Lekker lui, wat zal ik halen /laten bezorgen??

27-09-2009 16:48 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt, ik ben lekker lui en heb lekkere trek.. Wat zal ik vanavond eens halen of bestellen?

Dacht zelf aan sushi, maar dan moet je voor minimaal 25 euro bestellen.. En dan krijg je een hooooooop sushi voor maar 1 iemand..

Iemand anders een briljante tip voor dit lekkerbekje?
Ik duik zo de keuken in. Lekker pasta met zelfgemaakte rucola-basilicum pesto.
AgentL, ik heb nog wel pijnboompitjes voor je!
Mag ik dan je pasta als ruil??

Begin te balen dat ik niet naar de appie geweest ben.. Misschien toch nog maar even gaan...... Zelf eten maken is veel lekkerder dan zo'n kant en klaar bezorg/afhaal ding...
quote:Golfmeisje schreef op 27 september 2009 @ 17:20:

AgentL, ik heb nog wel pijnboompitjes voor je!

Je zei net dat je buiten A'dam woont...

Ik ben al op-en-neer naar Broek in Waterland gefietst vandaag. Stap dus niet zomaar meer op de fiets
Pasta genoeg hier in huis, kom maar halen
Oh Agent L. Heb opeens een heldere ingeving. Ik verwar je met Vicky p. volgens mij. Hebben jullie niet bijna dezelfde avatar? Zij is van bij mij in de buurt volgens mij naar de Baarsjes verhuisd. Of ben ik nu helemaal in de war?
Goh, ik moet toch eens wat vaker vanuit m'n kast koken zeg... Kom erachter dat ik nog heeeeel veel linzen heb (een blik, een pak en een zak ), en nog kokosmelk en veel zakjes saus (van m'n moeder gekregen...).

Heb ook nog wel een sushi-matje voor je Golfmeisje
quote:GeorgieBrown schreef op 27 september 2009 @ 17:23:

Oh Agent L. Heb opeens een heldere ingeving. Ik verwar je met Vicky p. volgens mij. Hebben jullie niet bijna dezelfde avatar? Zij is van bij mij in de buurt volgens mij naar de Baarsjes verhuisd. Of ben ik nu helemaal in de war?

Ja... Zij heeft mijn avatar inderdaad (want ik was hier eerder!)

Ik ben van Noord naar Rivierenbuurt gegaan...
Ga ik ook eens doen inderdaad, zelf sushi maken...

Denk dat ik uiteindelijk de thuisbezorg plannen in de (helaas lege) koelkast zet en me toch maar even waag aan een tripje supermarkt..
quote:AgentL schreef op 27 september 2009 @ 17:26:

[...]

Ja... Zij heeft mijn avatar inderdaad (want ik was hier eerder!)

Ik ben van Noord naar Rivierenbuurt gegaan...

oooh Zielig

Zij post weleens bij de Amsterdammertjes, vandaar dat ik weet waar ze woont enzo. (kom ook eens langs!)
Ja leuk! Bij de start van dat topic was ik er niet dus vandaar dat ik nooit 'durf' in te breken...

Ik zit even op de site van Wagamama naar het recept van Yaki Soba te kijken... Maar volgens mij krijg ik het nooit zo lekker als ik het zelf ga maken

Moet maar weer naar Wagamama dus... Heb nog een bon liggen: 25% korting op de hele rekening, max. 4 personen!

Ga je nu zelf sushi maken Golfmeisje of doe je dat een andere keer?
Iedereen is welkom Agent L. (mits 'amsterdammer' natuurlijk, haha)

Ja, Golfmeisje, ben nu wel heel benieuwd wat het gaat worden!
ooh oke Taco Mundo is dus niet lekker.. heb er zelf nooit iets besteld, ga voor dat geld liever eten bij popocatepetl oid.
Nee, geen sushi.. Dat wil ik niet doen met vis van de appie..

Zit me nu klaar te stomen om me te fatsoeneren (lees schoenen aan enzo) om naar de winkel te gaan.. Maar de kans is nog steeds aanwezig dat ik voordat ik bij de appie ben, afhaak om toch even langs de pizzaboer of shoarma man te rijden...

Laat het jullie nog zeker weten...
Beetje friet in de frituurpan, sla en lekker kippetje erbij! mmmmmmmmmmmm
Ben benieuwd wat het nu geworden is!

Ik ga maar snel koken, voordat ik ook eten ga bestellen...
.
Sushi, rijst met zo´n blaadje erom? Ik heb het nooit gehad... wat is er zo bijzonder aan?
.
.
Indiaas. Hmmmm! Is ook nog eens gezond en echt mijn favoriete comfort food op een luie zondag.
Indiaas! Garlic naan met butter chicken en lamsburyani!

Sag gost (spinazie) on the side!
Uiteindelijk toch naar de appie geweest..

Het wordt pasta met mozzarella, pijnboompitjes, rucola, cherrytomaatjes en parmaham...

Heb er nu al zin in :-)

En nog een goede daad gedaan, heb even mijn handtekening gezet.. De gemeente wil de ah dicht op zondag.... GEEN GOED IDEE....
quote:Golfmeisje schreef op 27 september 2009 @ 18:37:

Uiteindelijk toch naar de appie geweest..

Het wordt pasta met mozzarella, pijnboompitjes, rucola, cherrytomaatjes en parmaham...

Heb er nu al zin in :-)

En nog een goede daad gedaan, heb even mijn handtekening gezet.. De gemeente wil de ah dicht op zondag.... GEEN GOED IDEE....

Wat is dat voor belachelijks! Je woont toch niet in STAPHORST?!

Eet smakelijk trouwens. Klinkt lekker!
Nee, gewoon in Haarlem...

Die winkel is open van 4 tot 9, echt super super druk en dan willen ze em dicht doen.. Echt niet te begrijpen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven