Ben ik nou echt de enige??

27-09-2009 10:37 163 berichten
Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?
Alle reacties Link kopieren
Madonna heeft dr beste tijd allang gehad. Vind het allang een sneue vertoning die ze geeft in clips en dergelijke
Nee Juniper, je bent met z'n tweeën want ik vind alles precies hetzelfde...
quote:juniper8 schreef op 27 september 2009 @ 11:12:

[...]

Ik vond dat andere stel zo duf. Zeker op het einde toen ze dat woord moesten raden. Komop een beetje pit graag. Pfff

Dat was inderdaad tenenkrommend zeg! Astrid Joosten zat zich ook lichtelijk op te winden, maar ze bleven stoïcijns gewoon géén letters kopen.

En er moet toch een manier zijn om je man en vader in die studio te krijgen? Het klinkt als de perfecte combinatie. Ik zeg: blijven aandringen.
Ben ik de enige die op zondagmiddag graag naar Carlo & Irene kijkt? Heerlijk kneuterig vind ik dat

En met de Madonna's, Britney's en Shakira's van deze wereld heb ik ook helemaal niks.
quote:Solomio schreef op 27 september 2009 @ 11:19:

Ben ik de enige die het prettig vind om ergens de enige in te zijn?Nee
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 11:23:

[...]

NeeSjit.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nee Solomio, dat vind ik ook heerlijk, dan kan ik me zo heerlijk (misplaatst) superieur voelen .
Naar aanleiding van de vraag van Lotte, over de Turkse kapper:

Waar is dat?? Oh, laat het alsjeblíeft bij mij in de buurt zijn!

Ik woon in een middelgrote plaats in het westen des lands, postcode 280... Er zitten er hier minstens twee in kleine onopvallende winkelpandjes. Met drie of vier verschillende (!) kappersstoelen (van Marktplaats??).
quote:Dushi74 schreef op 27 september 2009 @ 11:17:

Ben ik de enige die Pokkie reclame van Hi geweldig vind? En je bent niet de enige, ik vind het liedje van Damaru en Jan S heel erg vrolijk. Terwijl ik de muziek van Jan echt niet kan verdragen!

Op beide nee, je bent niet de enige. Moet erg lachen om die reclame en wordt ook heel vrolijk van dat lied (terwijl ik Jan normaal ook niet echt kan verdragen)

Oja, ik ben best handig met een pc/laptop!
quote:Courage schreef op 27 september 2009 @ 11:23:

[...]

Tegen de buschauffeur/feuse of de hele bus? :-)Haha, de hele bus natuurlijk, ik heb zelfs koekjes mee.
quote:iris1969 schreef op 27 september 2009 @ 11:13:

Ben ik nu de enige die nog Goedemorgen in het Openbaar vervoer zegt

Ik ga nooit 's ochtends met het Openbaar Vervoer, dus zeg nooit Goedemorgen. Wel Goedemiddag. Sterker nog, bij het verlaten van de bus bedank ik vaak de buschauffeur, maar dat alleen als de kinderen erbij zijn. Goede voorbeeld geven enzo.

David Dunning
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:juniper8 schreef op 27 september 2009 @ 11:17:

Ben ik de enige die een hekel heeft aan stappen en dan vooral het feit dat dat pas na middernacht een beetje leuk wordt. Waarom gaan we niet gewoon rond een uur of 20.00 tot zeg 24.00? Heb gewoon geen zin in verrotte ochtenden daarna. En ik vind het zonde van mijn zondag om de hele dag in bed te liggen.Nee, je bent niet de enige. Deze tekst had ik precies zo in mijn OP kunnen zetten, ben het helemaal met je eens. Ben sowieso al niet zo'n stapper, maar als het allemaal wat vroeger zou zijn, zou ik al veel enthousiaster zijn.
quote:iris1969 schreef op 27 september 2009 @ 11:23:

Nee Solomio, dat vind ik ook heerlijk, dan kan ik me zo heerlijk (misplaatst) superieur voelen .Afhankelijk van het onderwerp voel ik me idd superieur of een ontzettende muts.

David Dunning
Die pokkie reclame, wie praten zo? Don vas mie nie? Is het surinaams of antiliaans of amsterdams???
Ben ik nou de enige die eigenlijk nog best veel dingen wil gaan doen maat toch blijf forummen?
quote:Solomio schreef op 27 september 2009 @ 11:26:

[...]

Afhankelijk van het onderwerp voel ik me idd superieur of een ontzettende muts.Waardeloos topic dit. Ik blijk bijna nergens de enige in te zijn.

David Dunning
Gewist.

quote:beter laat schreef op 27 september 2009 @ 11:23:

Naar aanleiding van de vraag van Lotte, over de Turkse kapper:

Ik woon in een middelgrote plaats in het westen des lands, postcode 280... Er zitten er hier minstens twee in kleine onopvallende winkelpandjes. Met drie of vier verschillende (!) kappersstoelen (van Marktplaats??).Hm, zou te doen moeten zijn, postcode 26..
Inderdaad Solomio ik heb nu helemaal geen zelfvertrouwen meer (misschien zo even een topicje over openen ).
Nou zeg, wil graag anders dan anderen zijn en blijkt dat anderen juist beamen wat ik zeg...

We're just ordinary people!
quote:Solomio schreef op 27 september 2009 @ 11:28:

[...]

Waardeloos topic dit. Ik blijk bijna nergens de enige in te zijn. Zelfs daarin ben je niet de enige
Gewist.

Courage, alsjeblieft niet zeg, hou ik helemaal geen zelfvertrouwen meer over .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven