Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
vrijdag 25 september 2009 om 18:06
Nee, zeker geen slecht nieuws. ! ---> Kym.
Ik heb het even vlug doorgelezen, Pompiedoe, maar ik vind het eigenlijk overdreven.
Er was ook een tijd geweest dat ik alles probeerde bij te houden en wilde weten wat hier en daar gebeurde maar daar ben ik mee opgehouden. Nu ben ik hier voornamelijk te vinden en lees ik heel af en toe andere topic's maar da's bijna nooit meer zo.
Heb je nog steeds je super relaxte stemming kunnen vasthouden van gisteren?
Waar is ons Frizzy gebleven?
Ik heb het even vlug doorgelezen, Pompiedoe, maar ik vind het eigenlijk overdreven.
Er was ook een tijd geweest dat ik alles probeerde bij te houden en wilde weten wat hier en daar gebeurde maar daar ben ik mee opgehouden. Nu ben ik hier voornamelijk te vinden en lees ik heel af en toe andere topic's maar da's bijna nooit meer zo.
Heb je nog steeds je super relaxte stemming kunnen vasthouden van gisteren?
Waar is ons Frizzy gebleven?
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 25 september 2009 om 18:18
vrijdag 25 september 2009 om 19:22
quote:Pompiedoe schreef op 25 september 2009 @ 17:40:
Lievies, ben even flabbergasted. Lees net dat IvyRose, Skytje en Livre hebben besloten om niet meer te forummen vanwege een rel!!! Nou heb ik niks van die rel meegekregen, maar ben wel onder de indruk dat deze 3 meiden besluiten om niet meer te forummen.
IK weet wat er gaande was, ik ken Ivy ook al een hele tijd.
En ik geef ze groot gelijk..
Denk niet dat dit een gevalletje "het zal wel loslopen" is
Wil er verder niet al te veel over kwijt want dat is niet aan mij.
Lievies, ben even flabbergasted. Lees net dat IvyRose, Skytje en Livre hebben besloten om niet meer te forummen vanwege een rel!!! Nou heb ik niks van die rel meegekregen, maar ben wel onder de indruk dat deze 3 meiden besluiten om niet meer te forummen.
IK weet wat er gaande was, ik ken Ivy ook al een hele tijd.
En ik geef ze groot gelijk..
Denk niet dat dit een gevalletje "het zal wel loslopen" is
Wil er verder niet al te veel over kwijt want dat is niet aan mij.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 25 september 2009 om 20:11
Om met de laatste vraag te beginnen: Sum kwam met die kwarktaart-yoghurt aanzetten.
Lekker hè?!
Sneeze hoe is het er dan mee?!
*kijkt blij naar Sneeze*
En ik ben nu even thuis, ik was gewoon werken.
Drie van de vier afspraken die ik had werden afgezegd, best fijn.
Alleen ik zit dus wel voor dinsdag en woensdag helemaal volgepland, maar goed.
Werk was leuk in ieder geval!
Sam wat doe je toch vreselijk je best om te bewijzen dat hij je niet leuk vindt!
Waarom?
In ieder geval, ik denk dat je er geweldig uit zal zien vanavond (ik zou voor de pumps gaan!) en dat je veel plezier zou hebben.
Jouw meneer lijkt me een geweldige gozerT.
Kym ben blij dat je weer wat relaxter klinkt.
Ik heb trouwens nog niks gehoord van PT.
Helaas!
Hij was vast aan het werk, ofzo...
Waar kan ik meer uitleg vinden wat betreft de met het forums-stoppende-dames?
Succes met verhuizen Stroll!
Lekker hè?!
Sneeze hoe is het er dan mee?!
*kijkt blij naar Sneeze*
En ik ben nu even thuis, ik was gewoon werken.
Drie van de vier afspraken die ik had werden afgezegd, best fijn.
Alleen ik zit dus wel voor dinsdag en woensdag helemaal volgepland, maar goed.
Werk was leuk in ieder geval!
Sam wat doe je toch vreselijk je best om te bewijzen dat hij je niet leuk vindt!
Waarom?
In ieder geval, ik denk dat je er geweldig uit zal zien vanavond (ik zou voor de pumps gaan!) en dat je veel plezier zou hebben.
Jouw meneer lijkt me een geweldige gozerT.
Kym ben blij dat je weer wat relaxter klinkt.
Ik heb trouwens nog niks gehoord van PT.
Helaas!
Hij was vast aan het werk, ofzo...
Waar kan ik meer uitleg vinden wat betreft de met het forums-stoppende-dames?
Succes met verhuizen Stroll!
vrijdag 25 september 2009 om 21:16
Ik heb het niet echt door.
Maar dat komt nog wel, denk ik.
Foute discotheek, das lang geleden!
Moet je ook iets fouts aan eigenlijk.
Sum zou zich toch eerst nog even komen melden zei ze?
Ik ga zo even naar het werk van MX (hij is vrij), want die gasten bellen me al 2 avonden of ik alsjeblieft kom.
Dan hoef ik ook niet te F5-en op Hyves om te zien of PT al gereageerd heeft...
Maar dat komt nog wel, denk ik.
Foute discotheek, das lang geleden!
Moet je ook iets fouts aan eigenlijk.
Sum zou zich toch eerst nog even komen melden zei ze?
Ik ga zo even naar het werk van MX (hij is vrij), want die gasten bellen me al 2 avonden of ik alsjeblieft kom.
Dan hoef ik ook niet te F5-en op Hyves om te zien of PT al gereageerd heeft...
vrijdag 25 september 2009 om 23:00
Hallo!
Het is precies zo gegaan als ik had verwacht. Vriendin was erg moe en toen heeft hij mij afgezet. Zei dat ik veilig thuis was en is weer gegaan.
Het was een leuke avond, gezellig samen gepraat en er hing een flirterige sfeer.
Maar ik denk dat ik er meer van heb gemaakt.
Hij zal mij best leuk vinden maar hij hapt niet toe. Jammer!
Ach ja! Niks aan te doen.
Morgen uitslapen, wat kijk ik er naar uit!
Het is precies zo gegaan als ik had verwacht. Vriendin was erg moe en toen heeft hij mij afgezet. Zei dat ik veilig thuis was en is weer gegaan.
Het was een leuke avond, gezellig samen gepraat en er hing een flirterige sfeer.
Maar ik denk dat ik er meer van heb gemaakt.
Hij zal mij best leuk vinden maar hij hapt niet toe. Jammer!
Ach ja! Niks aan te doen.
Morgen uitslapen, wat kijk ik er naar uit!
I am Spaaartaaacus.
zaterdag 26 september 2009 om 01:38
Sam joh!
Natuurlijk kan dat wel!
En ik zei het al eerder tegen Moos, hoe weet jij dat Mo weet dat hij een kans maakt?
Mannen begrijpen geen hints.
En Mo is een supergentleman, dus die zal bij een klein vermoeden alsnog niets doen.
Waarom onderneem JIJ geen actie Sam?
Je bent verliefd nota bene!
Nou Sum is zeker al uit de kleren nog aan het daten?
Ik was ff naar het werk van MX, was gezellig.
MX zocht erg veel mijn aandacht, en zei toen we even apart stonden: 'Spreek ik je later?'
Maja, wat ik daar nou weer onder moet verstaan?
Heb em in ieder geval nog niet gesproken en ik ga NU naar Hyves om te kijken op PT me heeft verrast met een leuk berichtje.
Natuurlijk kan dat wel!
En ik zei het al eerder tegen Moos, hoe weet jij dat Mo weet dat hij een kans maakt?
Mannen begrijpen geen hints.
En Mo is een supergentleman, dus die zal bij een klein vermoeden alsnog niets doen.
Waarom onderneem JIJ geen actie Sam?
Je bent verliefd nota bene!
Nou Sum is zeker al uit de kleren nog aan het daten?
Ik was ff naar het werk van MX, was gezellig.
MX zocht erg veel mijn aandacht, en zei toen we even apart stonden: 'Spreek ik je later?'
Maja, wat ik daar nou weer onder moet verstaan?
Heb em in ieder geval nog niet gesproken en ik ga NU naar Hyves om te kijken op PT me heeft verrast met een leuk berichtje.
zaterdag 26 september 2009 om 04:02
Ow, Friz toch. En MX ook nog d'rbij, mooi is dat. Je gaat m nog steeds niet bellen? Vink wel goed van je.
Sam, jammer dat er niets gebeurd is. Maar Friz heeft wel gelijk, hij weet natuurlijk niet wat je voelt/wilt. En een platonische vriend zou je toch niet komen ophalen om samen ergens anders heen te gaan, volgens mij.
Ik heb het héél leuk gehad in de foute discotheek (absolute Moos-muziek en het clubje waarmee ik was was leuk) en ik heb op de valreep nog staan zoenen met een bijzonder lekker jongmens, die ook nog eens bijzonder lekker kon zoenen Ik vermoed dat het een vreselijk player is, maar ik heb z'n nummer en ik ga er wel een smsje aan wagen. Moet-ie maar niet zo lekker zoenen
Ga maffen, tot morgen!
Sam, jammer dat er niets gebeurd is. Maar Friz heeft wel gelijk, hij weet natuurlijk niet wat je voelt/wilt. En een platonische vriend zou je toch niet komen ophalen om samen ergens anders heen te gaan, volgens mij.
Ik heb het héél leuk gehad in de foute discotheek (absolute Moos-muziek en het clubje waarmee ik was was leuk) en ik heb op de valreep nog staan zoenen met een bijzonder lekker jongmens, die ook nog eens bijzonder lekker kon zoenen Ik vermoed dat het een vreselijk player is, maar ik heb z'n nummer en ik ga er wel een smsje aan wagen. Moet-ie maar niet zo lekker zoenen
Ga maffen, tot morgen!
zaterdag 26 september 2009 om 10:44
Aarrgghhh jongens!
Waarom moest ik nu al wakker worden?
Ik had een levendige droom over het broertje van MX, echt stom.
En toen ging ik vechten om mijn ogen open te krijgen, en was het nog best vroeg.
Moosey! Gewoon in de disco of buiten staan zoenen?
Dat past inderdaad óók bij een foute disco.
Maar je hebt gelijk, als je zijn nummer hebt mag je smsen ook.
Eigen schuld dikke bult.
Neeeeeeh Sum heeft em eruit gegooid voor het slapengaan.
Denk ik.
Nee ik heb MX niet gebeld, heb zijn nummer niet he?
En als ik het had gehad had ik het best gedaan hoor intussen.
Ik had het flink lastig gister toen ik eenmaal thuis was...
Waarom moest ik nu al wakker worden?
Ik had een levendige droom over het broertje van MX, echt stom.
En toen ging ik vechten om mijn ogen open te krijgen, en was het nog best vroeg.
Moosey! Gewoon in de disco of buiten staan zoenen?
Dat past inderdaad óók bij een foute disco.
Maar je hebt gelijk, als je zijn nummer hebt mag je smsen ook.
Eigen schuld dikke bult.
Neeeeeeh Sum heeft em eruit gegooid voor het slapengaan.
Denk ik.
Nee ik heb MX niet gebeld, heb zijn nummer niet he?
En als ik het had gehad had ik het best gedaan hoor intussen.
Ik had het flink lastig gister toen ik eenmaal thuis was...
zaterdag 26 september 2009 om 11:56
zaterdag 26 september 2009 om 12:22
Sam je bent toch wel al úren op hoop ik?
*kan zich niks voorstellen bij een uitslapende Sam*
Lief dat je zegt dat je het goed vindt dat ik voor mezelf kies.
Zo voelt het namelijk (nog) niet.
Had gister veel te veel zin in seks, dus ik voelde alleen frustratie.
Maar ik ga het even laten doordringen: 'Ik kies voor mezelf!'.
Sam heb je mijn vorige post aan jou wel gelezen?
Of heb je die cappucino nodig voor je em kan beantwoorden?
*kan zich niks voorstellen bij een uitslapende Sam*
Lief dat je zegt dat je het goed vindt dat ik voor mezelf kies.
Zo voelt het namelijk (nog) niet.
Had gister veel te veel zin in seks, dus ik voelde alleen frustratie.
Maar ik ga het even laten doordringen: 'Ik kies voor mezelf!'.
Sam heb je mijn vorige post aan jou wel gelezen?
Of heb je die cappucino nodig voor je em kan beantwoorden?
zaterdag 26 september 2009 om 12:34
Inderdaad ja, ik moest eerst even goed wakker worden.
Nee, zo voelt het niet. Begrijp ik helemaal. Maar dit is beter dan dat vage gedoe, vind je niet?
Ja, ik heb je vorige post gelezen. Ik vind dat zo eng om het toe te laten. Volgens mij heeft hij het nu zo'n beetje wel door dat ik hem erg leuk vind. Ik had gisterenavond rooie kronen! En ik was van het sparren, heel erg! Af en toe soms te! Het leuke is dat hij later mee deed met het plagen, terwijl hij dat niet echt gewend is van vrouwen, merk ik.
En ik was zelf ook af en toe warrig, door zenuwen en angst. Zoals mijn vriendin tegen mij zei, de volgende keer gaat hij met je mee op vakantie. Ik hem aankeek en hij mij onderzoekend aankeek en ik mijn hoofd van nee schudde!
Hij is zo super galant dat ik op mijn beurt ook heel passief blijf.
Maar hij is ook zo hoor. Ik zag dat hij een sms kreeg van een andere vrouw die hem via msn chat wilde spreken om zijn hulp. Niet dat ik het erg vind. Dus ja. Misschien maak ik er veel meer van dan dat het is hoor. Het stomme was ook nog dat ik het gisterenavond zo heerlijk vond dat hij tijd maakte voor ons en ons zo goed heeft geholpen dat ik hem een kort e-mailtje heb gestuurd. Dat ik het super vond, hoe goed hij ons had geholpen. Dat als hij een meisje had gevonden waar hij verliefd op wordt en zij op hem, dat meisje boft met hem want dat ik hem een leuke jongen vond met een goed hart!
Jawel, ik was wakker om 11.45! Heerlijk!
Nee, zo voelt het niet. Begrijp ik helemaal. Maar dit is beter dan dat vage gedoe, vind je niet?
Ja, ik heb je vorige post gelezen. Ik vind dat zo eng om het toe te laten. Volgens mij heeft hij het nu zo'n beetje wel door dat ik hem erg leuk vind. Ik had gisterenavond rooie kronen! En ik was van het sparren, heel erg! Af en toe soms te! Het leuke is dat hij later mee deed met het plagen, terwijl hij dat niet echt gewend is van vrouwen, merk ik.
En ik was zelf ook af en toe warrig, door zenuwen en angst. Zoals mijn vriendin tegen mij zei, de volgende keer gaat hij met je mee op vakantie. Ik hem aankeek en hij mij onderzoekend aankeek en ik mijn hoofd van nee schudde!
Hij is zo super galant dat ik op mijn beurt ook heel passief blijf.
Maar hij is ook zo hoor. Ik zag dat hij een sms kreeg van een andere vrouw die hem via msn chat wilde spreken om zijn hulp. Niet dat ik het erg vind. Dus ja. Misschien maak ik er veel meer van dan dat het is hoor. Het stomme was ook nog dat ik het gisterenavond zo heerlijk vond dat hij tijd maakte voor ons en ons zo goed heeft geholpen dat ik hem een kort e-mailtje heb gestuurd. Dat ik het super vond, hoe goed hij ons had geholpen. Dat als hij een meisje had gevonden waar hij verliefd op wordt en zij op hem, dat meisje boft met hem want dat ik hem een leuke jongen vond met een goed hart!
Jawel, ik was wakker om 11.45! Heerlijk!
I am Spaaartaaacus.
zaterdag 26 september 2009 om 12:42
Ja dit is stukken beter.
En, ookal had ik veel zin in seks, ik betrapte mezelf er ook op dat ik af en toe naar hem keek en dacht: 'Zo leuk is ie eigenlijk helemaal niet'.
Niet door iets bijzonders wat hij deed ofzo, maar ik zie hem nu zonder roze bril, dat helpt wel.
En gewoon mijn eigen ding doen en me niet afhankelijk opstellen, damn das wel weer lekker hoor.
Begin mezelf weer terug te kennen.
Wacht ff hoor Sam...
Begrijp ik dit nou goed?
Jij zegt dat hij het wel doorheeft, maar je schudt nee als er wordt geopperd dat jullie ooit samen op vakantie gaan, en je stuurt hem mailtjes waarin je hem een hele leuke meid gunt?
Een ándere meid dan jij?!
Zelfs IK raak hiervan in de war, laat staan een (supergalante!) man!
Hoe moet hij nou jouw signalen oppikken en interpreteren?
Ik begin nu te begrijpen waarom Mo geen actie onderneemt!
En, ookal had ik veel zin in seks, ik betrapte mezelf er ook op dat ik af en toe naar hem keek en dacht: 'Zo leuk is ie eigenlijk helemaal niet'.
Niet door iets bijzonders wat hij deed ofzo, maar ik zie hem nu zonder roze bril, dat helpt wel.
En gewoon mijn eigen ding doen en me niet afhankelijk opstellen, damn das wel weer lekker hoor.
Begin mezelf weer terug te kennen.
Wacht ff hoor Sam...
Begrijp ik dit nou goed?
Jij zegt dat hij het wel doorheeft, maar je schudt nee als er wordt geopperd dat jullie ooit samen op vakantie gaan, en je stuurt hem mailtjes waarin je hem een hele leuke meid gunt?
Een ándere meid dan jij?!
Zelfs IK raak hiervan in de war, laat staan een (supergalante!) man!
Hoe moet hij nou jouw signalen oppikken en interpreteren?
Ik begin nu te begrijpen waarom Mo geen actie onderneemt!