Ben ik nou echt de enige??

27-09-2009 10:37 163 berichten
Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?
Alle reacties Link kopieren
haha t was ook als grapje bedoeld:P
Leuke reacties, dit is precies wat ik bedoel!
En ben ik nou echt de enige die begrip op kan brengen voor mensen die in moeilijke situaties verzeild zijn geraakt?

En ben ik de enige die situaties kan nuanceren?

Ja, dat vraag ik me wel eens af, omdat mensen zo gauw (ver)oordelen. En nee, ben zelf geen heilige, doe het natuurlijk ook wel, maar soms...
Mexicaanse griep is onzin.

Bij een normale griep vallen er ook doden in zwakke gezondheidsgroepen, maar dan wordt er niet zoveel aandacht op gevestigd als nu.
Viva naar de knoppen.
@propje39

nee je bent niet de enige die Discworld leest, ik heb bijna alle boeken en zit met smart te wachten op de eerstkomende en wat is Boer zoek Vrouw?
Check! Hier ook iemand die Esmee niet om aan te horen vind, niet naar de kapper gaat (tenzij er haarcrisis is) Maar ook graag 2 voor 12 kijkt. En inderdaad! Die kapsters die quasi nonchelant vragen of je "vakantieplannen" hebt!!
Ben ik de enige die muziek van Coldplay en U2 vreselijk vind, maar het liedje van Jan Smit en Damaru dan wel weer vrolijk vind?
@Arthemis: Dat nabespreken van 2 voor twaalf lijkt mij dus ook leuk, maar er kíjkt niemand die ik ken! Daarom grijp ik nu maar even m'n kans. Wat waren die broers goed hè, van de week!
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 10:37:

Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft?Ben ik de enige vrouw die een hekel heeft aan het kopen van kleding en schoenen?
Propje en Lionesse: zie mijn nick

2 voor 12 vind ik ook leuk, maar man vind het stom (omdat hij meestal niks weet). Ik vind Lingo ook leuk, maar schaam me daar stiekem wel een beetje voor. Zou ook zó graag Cijfers en Letters weer terug willen (van vroegah, als je boven de 35 bent ken je het misschien wel).
Om een kort verhaal lang te maken...
quote:PixiePink schreef op 27 september 2009 @ 10:45:

Ben ik nou de enige die vindt dat mensen zo kunnen zeuren op de zondag morgen met mooi weer.Wat doe je nog binnen dan?
quote:Java schreef op 27 september 2009 @ 11:09:

[...]

Ben ik de enige vrouw die een hekel heeft aan het kopen van kleding en schoenen?Nee, ik heb er ook de schurft aan! Pas als de gaten er in vallen, en ik iets nieuws MOET, dan ga ik pas, met tegenzin... Spaar wel heel veel geld uit trouwens!
Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Ik ga ook niet graag naar de kapper, dus hou het op viermaal per jaar. Ik haat het als men je iets probeert 'aan te smeren' (letterlijk en figuurlijk). En als men zonodig conversatie moet voeren, het schijnt dat dat geleerd wordt bij de opleiding.

Nu heb ik het laatst helemaal gevonden : een Túrkse kapper!

Voor 10 euri knippen, anders nix. Hij heeft geen droogkap, geen wasbak, helemaal nix. En hij zegt ook nix. Binnen 10 minuten met een opgeruimd hoofd weer op straat, heerlijk.....!
Kapper vind ik ook stom, ook vanwege dat 'OH, WAT HEB JIJ DIK HAAR?!?!' En dan heb ik ook nog van nature een witte lok, lokt ook 'leuke' reacties uit...
Om een kort verhaal lang te maken...
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 11:06:

@Arthemis: Dat nabespreken van 2 voor twaalf lijkt mij dus ook leuk, maar er kíjkt niemand die ik ken! Daarom grijp ik nu maar even m'n kans. Wat waren die broers goed hè, van de week!

Dan beginnen we een 2 voor 12 nabespreek clubje haha..

Ik vond dat andere stel zo duf. Zeker op het einde toen ze dat woord moesten raden. Komop een beetje pit graag. Pfff

Ik ben trouwens altijd heel goed in het raden van de woorden. Ik wil al tijden mijn man en mijn vader samen opgeven. Ze weten allebei ontzettend veel al uit het hoofd en mijn man kan ook erg goed overweg met opzoeken etc. Eén maar, ze willen niet.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Haha, zo herkenbaar.

Ben ik nu de enige die nog Goedemorgen in het Openbaar vervoer zegt

of de enige die het zielig vind voor een TO dat ze afgemaakt wordt terwijl ze echt de domstste dingen zegt (met het beeld van een snikkende TO op een zolderkamertje)

of die niets begrijpt van sommige gehypte artisten als Jan Smit, de 3 J's (N's, P's ?)?
quote:weatherwax schreef op 27 september 2009 @ 11:09:

Propje en Lionesse: zie mijn nick

2 voor 12 vind ik ook leuk, maar man vind het stom (omdat hij meestal niks weet). Ik vind Lingo ook leuk, maar schaam me daar stiekem wel een beetje voor. Zou ook zó graag Cijfers en Letters weer terug willen (van vroegah, als je boven de 35 bent ken je het misschien wel).Ja, ik ken het nog! Ik kan me nog herinneren dat ik het altijd geweldig vond als ze dan die berekeningen op dat bord gingen kalken. Als ze het nu weer zouden gaan uitzenden, zou het ook mét schoolbord en krijt moeten zijn hoor!
Ben ik nou de enige die Madonna een aanstellerige doos vindt? Ben ik nou de enige die Shakira en Rihanna overrated vindt? Ben ik nou de enige waarbij het nekhaar overeind staat als Beyonce 'zingt'?

Ben ik de enige die niet onder de indruk raakt van 'zon, zee, palmbomen en witte stranden? Ben ik de enige die dol is op sneeuw & ijs in plaats van op zon & zweten?

Zoiets?
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 10:37:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

Nee, je bent niet de enige

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

Nee, je bent niet de enige (behalve dan dat ik wel vaak veel antwoorden weet)

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Nee, je bent niet de enige

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking? conclusie: nee dus
quote:beter laat schreef op 27 september 2009 @ 11:11:

Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Nu heb ik het laatst helemaal gevonden : een Túrkse kapper!

Voor 10 euri knippen, anders nix. Hij heeft geen droogkap, geen wasbak, helemaal nix. En hij zegt ook nix. Binnen 10 minuten met een opgeruimd hoofd weer op straat, heerlijk.....!Waar is dat?? Oh, laat het alsjeblíeft bij mij in de buurt zijn!
Ben ik de enige die Pokkie reclame van Hi geweldig vind? En je bent niet de enige, ik vind het liedje van Damaru en Jan S heel erg vrolijk. Terwijl ik de muziek van Jan echt niet kan verdragen!

Oja, ik ben best handig met een pc/laptop!
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 27-09-2009 11:18
Reden: niet zo snel klikken zeg!
% gewijzigd
Ik heb ook een hekel aan de kapper. Gelukkig heb ik haar wat niet zo vaak geknipt hoeft te worden.

Ben ik de enige die een hekel heeft aan stappen en dan vooral het feit dat dat pas na middernacht een beetje leuk wordt. Waarom gaan we niet gewoon rond een uur of 20.00 tot zeg 24.00? Heb gewoon geen zin in verrotte ochtenden daarna. En ik vind het zonde van mijn zondag om de hele dag in bed te liggen.

Ben ik de enige die een hekel aan mijn werkgever heeft ?(waarschijnlijk wel want jullie kennen 'm niet). Neemt mij aan terwijl ik meer dan 10 jaar jonger ben dan de rest. En dan roepen dat ik zo weinig levenservaring heb. Ja dahag, ben zo beledigd. Hij heeft er niks mee te maken wat ik allemaal wel niet in het verleden heb meegemaakt. Ze kunnen het ook zo zien dat er eens iemand met een frisse blik binnen is gekomen die hun uit hun vastgeroeste patroon probeert te trekken.

Ben ik de enige die graag jeugdjournaal kijkt om ook wat minder heftig nieuws te zien?
Nee Lizl je bent niet de enige bij die vreselijke Amerikaanse plastic poppen, maar zon, zee en palmen vind ik heerlijk (al verveel ik me na 10 seconde zonnen en ga dan wat doen )
Ben ik de enige die het prettig vind om ergens de enige in te zijn?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven