Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
vrijdag 25 september 2009 om 00:13
Hahaha lief Sam.
Ik hoop het.
Maar hij zal wel van die meiden hebben die zich voor zijn voeten werpen.
Met van die afgetrainde sportschoollijven.
Sam die is verliehiefd!
Heb een starterspakket gekocht Pom, met een herstellende creme, cleanser en een schoonmaakspulletje, en dan zitten er nog wat sampeltjes bij met oa een masker, een serum en een product dat mijn poriën reinigt.
Wat laat je doen bij de SP?
Ik hoop het.
Sam die is verliehiefd!
Heb een starterspakket gekocht Pom, met een herstellende creme, cleanser en een schoonmaakspulletje, en dan zitten er nog wat sampeltjes bij met oa een masker, een serum en een product dat mijn poriën reinigt.
Wat laat je doen bij de SP?

vrijdag 25 september 2009 om 00:13
Mooi gebit Frizzz, ik houd van mooie tanden (ik ben bij TM ook een beetje afgeknapt op zijn scheve voortanden ).....Euhm maar qua breedte niet mijn type. Ik vind het wel een mooie man (al is hij denk ik te jong voor mij). Bovendien zou ik mij zorgen maken om mijn gewicht
, meestal vallen dat soort mannen wel op barbiestypes en dat ben ik niet...verre van . En het is mij ook niet zoveel waard om dat beetje vet met heul veul sporten kwijt te raken...

vrijdag 25 september 2009 om 00:17
Ja hij is misschien ook een beetje te jong voor mij.
Maar we doen niet moeilijk, het is even een zeer welkome afleiding namelijk.
Ik ben ook geen barbie-type.
Niet dat ik dat zou willen zijn trouwens, maar ik ben ook niet echt hartstikke slank en strak in het vel.
Maarrrrr hij is dus Personal Trainer en heeft mij al vóór de zomer aangeboden met hem te trainen.
Zonder te betalen.
Dus twee vliegen in één klap: PT for moi én een strakker lijffie.
Het enige is dat ik niet durf.
Maar goed, heb al een hele avond plezier gehad zonder iets te doen.
Hyves bekwijlen is genoeg voor nu...
Maar we doen niet moeilijk, het is even een zeer welkome afleiding namelijk.
Ik ben ook geen barbie-type.
Niet dat ik dat zou willen zijn trouwens, maar ik ben ook niet echt hartstikke slank en strak in het vel.
Maarrrrr hij is dus Personal Trainer en heeft mij al vóór de zomer aangeboden met hem te trainen.
Zonder te betalen.
Dus twee vliegen in één klap: PT for moi én een strakker lijffie.
Het enige is dat ik niet durf.
Maar goed, heb al een hele avond plezier gehad zonder iets te doen.
Hyves bekwijlen is genoeg voor nu...
vrijdag 25 september 2009 om 00:19

vrijdag 25 september 2009 om 00:27
Aah Paula Choice, bestelde ik altijd in de VS. Dermalogica gebruikte ik ook, maar beide merken deden niet zo heel veel voor mij. Alhoewel ik ben inmiddels zo ervaren in geworden dat ik nu een mengelmoes aan producten gebruikt, van alles het beste .
Het heeft trouwens niet met durf te maken dat je niet met PT wilt afspreken. We hadden je het afgeraden om door hem sportief begeleid te worden. Kijk als je hem gewoon betaalt, niks aan de hand, maar als hij meer wil...tja dan wordt het ingewikkeld. Ik blijf wel bij mijn advies, waarom gaan jullie niet samen sporten? Dan begeleidt hij je, maar dan is jet meer onder de mom van als vrienden te gaan sporten ipv dat hij je pt is en dat je zelf mag bepalen hoe je wilt bedanken?
Maar inderdaad een smakelijke afleiding is hij zeker...
Het heeft trouwens niet met durf te maken dat je niet met PT wilt afspreken. We hadden je het afgeraden om door hem sportief begeleid te worden. Kijk als je hem gewoon betaalt, niks aan de hand, maar als hij meer wil...tja dan wordt het ingewikkeld. Ik blijf wel bij mijn advies, waarom gaan jullie niet samen sporten? Dan begeleidt hij je, maar dan is jet meer onder de mom van als vrienden te gaan sporten ipv dat hij je pt is en dat je zelf mag bepalen hoe je wilt bedanken?
Maar inderdaad een smakelijke afleiding is hij zeker...
vrijdag 25 september 2009 om 00:31
Ja dat is wat Paula ook aanraadt, gewoon zoeken wat voor jou het beste is.
Maar ik ben een beetje de klust kwijt hoor met die huid van mij.
Nu dit maar even proberen.
Wat gebruik jij nu dan?
Eeuuhh... ja dan zou het ook zoiets worden als wat jij beschrijft, lijkt mij.
Gewoon gezellig samen sporten en chillen.
*probeert visualisaties die niets met sporten te maken hebben uit haar hoofd te bannen*
Hij refereerde er vandaag weer aan, maar ging allemaal een beetje snel en leek niet echt heel flirty ofzo.
Nu heb ik dus zijn Hyves gezocht.
En niks gestuurd.
Maar ik ben een beetje de klust kwijt hoor met die huid van mij.
Nu dit maar even proberen.
Wat gebruik jij nu dan?
Eeuuhh... ja dan zou het ook zoiets worden als wat jij beschrijft, lijkt mij.
Gewoon gezellig samen sporten en chillen.
*probeert visualisaties die niets met sporten te maken hebben uit haar hoofd te bannen*
Hij refereerde er vandaag weer aan, maar ging allemaal een beetje snel en leek niet echt heel flirty ofzo.
Nu heb ik dus zijn Hyves gezocht.
En niks gestuurd.
vrijdag 25 september 2009 om 00:53
Sorry liefjes!
Sam wat een cuty!!!!
Daar wil ik ook nog wel mee daten heur
Sum was even (nou ja 2 uur) aan de telefoon met een leuke download meneer.
De Rotterdammert waar ik het hier al heel even over heb gehad/
Hij klinkt leuk, en heeft dezelfde humor als ik
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
*tromgeroffel*
We hebben voor morgen een date!
Spannendddddd...
blije kriebels in den onderbuik.
En nu slapen, morgen weer een drukke dag
Weltrusten lieverdjes.
*volgens mij slaapt iedereen al dus doet het lampje uit*
Sam wat een cuty!!!!
Daar wil ik ook nog wel mee daten heur
Sum was even (nou ja 2 uur) aan de telefoon met een leuke download meneer.
De Rotterdammert waar ik het hier al heel even over heb gehad/
Hij klinkt leuk, en heeft dezelfde humor als ik
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
*tromgeroffel*
We hebben voor morgen een date!
Spannendddddd...
blije kriebels in den onderbuik.
En nu slapen, morgen weer een drukke dag
Weltrusten lieverdjes.
*volgens mij slaapt iedereen al dus doet het lampje uit*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 25 september 2009 om 08:08
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Djiezus wat een nacht.
Ik ben strontverkouden geworden.
Fijn.
Kum hoe is het nu dan?
Nieuws?
Ik wil de link naar de foto van PT wel even naar je Hyves sturen hoor!
Jongens misschien maak ik er wel een ingebeelde relatie van.
Dan staar ik me gewoon suf op die foto en beeld ik me in dat we leuke dingen doen.
Kan er tenminste niks mis gaan!
Jee Sam ben jij altijd zo vroeg op?
Ongelofelijk!
Okeeee ik zal je niet meer plagen.
Maar je hebt wel kriebels in je bui, toch?
Rupsjes?
Sum heeft een date!
Wauw!
Wat gaan jullie doen?
Wat trek je aan?
En... heb je een foto?!
Ik ben strontverkouden geworden.
Fijn.
Kum hoe is het nu dan?
Nieuws?
Ik wil de link naar de foto van PT wel even naar je Hyves sturen hoor!
Jongens misschien maak ik er wel een ingebeelde relatie van.
Dan staar ik me gewoon suf op die foto en beeld ik me in dat we leuke dingen doen.
Kan er tenminste niks mis gaan!
Jee Sam ben jij altijd zo vroeg op?
Ongelofelijk!
Okeeee ik zal je niet meer plagen.
Maar je hebt wel kriebels in je bui, toch?
Rupsjes?
Sum heeft een date!
Wauw!
Wat gaan jullie doen?
Wat trek je aan?
En... heb je een foto?!
vrijdag 25 september 2009 om 12:23
quote:frizzy schreef op 25 september 2009 @ 00:13:
Zeg Frizzel, dit lijkt toch verdacht veel op het soort gedachten dat ik vorige week niet over mijn date mocht hebben van jou
En Pom verliefd, wat heb ik gemist!? Update mij!
En Sum met de RotterdammerT, spannund!
Ik heb een beetje een rare ochtend. Gister gewerkt met de ene collega, was toch weer een bijzonder flirterige aangelegenheid, en aan het einde van de avond hoorde ik 'm tegen een andere collega vertellen dat het al een tijdje uit was met z'n vriendinnetje. Dus ik ineens toch stiekum wel hoopvol, en redelijk overtuigd dat-ie wel met mij mee naar huis zou gaan, maar nee, meneer ging braaf naar z'n eigen huis. Ik helemaal verdrietig, en toen maar gewoon per sms (ja, bellen is beter, maar ik krijg het niet voor elkaar op zo'n moment..) gevraagd hoe het nou zit. De sms-conversatie die volgde komt er een beetje op neer dat-ie nooit bedacht had dat ik weleens wat meer zou kunnen willen, wat begrijpelijk is want dat heb ik 'm natuurlijk ook nooit laten weten omdat-ie een vriendin had. 't Klonk ergens een beetje alsof-ie er wel wat mee gewild had als-ie het had geweten maar nu niet meer, maar da's giswerk van mijn kant. Maargoed, denk ook helemaal niet dat we echt een goeie relatie zouden kunnen hebben ofzo, maar ik ben gewoon zo graag in z'n buurt *zucht*
Nou ja, ik ga snel douchen, moet zo naar FrizzelCity voor een werkafspraak. Tot later!
Zeg Frizzel, dit lijkt toch verdacht veel op het soort gedachten dat ik vorige week niet over mijn date mocht hebben van jou
En Pom verliefd, wat heb ik gemist!? Update mij!
En Sum met de RotterdammerT, spannund!
Ik heb een beetje een rare ochtend. Gister gewerkt met de ene collega, was toch weer een bijzonder flirterige aangelegenheid, en aan het einde van de avond hoorde ik 'm tegen een andere collega vertellen dat het al een tijdje uit was met z'n vriendinnetje. Dus ik ineens toch stiekum wel hoopvol, en redelijk overtuigd dat-ie wel met mij mee naar huis zou gaan, maar nee, meneer ging braaf naar z'n eigen huis. Ik helemaal verdrietig, en toen maar gewoon per sms (ja, bellen is beter, maar ik krijg het niet voor elkaar op zo'n moment..) gevraagd hoe het nou zit. De sms-conversatie die volgde komt er een beetje op neer dat-ie nooit bedacht had dat ik weleens wat meer zou kunnen willen, wat begrijpelijk is want dat heb ik 'm natuurlijk ook nooit laten weten omdat-ie een vriendin had. 't Klonk ergens een beetje alsof-ie er wel wat mee gewild had als-ie het had geweten maar nu niet meer, maar da's giswerk van mijn kant. Maargoed, denk ook helemaal niet dat we echt een goeie relatie zouden kunnen hebben ofzo, maar ik ben gewoon zo graag in z'n buurt *zucht*
Nou ja, ik ga snel douchen, moet zo naar FrizzelCity voor een werkafspraak. Tot later!
vrijdag 25 september 2009 om 12:32
Frizzelcity!
Zeg Moosey, je snapt wel dat ik verwacht dat je me dit weekend gaat bellen he?
Als we dan even oefenen kun je straks je collega ook bellen ipv verwarrende sms-conversaties aan te gaan.
Maar het klinkt mij in de oren als dat jij er vanuit ging dat je collega hints begrijpt.
Em, for the record, je collega is een MAN.
Je weet wel, de sekse die geen kaas heeft gegeten van hints.
Misschien eens gewoon duidelijkheid scheppen tussen jullie tweetjes?
En for the record, mijn situatie is -ahum- heel anders.
Want die PT werkt in een hele hippe dure sportschool waar hij rijke meisjes traint.
En hij ziet er ook behoorlijk goed uit (understatement).
Nou zie er natuurlijk ook niet verkeerd uit (en ben ik verder ook best een leuk mens) maar tegen al die poppetjes kan ik toch niet op?!
Zeg Moosey, je snapt wel dat ik verwacht dat je me dit weekend gaat bellen he?
Als we dan even oefenen kun je straks je collega ook bellen ipv verwarrende sms-conversaties aan te gaan.
Maar het klinkt mij in de oren als dat jij er vanuit ging dat je collega hints begrijpt.
Em, for the record, je collega is een MAN.
Je weet wel, de sekse die geen kaas heeft gegeten van hints.
Misschien eens gewoon duidelijkheid scheppen tussen jullie tweetjes?
En for the record, mijn situatie is -ahum- heel anders.
Want die PT werkt in een hele hippe dure sportschool waar hij rijke meisjes traint.
En hij ziet er ook behoorlijk goed uit (understatement).
Nou zie er natuurlijk ook niet verkeerd uit (en ben ik verder ook best een leuk mens) maar tegen al die poppetjes kan ik toch niet op?!
vrijdag 25 september 2009 om 12:40
Uhm, nee geen Hollands nieuws, want definitieve uitslag komt pas over een week (moet op de een of andere manier altijd zo lang duren).. maar vooralsnog zag alles er goed uit zeiden ze!!
JS-gebied: Goed! Want hij belde gisteren en dat was weer een leuk en normaal gesprek. Zin om hem te zien. Morgen ga ik weer.
Ik ga nu als een speer naar Hievus!
JS-gebied: Goed! Want hij belde gisteren en dat was weer een leuk en normaal gesprek. Zin om hem te zien. Morgen ga ik weer.
Ik ga nu als een speer naar Hievus!