wie het vier maanden duurde?), wat een lekker gevoel dat je alweer zo snel jezelf wordt! Het lijkt wel alsof je weer vergeten bent hoe zwaar die laatste maanden waren, fysiek gezien. Of juist niet, en daarom geniet je er nu extra van dat het voorbij is.

Damn, Mien, dat biefstukje kreeg ik ook wel héél erg trek van gisteren, ik mis rood vlees! Ik heb wel ontdekt dat ze bij de viswinkel in het dorp gerookte zalm verkopen die niet vacuümverpakt is geweest, en die ik dus mag eten. En jaja, die buik is er echt allang hoor (ik zei toch laatst dat hij ongeveer hetzelfde was als bij beng, vonden jullie dat niet voldoende? Moet je dan ook foto's van míj? ). Ik zal eens een nieuwe maken.

Dat raam vind ik ook heel leuk, precies om wat Chiek zegt: een stapje dichter op weg naar baby 2. Sinds we zwanger wilden worden zit ik al te filosoferen over wat voor leuks we allemaal met een nieuwe kamer voor elevmeisje kunnen doen, en toen duurde het opeens zo lang tot die nieuwe kamer nodig was, dat ik dit nu echt heel erg leuk vind. Alsof ik een jaar heb zitten wachten op een nieuwe kamer voor elevmeisje ipv op een baby in mijn buik.

Pienie, wat lief dat je het schema gelijk helemaal een updat hebt gegeven (zie je dat ik een slechte schema-bijhoudster ben: ik dacht alleen aan chiekmeisje). Alleen mijn echo is 9 oktober. Geloof ik, ik ga nu twijfelen. Nee, het is een vrijdag, de 9e dus.

Tjonge, ik ben wel slecht in jullie berichten bijhouden zeg. Van al die schema's en voedingshoeveelheden denk ik steeds: god, hoe zat dat ook alweer, en zal ik het ooit weer leren? Het is zo gek hoe snel je al zulke dingen weer vergeet. (Geloof me meisjes, schrijf op wanneer het eerste lachje kwam, het eerste woordje, de eerste nacht uit logeren, anders weet je dat straks écht niet meer!)

Neempie, hoe is het met je? Hoe scheurt je koekblik? Hoe staat het met de hogere dosis clomid, je zou nu wel weer zo'n beetje een eisprong moeten hebben, toch?

Pien, ik ben ook heel benieuwd naar jouw buik. Op zo'n tenger lijfje zie je vaak zo'n mooi bolletje.

Het klinkt alsof de mannetjes hebben besloten dat het hele dak er gelijk maar even af moet, en misschien ook een paar muren gehalveerd worden. Zou ons arme huisje dit wel aankunnen?
Mogguh,

Nou, ik ben dus toch maar weer even mijn bedje ingedoken en heb nog een uurtje geslapen, toch wel fijn...

@Chiek, man, ik word gewoon zelf helemaal hieper van je berichtje, wat superfijn! En nog maar 1 kilo to go? Dat heb je netjes gedaan zeg, het kan dus echt. En ik altijd maar stellig beweren als mensen me weer aankijken alsof ik een olifant ben: " Ja maar ja, NIEMAND is gelijk weer slank hoor, na de bevalling. Dat KAN gewoon niet. Echt niet. Is heel normaal, 30 kilo aankomen " Hmmm. En wat heerlijk om weer thuis te zijn, in je eigen bedje, met je eigen spullen, met je lieve eigen meisje! Oh ja, en wat fijn dat je het zweten herkent zeg, ik voel me soms echt zo'n Harrie met mijn zweetplekken. Weet ook niet meer wat ik aan moet. Begon de dag met een spijkerbroek en mijn Uggs en zit nu toch weer in een zomerjurk zonder mouwen...
Hey Sproet, op welke dagen werk je nu eigenlijk? Het is heel erg, maar de gesprekken op de groep die volg ik nauwelijks, kom er niet aan toe, maar ik mis daardoor wel vaak hele belangrijke dingen, zoals dit
YES YES YES Chiekie wat een vrolijk nieuws allemaal. Geen wonder dat je daar een blije eikel van wordt. Wat heerlijk dat je weer thuis bent met je nu al high maintenance dametje. En dan wordt het met seks en een sexy spijkerbroek die weer past alleen maar beter natuurlijk. Wat fijn!!!!

Hier ook goed nieuws want ik ben net wakker. Ging om half 9 ER kijken en werd wakker halverwege dat Ibiza programma. TV uitgedaan en doorgeslapen tot half 6 maar gelukkig weer in slaap gevallen. Ik heb het gewoon echt even nodig dit bijtanken. Erg eigenlijk!!!

De Dufty express delivery was inderdaad een spontane actie. We gingen boodschappen doen en dat was 5 minuten van haar huis vandaan. En ik kon het arme kind toch niet mijn leuke aankoop onthouden.

Elev wat goed dat er nu aan je huisje gewerkt wordt! Er moet hier nog zoveel maar het komt er maar niet van om het goed te regelen.

Minie ik kreeg ook helemaal trek van jouw biefstuk verhaal. Was ie lekker? Yum!!!! Enne twee kilo onder je startgewicht?! Wat goed!!

Nou de foto's ga ik zo fixen dus dan krijgen jullie er ook een paar te zien. Het is nogal een gedoe met twee computers en op deze computer willen ze op de een of andere manier niet.

Dus voor nu doei. Ik ga me even op de foto's storten.
quote:elev schreef op 25 september 2009 @ 09:48:

En jaja, die buik is er echt allang hoor (ik zei toch laatst dat hij ongeveer hetzelfde was als bij beng, vonden jullie dat niet voldoende? Moet je dan ook foto's van míj? )

Haha, zo makkelijk kom je er niet vanaf hoor Elev: neem de foto van Beng en denk er een ander hoofd bij

Duft, ik werk op woensdag en donderdag buiten de deur en dan nog een halve dag thuis. 20 uur per week dus. Zoveel werk jij toch ook? Ben je daar blij mee? Ik had daar vorige week namelijk nog een moeilijk gesprek over met Sproetman. Ik voel me nu namelijk echt een huisvrouw met een bijbaantje 'om toch af en toe onder de mensen te zijn'. En dat is in wezen nu ook zo. En ik kreeg het dus helemaal spaansbenauwd bij de gedachte dat dit de komende drie jaar zo zal blijven (ik wil niet allebei 5 dagen werken en Sproetman kan straks niet anders). Ik had altijd gedacht dat wíj het wel anders zouden doen met een veel evenwichtigere taakverdeling. Ík ga nu namelijk naar de wenochtenden op het KDV en naar de fysio en het CB etc, omdat ik dat kan plannen op mijn vrije dagen, maar ik vind dat Sproetman dat ook vaker zou moeten doen, zodat we allebei evenveel meekrijgen van Sproetekinds ontwikkeling. Ik was daar gewoon heel verdrietig over, maar het was een moeilijk gesprek omdat Sproetman 'er niets mee kon' (echte man wat dat betreft, wil meteen een oplossing zoeken, maar die is er niet). Heb wel gezegd dat het over 3 jaar als we weer hier zijn echt anders moet. Niet dat ik nou zo'n carrièretijger ben, maar ik wil gewoon allebei een even groot aandeel hebben in de opvoeding.

Poeh, ok, deze frustratie is er ook weer uit
Wie van jullie had vorig jaar ook die fijne agenda van de H*EMA met dat irritante stickertje achterop, Neem, Pien? Dit jaar hebben ze een beter stickertje hoor
Oh ja het heerlijke agenda stickertje. Staat me nog wel iets van bij.

Enne Sproet ik kan me dat zo goed voorstellen dat je daar verdrietig of angstig van wordt. Ik zie dat bij ons ook gebeuren omdat ik gewoon flexibeler werk heb en er niet elk uur mensen op me zitten te wachten. Dat is best een benauwend idee. Maar ook wij komen er samen wel uit.

Ben druk bezig met de foto's ladies. Wil niet zo lukken. Stomme groep!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven