Ben ik nou echt de enige??

27-09-2009 10:37 163 berichten
Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Who the fuck is Esme Denters?

2 voor twaalf ......eh watte?

Mijn haar knip ik zelf.
quote:iris1969 schreef op 27 september 2009 @ 11:28:

Ben ik nou de enige die eigenlijk nog best veel dingen wil gaan doen maat toch blijf forummen? Nope,hier nog iemand
Wat een leuk topic!

Iemand schreef ben ik de enige die meer houdt van kou dan van zweet en zon? Nou nee! Geef mij ook maar liever de winter dan de zomer hoor!

Ben ik de enige die het liefst zo min mogelijk de deur uitgaat? Naast mijn meer dan fulltime baan, en twee avonden weg voor hobbies, blijf ik verder het liefst zo vaak mogelijk thuis.

Ben ik de enige die best weet hoe ik af moet vallen, maar het niet doet, omdat de nood kennelijk niet hoog genoeg is? Behalve elke ochtend als ik moet bepalen wat ik aan wil die dag? Dan is de nood hoog en neem ik me voor de hele dag niks te eten.

Ben ik de enige soms hardop pratend tegen mezelf de taken van de dag doorneemt? "Eerst even de was doen, daarna artikel afschrijven en dan m'n moeder bellen"
Ben ik nou de enige die het geen flikker interesseert dat ze ergens de enige mee is?
who the hell is Esmee dettol
quote:Zoey_ schreef op 27 september 2009 @ 11:55:

Ben ik nou de enige die het geen flikker interesseert dat ze ergens de enige mee is?En waarmee denk jij dan de enige te zijn? Tot nu toe is het namelijk nog niemand gelukt.
Haha, nee Draaiorgel met in jezelf praten ben je niet de enige (al doe ik vaak net alsof ik tegen mijn katten praat ).

Ben ik de enige die soms zelfs tegen de computer praat tijdens het forummen? Zo van : "ja dat vind ik ook" als iemand anders iets schrijft.
Gewist.

Ik zit soms wel hardop te lachen om iets wat iemand geschreven heeft. Ik praat niet tegen het forum, wel soms tegen konijn
Ben ik de enige die lang haar niks vind en het het liefst gemillimeterd heeft?
Haha Courage, het zijn geen gesprekken hoor, gewoon een "ja inderdaad"voordat ik ijverig begin te typen.

Al zie ik nu net wel een verdacht busje voor rijden......

wordt vervolgd.....
quote:Propje39 schreef op 27 september 2009 @ 10:51:

Ja! Herkenbaar hoor. (Ik kijk trouwens heel graag naar 2 voor twaalf). Ben ik nou de enige in NL die de Discworld van Terry Pratchett leest? Ben ik nou de enige vrouw het niet leuk vind om kleding te kopen en de winkels waar ik kwijlend voor sta de boeken of cd winkels zijn? Ik ook, ik ookDie de kapsels van het bandje Mook zooooo stom vind dat ik hun muziek niet eens hoor? Wie?En ik weet dat ik de enige persoon in NL ben die nog nooit, maar echt nog nooit een aflevering van Boer zoekt vrouw heeft gezien? Ik ook niet
Tegen mijn katten praat ik ook!

Tegen de computer trouwens ook, maar dan vooral als iets me niet snel genoeg gaat, het openen van een bestand.

Ben ik de enige die vindt dat ze beter functioneert dan collega met zelfde functie?
quote:Java schreef op 27 september 2009 @ 11:09:

[...]

Ben ik de enige vrouw die een hekel heeft aan het kopen van kleding en schoenen?Nee
Ben ik de enige vrouw die aan anderen wel eens toegeeft dat ze hardop met zichzelf zit te praten? (ook al is het alleen om mijn gedachten te ordenen en me te kunnen concentreren op één onderwerp)

Ik ben vast de enige vrouw op dit forum die de Kelly Family vroeger fantastisch vond.
Haha, je bent niet de enige! Ik was ook erg fan van de Kelly Family, ben zelfs naar 2 concerten geweest vroeger. Ben ik dan de enige die fan was van Hanson?
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Nou, fan is een groot woord, maar toevallig heb ik van de week nog drie keer achter elkaar dat liedje mmmBob keihard gedraaid in de auto. (Verzamel-CD, je kent dat wel, het blijft een lekker nummer!)
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 11:06:

@Arthemis: Dat nabespreken van 2 voor twaalf lijkt mij dus ook leuk, maar er kíjkt niemand die ik ken! Daarom grijp ik nu maar even m'n kans. Wat waren die broers goed hè, van de week!Ja inderdaad. Ik ben altijd bang als er zo`n goed stel komt, dat ze bij een tweede of derde ronde ineens verliezen. Maar ze hebben het gelukkig gehaald
Viva naar de knoppen.
oh god, ik was als bakvis ook smóór op Paddy van de Kelly Family. lang geleden zullen we maar zeggen.

maar ik ben vast de enige die écht, écht een hekel heeft aan Hans Teeuwen.
quote:DeKenau schreef op 27 september 2009 @ 17:27:

oh god, ik was als bakvis ook smóór op Paddy van de Kelly Family. lang geleden zullen we maar zeggen.

maar ik ben vast de enige die écht, écht een hekel heeft aan Hans Teeuwen.Hans Teeuwen is gewoon geniaal! Een fantastisch mens. Maar er zullen er vast meer zijn die hem niet leuk vinden.
Ben ik nu echt de enige die bij het voor de 2e x zien van een (dramatische) film zonder happy end volkomen tegen beter weten in hoopt dat het deze x wèl goed afloopt? (bijv. Message in a Bottle...)

Hierin moet ik bijna wel de enige zijn....
Nee je bent niet de enige, ik ben totaal op Hans Teeuwen afgeknapt toen hij zo liep te dreinen in de PC Hooftstraat bij dat pragramma van Ruby Wax.

Maar ik ben vast de enige die Wendy van Dijk, de ideaalste schoondochter van Nederland, echt 10 x niets vind.
quote:iris1969 schreef op 27 september 2009 @ 17:37:

Maar ik ben vast de enige die Wendy van Dijk, de ideaalste schoondochter van Nederland, echt 10 x niets vind.Absoluut NIET!!! (volgens mij heeft ze het enorm achter haar ellebogen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven