Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
dinsdag 29 september 2009 om 00:31
Hmmm, ik wil hier wel even gedag komen zeggen, maar ik ga wel NU naar bed!!!
Om nog even antwoord te geven op de vragen: ik zit hier regelmatig omdat ik nog niet wegkom. Nog even met iemand kletsen op msn, een topic bijlezen of info opzoeken... tot ik het echt zat wordt en dan ga ik naar bed. Nu dus! Fijne nachtrust allemaal!
Om nog even antwoord te geven op de vragen: ik zit hier regelmatig omdat ik nog niet wegkom. Nog even met iemand kletsen op msn, een topic bijlezen of info opzoeken... tot ik het echt zat wordt en dan ga ik naar bed. Nu dus! Fijne nachtrust allemaal!
dinsdag 29 september 2009 om 00:35
dinsdag 29 september 2009 om 02:02
dinsdag 29 september 2009 om 02:36
quote:mocy schreef op 29 september 2009 @ 00:44:
Alles!
Long story...
Eigen topic waardig misschien maar schaam me teveel om t verhaal neer te typen.
Ik pak nog een biertje,weet dat t eigenlijk niet meer mag en kan maar ben nogal recalcitrant vandaag (en mijn verdere leven) dus doe het gewoon.
Wat de gevolgen zijn zien we morgen wel weer.
Alles!
Long story...
Eigen topic waardig misschien maar schaam me teveel om t verhaal neer te typen.
Ik pak nog een biertje,weet dat t eigenlijk niet meer mag en kan maar ben nogal recalcitrant vandaag (en mijn verdere leven) dus doe het gewoon.
Wat de gevolgen zijn zien we morgen wel weer.