Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Oh..hhhhhhh... traag van begrip wat pokkie betreft

Die HD recorders klinken handig! Hoe duur zijn ze dan?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik vind die reclame ook erg leuk ja
Mmm even uit mijn blote hoofd want ben expres nog niet gaan neuzen voor goede HDrecorder; geloof iets van 400 euri. Maar kan er goed naast zitten hoor. Misschien zijn ze inmiddels goedkoper.
kiekeboe,ook weer present.nu avondje thuis.gesprek bij pych gehad.en elke 14 dg dr naar toe.moest ergens over gaan nadenken,maar weet niet meer wat...phhff.nou dat schiet me wel weer te binnen.ga straks lekker de hele avond internetten en wat vragen uitwerken.
Komt wel weer Dez, dat schiet je te binnen als je totaal ontspannen bent. Bij mij gebeurd het meestal midden in de nacht hahhaha. Dan schrik ik wakker en weet weer wat ik vergeten ben. Zo had ik van de week een brief op de post gedaan (een officiele) maar zonder handtekening. Vandaag exact zelfde brief maar met handtekening nogmaals verzonden.
owww gut dat zou ook iets voor mij zijn

ja idd snachts komen zulke dingen weer boven.
Zo heeft mijn zus wel eens een brief naar mij gestuurd zonder adres.... na het weekend nogmaals zo'n brief gestuurd en die zijn allebei gewoon aangekomen.
Hoe kan een brief zonder adres op plaats van bestemming aankomen? Was dat met postduif ofzo?
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 19:51:

Hoe kan een brief zonder adres op plaats van bestemming aankomen? Was dat met postduif ofzo?Naam en Land waren genoemd... en zoals ik is er maar 1!!! Een hyperactieve postsoorteerder dus.
Het huis waar Reagan en Gorbatchov in 1986 vergaderden hier, staat in de fik. Dat zou pas saai zijn als het niet gered zou kunnen worden.
Oeh dat doet ie slim zeg! Djeeez die postbode is goed!!!

Dat zou echt saai zijn als die totaal afbrand. Zonde ook!
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 20:04:

Oeh dat doet ie slim zeg! Djeeez die postbode is goed!!!

Dat zou echt saai zijn als die totaal afbrand. Zonde ook!

Dat is het voordeel van hier wonen, je hoeft maar de telefoongids op het net te openen, mijn naam in te toetsen en m'n adres is bekend...

Dat zou inderdaad eeuwig zonde zijn ja. Ben er vorige maand nog geweest (ook binnen).
Erg handig ja! Ik sta er dus niet in. Naam is te apart om niet gevonden te worden. Ergo: ik wil dus niet gevonden worden.

Lukt het met blussen?
Hallo mijn lieve saaie kindertjes! *aait jullie allemaal eens lekker over de bol*

WEEKEND!

Sorry, voor het schreeuwen, maar boy oh boy heb ik me daar even op verheugd zeg.

Pling.... realiseer ik me nu dat ik zondag moet werken....

Overnieuw: HALF WEEKEND! Yeah!

Niet alleen 's nachts bedenk ik dat soort zaken, ook op de wc. hebben jullie dat ook? In bed en op de wc heb ik ook de meest geniale gedachten. Het lijkt wel alsof mijn IQ dan gelijk een punt of 20 hoger is. Hmmm... eigenlijk is mijn fantasie dan groter en dan voelt het superintelligent.

Rozzy: gefeli met je meer dan 5000 postings! Ik ben echt supertrots op je!

Hebben jullie ook maar 1 stad in IJsjesland? Of had ze wel de plaats erop gezet?

Ik kan me voorstellen dat iedereen je kent in je eigen plaats (die met die dellen), maar in héél IJsjesland???

Oh ja, van de week zelf nog naar een extra HD-recorder gekeken. Bij It's zag ik meerdere van rond de 220 euro. Scheelt alweer wat met 'vroegah'.
Known to cause insanity in laboratory mice
Oeh die prijs scheelt zeker met vroegah Lys. Dat is echt stukken beter!

Half Weekend? Tell tell tell
Oh, en ikke blij: superfijne beoordeling gehad en dus vaste aanstelling! Ik zat te blozen toen ik het las.
Half weekend omdat ik zondag moet werken... *klein pruillipje*
Ik weet nog dat een vriend van mij een vd eerste Sony hd-rec had gekocht, meer dan 500 euro. Binnen een paar maanden had ik exact dezelfde, maar dan meer dan 200 euro goedkoper.

Weet je wanneer je dit soort zaken moet kopen? Rond de feestdagen (soms is erna ook super), dan is de ene na de andere in de aanbieding.
Aha nou dan moet ik maar even wachten tot volgend jaar. Even sparen en dan komt het goed. Thanks Lys.

Zondagwerkenisnieleuknie.

*Is blij voor de beoordeling!!! Doet saai maar feestelijk dansje ivm blijdschap*
quote:Dushi74 schreef op 25 september 2009 @ 20:35:

Erg handig ja! Ik sta er dus niet in. Naam is te apart om niet gevonden te worden. Ergo: ik wil dus niet gevonden worden.

Lukt het met blussen?Het schijnt alleen op de zolder te zijn, het is onder controle. Alle schilderijen en andere dingen (boeken, foto's tafels en stoelen) zijn ongeschonden uit het huis gehaald (gelukkig maar). Uiteraard rook en waterschade.
Wat een gedoe en toestanden op het forum, poeh hey.

Ik heb net toch maar een dutteke gedaan, werd ineens ook nog een beetje duizelig en rillerig. Kut herfst.

Tis alweer helemaal pikkedonker ook en ik zit met een: bh, hemd, shirt met lange mouwen en een capuchon vest aan. En ik heb het koud! Mijn handen zijn ijskoud. Is toch fucking nie normaaaaaal.

Kachel heb ik nog niet aan. Ik verdom het. (nog)

Lys, ja stoer hè. *kuch* Over de 5000 postings. Hoezee!!

En gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Wat super fijn!

Does, ik heb me onlangs ook laten verwijderen uit de telefoongids. Ik ging eens voor de grap kijken en ik wist niet eens dat ik erin stond. Dat wil ik niet, en al zeker niet nu ik aan het mailen ben met van die date mannen en ze ook nog eens vaak afpoeier. Straks staan ze voor mijn deur (worst case scenario) Dah mok nie habben.
quote:Lys schreef op 25 september 2009 @ 20:38:

Hallo mijn lieve saaie kindertjes! *aait jullie allemaal eens lekker over de bol*

WEEKEND!

Sorry, voor het schreeuwen, maar boy oh boy heb ik me daar even op verheugd zeg.

Pling.... realiseer ik me nu dat ik zondag moet werken....

Overnieuw: HALF WEEKEND! Yeah!

Niet alleen 's nachts bedenk ik dat soort zaken, ook op de wc. hebben jullie dat ook? In bed en op de wc heb ik ook de meest geniale gedachten. Het lijkt wel alsof mijn IQ dan gelijk een punt of 20 hoger is. Hmmm... eigenlijk is mijn fantasie dan groter en dan voelt het superintelligent.

Rozzy: gefeli met je meer dan 5000 postings! Ik ben echt supertrots op je!

Hebben jullie ook maar 1 stad in IJsjesland? Of had ze wel de plaats erop gezet?

Ik kan me voorstellen dat iedereen je kent in je eigen plaats (die met die dellen), maar in héél IJsjesland???

Oh ja, van de week zelf nog naar een extra HD-recorder gekeken. Bij It's zag ik meerdere van rond de 220 euro. Scheelt alweer wat met 'vroegah'.We hebben maar iets van 315.000 inwoners in het hele land. Hebben dus ook maar 1 telefoonboek. Lekker makkelijk en zoals ik al had gezegd; zoals ik is er maar 1. Toets mijn naam in en er is vanalles over me bekend.
*geeft lekker warm kruikje aan LaVie zodat ze het minder koud heeft*

Precies waarom ik niet in het fonebook sta LaVie. Ik ben dan ook selectief met wie mijn adres heeft en wie ik mijn nummer geef.

Inboedel gered dus, dat is al mooi Snjo nu de rest nog!
quote:La Vie en Rose schreef op 25 september 2009 @ 20:49:

Tis alweer helemaal pikkedonker ook en ik zit met een: bh, hemd, shirt met lange mouwen en een capuchon vest aan. En ik heb het koud! Mijn handen zijn ijskoud. Is toch fucking nie normaaaaaal.

.Tip: Trek ook een onderbroek, lange broek en sokken aan. Dat scheelt echt al een heel stuk!
Whahaha Tut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven