Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Hm, hij vond mijn e-mailtje leuk?

Ik denk nu dat hij toch niet verliefd is op mij.

Ik zal moeten afkicken van mijn verliefde vlindertjes.

Dag vlindertjes, het was even leuk met jullie.
I am Spaaartaaacus.
Ah, trips down memorylane... Nog even een foto van de amerikaan

Hahh, cute Moos!!
Ja...Zou ik zo op hem vallen hoor!
I am Spaaartaaacus.
Ow, Sam toch... Maar je bent ook helemaal niet duidelijk geweest in die email, is het wel? Je wenst 'm een hele leuke vriendin toe, tja, als iemand waar ik gek op was me dat zou mailen, dan zou ik daar eigenlijk juist een heel aardig gestelde afwijzing in zien, to be honest.. En dan zou ik waarschijnlijk ook reageren met 'leuk' of 'aardig' of 'dank je'...
En dat dan met ietwat slepend WestCoast-accent en erg lekker bas kunnen spelen, tja, veeg mij maar op

Ga nu echt slapen, trust!
Hé Sam, wat voor mailtje heb je gestuurd? Heb dat gewoon gemist....maar nu niet meteen conclusies trekken. Zijn 'leuk' hoeft niet gelijk te zijn aan jouw 'leuk', misschien is zijn 'leuk' wel jouw 'ik ben er stil van zo leuk'....snap je het nog??

Moos, wat leuk dat TLC met je bezig is in zijn hoofd!! Dit biedt perspectieven!!

Kymmmmmmm Wat lekker dat het bootje gaat varen zoals het moet varen.

*begint zich nu echt af te vragen of ze een tik van de molen heeft gehad met al der eufemismen*

Ik ga slapen lieve dames, heb net een überlief smsjes gekregen en merk dat ik nu van schrik een beetje dichtslaat. Beetje pot verwijt de ketel situatie.....;-)
Sam, ik denk dat je te snel conclusies trekt hoor! Misschien hoef je nog geen afstand te doen van je vlindertjes. Pfff lastig allemaal hoor, hoop dat je lekker slaapt vannacht!

Ik duik ook mijn bed in, morgen weer aan de slag en heb zo geen zin.... bleehhh
Oh lees net Moos interpretatie van je mail, ik sluit mij aan bij het antwoord van Moos. Mailtje is een beetje onduidelijk of was het echt als vriendelijke afwijzing bedoeld? Dan is het weer duidelijk....
Metaforen, Pom. Eufemisme een andere stijlvorm *schopt haar betweterige ass nu echt naar bed*
Aaaah zie je...dus toch duidelijk een tik van de molen gekregen...
Zijn jullie er nog?

Shiiiiiiiiiiit kreeg een heel lang telefoontje en ik had juist zo'n zin om te forummen!
Jemig, had me ook even op jouw datingsite ingeschreven Moos en lees nu pas mijn berichten.....er zitter weer pareltjes erbij.....
Slaap lekker iedereen.

Dankje Sam voor je post over MX.

Ik voel me begrepen.

Waarom ik denk dat Mo het zou begrijpen?

Tja ik heb hem misschien een beetje opgehemeld in mijn hoofd, maar hij is zo galant en zo lief...

Ik bedoel, als je dan iemand zou moeten uitkiezen om te leren je hart open te stellen, dan kan dat toch het best bij een lieve en galante kerel zijn?

Je mailtje... Ik vind zijn reactie niet vreemd.

Wellicht voelt hij zich inderdaad afgewezen.

En daarom dacht ik dat je het misschien maar beter met hem kan bespreken, omdat je namelijk niet wil dat het stuk gaat tussen jullie.
Bell inderdaad, als MX echt goed zou functioneren als SVtje dan zou dat heul fijn zijn.

Alhoewel ik eigenlijk wel vindt dat een SVtje gewoon beschikbaar dient te zijn als ik zin heb, en daar is MX dan weer niet zo goed in.

Man ik was zo bang dat ie me vannacht alsnog zou laten zitten!

Terwijl de stoom al uit mijn oren kwam!

Oh en Pom, inderdaad hoor, hij ging wel lastig doen in het begin.

Zei bij binnenkomst: 'Oh ik ben echt kapot, ik kom bij je slapen', ging languit op de bank liggen en trok een deken over zich heen.

Ik moest dus alles uit de kast halen, raakte al in een halve paniek, gaf het bijna op...

En toen stond ie ineens op, trok al zijn kleren uit, gaf me een grote grijns en zei: 'Waar wacht je op? Waarom heb je nog iets aan?'
Hallo Frizzeltje op hyves! En nu ga ik echt rap mijn bedje in!
Gniffel....was natuurlijk ook wel een beetje voorspelbaar...zou ik ook doen als iemand mij 3x belt waar ik nou blijf
Joepieeeeee ik heb Sneeze op Hyves!
Is hij heel laat na ons foongesprek nog gekomen?
Heb net mijn benen geprobeerd te harsen met bijenhars, maar dat was geen succes. Troep koop ik nooit meer!!! Morgen maar gewoon de epilator erover heen.
OMG nog 1 dingetje dan, ik heb bel-angst. Heb zojuist t telefoonnummer gekregen van een potentiele date-meneer.Tja en nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat ik ga bellen, ik voel me een oen. Help, ik ben zo'n muts met mannen. Wie had er hier nog meer bel-angst? Kunnen we niet even een keer een belsessie doen ofzo. Gosh wat voel ik me lomp.
Hahaha nou ik heb hem maar één keer gebeld hoor!

En daarna een smsje met 'Waar ben je ik ga nu douchen', waarop hij reageerde met 'Ik kom zo'.

Dus ik wachten... en wachten...

Belt ie me: 'Waarom antwoord je nou niet?'

Wat een sufferd!

Zat hij ergens anders te wachten tot ik terug ging smsen.

Was toch vrij duidelijk dat ik wilde dat hij, desnoods met gevaar voor eigen leven, als een achtelijke over de A10 zou sjezen mijn kant op!
Dat was Moos Sneeze.

Maar je mag oefenen met mij hoor!

Ik heb een foto-stuur-angst.

Die ideale man die zo goed bij mij zou passen (via een vriend) wil foto van mij zien.

Die dien ik naar de bewuste vriend te sturen.

Maar straks vindt ie me stom...

Pom hoe kwam je aan die hars?
FUCK! Had ik maar dat hele stomme kut e-mailtje maar niet gestuurd!

Duidelijk uit angst, toen ik merkte hoe dichtbij hij kwam!

Shit shit shit. Ik laat het maar met rust. Ik kijk wel wat er gaat gebeuren. Ik heb hem niet helemaal afgeschrikt, geloof ik want hij klikte mij aan en wilde weten hoe ik het had gehad en wenste mij lekker slapen toe.

Pffffffffff, het is me een gedoe wel.

Frizz, MX pest en daagt je duidelijk heel graag uit.
I am Spaaartaaacus.
Wat een probleempjes hebben we toch,

ik durf date-meneer niet te bellen,

Frizz durft een foto niet te sturen

En onze Pommeke heeft probleempjes met het krijgen van gladde benen.

Zucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven