2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Had vandaag geen tijd om te kletsen, dus klets nu even gezellig bij:

Teddy, wat heerlijk zo ongegeneerd shoppen. Echt helemaal goed. Enne 3 paar laarzen!!!! Grijze met bont, die heb ik ook in de bestelling!! Die zijn echt heel gaaf. Jij komt de winter wel vooruit. Zou ook helemaal blij worden. En dan mini zelf gaan staan, dan is echt helemaal te gek zeg. Staat ze ook al in de box?

En dan de tegenstrijdigheid van het niet groeien. Niet twijfelen hoor. Je doet het hartstikke goed. Mini smikkelt lekker van alles wat je voor haar maakt en is zo te lezen heerlijk energiek. Het wordt echt gewoon een hele mooie slanke den.

Michigan, ik had inmiddels al ontdekt dat het alle dagen lang 20% is en dan nog van die dagaanbiedingen. Wij gaan zaterdagochtend nog even om de kamer en de bugaboo definitief te bestellen en betalen. Geloof dat we de bugaboo al meekrijgen. Die hebben ze heel groot ingekocht...

Ben je er al uit voor wat betreft de autostoel?

Mimpje, ook al lekker geshopt en laarzen gekocht. En ik lees gewoon dat mini heeft doorgeslapen. Wat super zeg. Het gaat echt de goede kant op!! Wat zul je trots zijn op hem.het is een moeilijke tijd geweest, maar jullie hebben het mooi gered met z'n 3-en. Jullie mogen echt trots zijn op elkaar. Ik duim echt dat het zo goed blijft gaan. Ik heb wat foto's van het weekend. Niet echt buikfoto's. Zal eens kijken of ik er 1 van het weekend op de mail kan zetten.

OGG, eindelijk je nieuwe telefoon. Ben je er blij mee? Hoe gaat het met de tandjes? Lekker al weekend lees ik... Ben jaloers.

Ellein, jij ook naar de P dit weekend voor een nieuw autostoeltje voor uk? Ik mag morgen om kwart over tien en moet zeggen ben best nerveus nu. Meld me rond het middaguur met de mededeling dat er een piemeltje aan zit....
Ohhh Rossia, spannend hoor! Ben zo benieuwd of je gelijk hebt en dat er een piemeltje in je buik zit. Ik was ook zo overtuigd dat er een jongetje in mij groeide. Toen ik de eerste positieve test in mijn handen had, vertelde ik manlief dat ik zwanger was en dat het een jongetje zou zijn. Tsja, bij mij klopte het. Wie weet bij jou ook. Heel veel succes morgen!!!

Teddy, jij ubershopper! 3 Paar laarzen!!!! Is het alweer uitverkoop dan? Misschien meot ik dan toch eens aan kijken...nu poets ik elke dag even de neus van mijn schoenen, daar zit echt geen spatje kleur meer op... En wat mini betreft: het is gewoon een minimeisje. Zolang ze in haar eigen curve wel een stijgende lijn volgt en zolang ze gewoon lekker in haar vel zit en blaakt, gaat het vast prima! Probeer je niet teveel zorgen te maken en probeer niet te vaak gaan wegen, 1 keer per maand of gewoon alleen bij de afspraken is voldoende. (ik maakte trouwens dezelfde fout hoor en ging me dan ook zorgen maken om uk als hij even niet zo goed groeide)

Ellein, voor het stoeltje kun je gewoon op vergelijk.nl kijken. Het stoeltje dat jij denk ik bedoelt (MC Tobi?!) kost dan geloof ik 189,- (heb ik ook betaald in Tilburg)

Weekend!!!!!
Rossia, succcccceeessssss!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zet in op een piemeltje! En ik duim voor alles erop en eraan.

OGG, wij willen inderdaad de Tobi. Is die dit weekend dan ook bij P met 20% korting? Zal eens op de website gaan kijken.
rossia, nog een uurtje meid! succes.

OGG geen uitverkoop, gewoon een goedkope schoenenzaak

gisteravond lag ik al om half 8 in bed. Was doodmoe en voelde me niet helemaal fit. Na zoveel uur slaap voel ik me toch beduidend beter.

heb nog even wat op de mail gezet.
Teddy, je hebt dus net als mini de klok rond geslapen? Wauw zeg! Een herboren mensch dus vandaag....
Ik ga vanmiddag even shoppen voor laarzen. Loop nu op mijn werk nog op open schoenen maar dat is best koud. Mijn laarzen zijn zo versleten dat het echt niet meer kan. Ik ga gewoon op pad voor 1 paar. En even kijken voor een winterjas voor uk.

Ik moet zo lachen om uk de laatste tijd. Als we gaan zingen begint hij in zijn handen te klappen, handen op zijn hoofd en heen en weer swingen. Maakt niet uit welk liedje of welke tekst we zingen. Gisteren wees hij naar een koe op die nijntjeblokken en zei: boe. Ik stond echt met mijn mond vol tanden. Huh, zei hij dat nou? Ja hoor, want meneer herhaalde het gewoon nog een keer
Oke meiden, ik ga nu!!
applause voor uk! wat cool dat ie boe zegt. vind altijd zo schattig

mini heeft het klimmen helemaal ontdekt. gistermiddag stond ze rechtop in bed en nu hangt ze aan de spijlen van de box. Onze klauterkabouter!
Succes Rossia!

Teddy, gaaf he, als ze het eenmaal door hebben is er geen houden meer aan. Ze lijken ook zo groot als ze eenmaal kunnen staan! Mini is er echt rap bij zeg! Daar krijg je nog wat mee te stellen later . Dat kun je niet, ja, dat kan ik wel!!! Haha. Lekker van die kids met pit.
Heeft iemand trouwens al een buggy gescoord? Ik zit te bedenken dat dat misschien ook wel iets is om nu bij P te kopen. Waar moeten we op letten? Welke zijn handig, klein, licht, stevig? Iemand een idee?
ellein wij hebben een koelstra simba. Prima ding, heel licht, klapt makkelijk in en de rugleuning kan helemaal plat. hij kan ook makkelijk mee op de fiets. ik ben er blij mee.
moet haar wel steeds vaker van de grond vissen nu. boem, daar gaat ze weer, maar het is een stoere, want 5 minuten later hangt ze weer aan de bank.
Teddy, zo ging het hier ook in het begin. Ik verbaasde me erover hoe snel uk doorhad dat hij ook weer kon gaan zitten en zich langzaam kon laten zakken door zijn benen. Ik probeer er ook maar niet zo'n heisa van te maken als hij valt. Niet schrikken (althans niet zichtbaar ) en ik zeg dan: niks aan de hand, dat gebeurt nog veeeeel vaker. Ik hoop dat ik hem dan niet te bang maak om te vallen. Ik til hem dan op en zet hem weer neer, klaar. Hij pikt het ook nog

Een vriendinnetje van mij was geloof ik niet zo enthousiast over de Koelstra, maar ik kan niet begrijpen waarom niet. Als ik ga vergelijken dan is dat best een goede optie dacht ik zo.
dat doe ik ook. met een grote lach zeg ik boemerdeboem! en ik zet haar weer rechtop geef een knuffel en speel weer verder alsof er niets gebeurd.

volgens mij komt de koelstra juist goed uit de testen. ligt er ook een beetje aan wat je er mee wilt. voor kleine stukjes en in de stad in het een prima ding.
Alles erop en eraan. Alles volgroeid en geen afwijkingen. Eentje uit het boekje....

En................................................ het is een meisje!!!!!!!!!!!
Wat cool rossia, een meisje!!!! Super!!!
aaaaaaaah een meisje!! wat goed! wauw fijn dat alles goed was. en nu geen discussies meer over de naam he?

doe even een vreugdedansje voor de harem van de heren

Even heeeeel snel: Rossia! Gefeliciteerd! Alles goed met jullie kleine meid (!!), heel mooi! Ben je al bekomen van de schrik? Hoe vind je het, nu je het weet?
Jeeh Rossia, gefeliciteerd. Een meisje ik wist het. Super leuk. Geniet maar van je roze wolk. x
hoe kan dat nou????????????

Maar super dat alles helemaal goed is!!!!!!!!!!! Nou, dan moet je toch maar roze verf gaan kopen .

*krijgt visioenen van uk met aan iedere vinger een forumvriendinnetje*
Mail!
Wauw Rossia....... een meisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat fijn dat alles helemaal ok is, kun je heerlijk verder genieten en roze dingetjes gaan uitzoeken hahahaha...
Ik was helemaal perplex toen ik het hoorde. Ik was er echt van overtuigd dat er een piemeltje aan zou zitten....

Nu echt werkelijk dolgelukkig. Ook Rossiaman kan zijn geluk niet op. Krijg alleen maar mailtjes met roze teksten....
roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven