Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Wat een omhooggevallen muts, die Tamara. Waarom noemt ze zichzelf Noa dan? Ze dacht zeker: als ik mezelf een artiestennaam aanmeet, word ik vanzelf een artiest? Ze is duidelijk niet zichzelf. Ik heb erg het gevoel dat zij er wat dan ook voor doet om maar op een podium te staan. Of ze kinderliedjes moet zingen of hardrock maakt haar volgens mij geen snars uit.
quote:keiser soyze schreef op 21 september 2009 @ 12:16:

Wat een omhooggevallen muts, die Tamara. Waarom noemt ze zichzelf Noa dan? Ze dacht zeker: als ik mezelf een artiestennaam aanmeet, word ik vanzelf een artiest? Ze is duidelijk niet zichzelf. Ik heb erg het gevoel dat zij er wat dan ook voor doet om maar op een podium te staan. Of ze kinderliedjes moet zingen of hardrock maakt haar volgens mij geen snars uit.jawel, Tamara Opdebeeck noemt zichzelf NOA NEAL
In September she will be going to tour in South-Africa and between November -January you can meet her in South-America. The tour schedule will be posted very soon.

Dit staat op de site van Noa Neal. Maar als dit zo is als ze van november tot januari in zuid amerika zit hoe wil ze dan K3 gaan doen?

Of trek ik het nu te veel door
quote:duffie_1 schreef op 21 september 2009 @ 14:24:

In September she will be going to tour in South-Africa and between November -January you can meet her in South-America. The tour schedule will be posted very soon.

Dit staat op de site van Noa Neal. Maar als dit zo is als ze van november tot januari in zuid amerika zit hoe wil ze dan K3 gaan doen?

Of trek ik het nu te veel door

Omdat het allang bekend is wie de nieuwe K3 word!

Langzaam aan vinden we steeds meer..leuk!

Och,ja..had ze trouwens niet gezegd dat ze haar tour gecanseld had?

Maar ik gok toch de eerste optie..
En de live-finale is pas op 3 okt toch?

De afleveringen in het huis zijn al een tijdje terug opgenomen,ik vermoed dus ruim voor september. En ze gaat er toch volgende week uit
Naja het is geen sluitend bewijs maar vond het toch wel vreemd!

Van mij mag ze er ook uit. Ik stem voor Madelon!
Misschien heeft Noa wel ambities om prinses te worden .

(denk aan Petra die prinses Laurentien werd)
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond!

Helaas niet thuis om te kijken, dus ik zal het morgen met jullie kritieken moeten doen ;)
joehoe, kijkt er nog iemand mee?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
ik ben aan het kijken! spannend nog vier meisjes
toch klinkt t een btje raar, twee van die lieve vlaamse stemmen en een nederlandse stem ertussendoor.
Kijk, de meneer van t liedje vindt dat ook haha
Noa doet t echt goed!
Noa doet het wel beter als madelon ja. Al vind ik haar als persoon weer wat minder leuk.
Noa klinkt idd goed! Zou me niks verbazen als zei het wordt!
joehoe ik kijk ook, gezellig!

Ik begin nu toch te vrezen dat het Noa gaat worden...
Toch gaat t me niet verbazen als zij - Noa - t gaat worden, klinkt goed zo met z'n 3en.
Wie zouden jullie kiezen: een leuke met een mindere stem of een diva met een prachtige stem?
Denk dat het een Nederlandse wordt, de nieuwe K. Maar Noa is heel goed vind ik.

En een Hollandse ertussen is toch wel vreemd.
Ik vraag mij toch af, weet niet of het al eerder in dit topic besproken is, of de stem van de andere twee dames niet wat doorslaggevender zou moeten zijn. Als het onderling niet klikt of karen en kristel geen goed gevoel bij een meisje hebben dan kan het toch niets worden?

wie heeft uiteindelijk eigenlijk in de laatste ronde de doorslaggevende stem?
Ik vind Noa een omhooggevallen doos. Ze moet constant laten blijken al heel veel ervaring te hebben. Net ook weer, even melden dat ze al n eigen album opgenomen heeft. Die anderen blijven toch ook niet constant zeggen dat ze in musicals spelen etc etc.

Jammer genoeg klonk het wel goed net, beter dan Josje.
quote:wohman schreef op 26 september 2009 @ 20:11:

Ik vind Noa een omhooggevallen doos. Ze moet constant laten blijken al heel veel ervaring te hebben. Net ook weer, even melden dat ze al n eigen album opgenomen heeft. Die anderen blijven toch ook niet constant zeggen dat ze in musicals spelen etc etc.

Jammer genoeg klonk het wel goed net, beter dan Josje.Niets aan toe te voegen...
Ja dat viel mij ook al op Wohman, zo ontzettend uitsloverig.

Ik zou echt gek worden van zo'n diva.
Vorige week zei Kristel dat het ze met nog geen 1 een echte klik had dus ...
Lijkt mij echt een ramp om midden in zo'n dansles binnen te vallen...Als iedereen naar links gaat ga ik altijd naar rechts bij dit soort dansdingen op de sportschool..

Anne vind ik wel sympathiek! Sneu dat ze een deukje heeft opgelopen vorige week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven