Ben ik nou echt de enige??

27-09-2009 10:37 163 berichten
Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?
Alle reacties Link kopieren
Misschien...ik vraag me dat nu echt nooit af. Want volgens mij ben je nooit de enige die dingen denkt/voelt.

Ik vind esmee Denters wel een mooie stem hebben....maar vraag me niet af of ik de enige ben!

Ik kijk nooit 2 voor twaalf, maar wel elke dag As the world turns (na mijn werk heerlijk gedachten op nul) en vraag me echt niet af of ik de enige ben...

Ik vind het enig om naar de kapper te gaan en nieuwe dingen uit te proberen. Zoals nu: In mijn blonde korte koppie met haar een paar zwarte plukjes. En het zal me een worst wezen hoe anderen dat vinden....
Naar de kapper gaan haat ik ook ! Ik ga 1x in de ander half jaar.

Ik haar het vooral omdat ze altijd gaan door de hele zaak gaan roepen "OOOWW WAT HEB JIJ DIK HAAR' ja dat weet ik nu wel :S En van dit lief bedoelde maar irritante gesprekjes met je gaan voeren. Ik heb geen behoefte om mn halve leven te gaan vertellen aan iemand die 30 minuten mn haar knipt en die ik daarna nooit meer zie.

Sowieso snap ik niet waarom mensen zo vaak naar de kapper gaan. Misschien komt het door mijn oooh zo dikke haar maar ik heb niet echt het gevoel dat mn haar het nodig heeft om elke maand geknipt te worden.
Ben ik nou de enige die vindt dat mensen zo kunnen zeuren op de zondag morgen met mooi weer.
Nee, ik begrijp ook dat je nooit de enige bent die iets vindt, dat kan ook niet. Maar ik ervaar gewoon best vaak dat iedereen in mijn omgeving ergens heel enthousiast over is, terwijl ik dan denk: waarom?! En dan voel ik me weleens de enige. Dat vind ik overigens helemaal niet erg hoor, ik loop niet graag met de grote massa mee. Maar ik vroeg me af of anderen dat gevoel ook weleens hebben.
quote:PixiePink schreef op 27 september 2009 @ 10:45:

Ben ik nou de enige die vindt dat mensen zo kunnen zeuren op de zondag morgen met mooi weer.Moet ik me aangesproken voelen?
Ik hou niet van Esmée Denters, kijk graag naar 2 voor 12, maar weet meestal niet meer dan 2 of 3 antwoorden en ik ga ook niet graag naar de kapper.

Nee, je bent dus niet de enige
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik vind ook dat Esmee Denters een kutstem heeft!
quote:magic_frill schreef op 27 september 2009 @ 10:43:

Naar de kapper gaan haat ik ook ! Ik ga 1x in de ander half jaar.

Ik haar het vooral omdat ze altijd gaan door de hele zaak gaan roepen "OOOWW WAT HEB JIJ DIK HAAR' ja dat weet ik nu wel :S En van dit lief bedoelde maar irritante gesprekjes met je gaan voeren. Ik heb geen behoefte om mn halve leven te gaan vertellen aan iemand die 30 minuten mn haar knipt en die ik daarna nooit meer zie.

Sowieso snap ik niet waarom mensen zo vaak naar de kapper gaan. Misschien komt het door mijn oooh zo dikke haar maar ik heb niet echt het gevoel dat mn haar het nodig heeft om elke maand geknipt te worden.Herkénbaar! Ha, dus niet de enige!
Ik heb helemaal nog nooit van Esmee Dentes gehoord!
lotte don't worry, je bent niet de enige. je hebt in elk geval 1 medestander
quote:elninjoo schreef op 27 september 2009 @ 10:48:

Ik heb helemaal nog nooit van Esmee Dentes gehoord!Je mist niks.
oh inmiddels al meerdere zie ik. gelukkig maar
quote:PixiePink schreef op 27 september 2009 @ 10:45:

Ben ik nou de enige die vindt dat mensen zo kunnen zeuren op de zondag morgen met mooi weer.Je bent niet de enige

Ik heb helemaal nog nooit van Esmee Dentes gehoord!Ja, wie is dat?!
Ja! Herkenbaar hoor. (Ik kijk trouwens heel graag naar 2 voor twaalf). Ben ik nou de enige in NL die de Discworld van Terry Pratchett leest? Ben ik nou de enige vrouw die de kapper haat, het niet leuk vind om kleding te kopen en de winkels waar ik kwijlend voor sta de boeken of cd winkels zijn? Die de kapsels van het bandje Mook zooooo stom vind dat ik hun muziek niet eens hoor? En ik weet dat ik de enige persoon in NL ben die nog nooit, maar echt nog nooit een aflevering van Boer zoekt vrouw heeft gezien?
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 10:46:

[...]

Moet ik me aangesproken voelen?Is maar net hoe je het bekijkt..

Ik heb helemaal nog nooit van Esmee Dentes gehoord!dit is er
ik vind naar de kapper gaan heerlijk!:D

maar ben ik de enige die op maandag geen zin heeft om weer te gaan werken?
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 10:37:

Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

Esmee Denters heeft een vreselijke stem. Als je een goed gehoor hebt, kun je duidelijk horen dat ze geen echt zangtalent is. Ze gebruiken niet voor niets stemvervormers om de stem beter te laten klinken! Ik vind het ook geen bijzonder leuk meisje, maar gewoon een doorsnee Beyoncè-wannabee die zichzelf bekend heeft gemaakt. Ik zou me geschaamd hebben om zo voor de webcam te gaan zitten.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

Ik kijk er altijd naar uit, en daar schaam ik me niet voor. Een vriendin van mij kijkt het ook graag, soms bespreken we een aflevering zelfs na. Als er leuke gasten geweest zijn dan.

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?Nee Lot, ik ben het helemaal met je eens. Op het laatste na dan. Nou ja, ik vind het ook niet leuk om naar de kapper te móeten.
Viva naar de knoppen.
Esmee leuke meid maar dr stem vind ik ook niet zo. Twee voor 12 moet ik voorbij zappen wil ik dat zien. Ik kijk dus pulptv. En ik ben niet de enige gezien de topics op Entertainment. Daar sluit ik me dan graag bij aan zodat. Live commentaar geven doen we dan, heerlijk om te doen.

De kapper vind ik leuk. Al zijn er maar 2 die aan mijn haar mogen komen. Niemand kan het echt verknippen, want het krult toch dus je ziet er geen barst van. Maar als de 2 kapsters het niet geknipt hebben krijg ik het daarna niet meer zelf zo in model als ik dat wil. En dus blijft de rest er mooi vanaf.
Ik houd dan weer niet van soaps, shows op SBS en roddelnieuws.. terwijl veel Nederlanders daar wel naar kijken.
Viva naar de knoppen.
quote:PixiePink schreef op 27 september 2009 @ 10:51:

[...]

Is maar net hoe je het bekijkt..Oké, niet dus.
quote:Babbel88 schreef op 27 september 2009 @ 10:52:

maar ben ik de enige die op maandag geen zin heeft om weer te gaan werken?Hoe kun je dat nou denken! Weet je hoeveel mensen er geen zin hebben maandag weer te beginnen
Ben ik nou de enige die alle ophef over de Mexicaanse griep onzin vindt? (vast niet)

Ben ik de enige vrouw die redelijk met computers om kan gaan? (vast niet, maar in mijn omgeving wel)

Ben ik de enige die nadenkt over dierenwelzijn?

enz. enz.

Je zal nooit ergens de enige in zijn met miljarden mensen, maar je ziet: de gedachte is er wel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven