pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
heeft hij kinderen?
Hij is getrouwd. Punt uit. Laat hem met rust, ongeacht wat hij zegt of beweerd.
blijf bij getrouwde mannen vandaan.....
pff laat die kerel lekker eerst zn shit uitzoeken en het rustig afhandelen met zn vrouw voordat je er zover in meegezogen wordt en nog jaren een 'minnares' bent.

ik zou er ver uit de buurt blijven en al helemaal niet proberen zijn aandacht te trekken of te claimen. Hij is getrouwd ondanks de dingen die hij zegt!
Ik vind dat je tegen de man in kwestie moet zeggen: zorg eerst maar dat je gescheiden bent en bel me dan nog eens op.

Het lijkt nu onmogelijk maar verliefdheid slijt vanzelf, zeker als het nog zo pril is. Op alle jongens en mannen op wie ik ooit verliefd ben geweest, ben ik het ook niet meer, van eentje ben ik wel gaan houden.

Hij zegt nu al precies de geeikte dingen die een vaste man zegt om jou aan het lijntje te houden. Maar jouwe is vast anders, net als de rest....
Lijkt me duidelijk. je hoeft het hem niet eens te vragen, hij is al afstand van je aan het nemen.

Hij heeft vast een hele leuke nacht gehad, was wel even toe aan een verzetje en egobevrediging, en dat zijn huidige relatie slecht is is nummer 1 op de smoezenlijst. De keuze om te gaan scheiden is zelden makkelijk. Maar: Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie iet wil een reden.

Als jij echt wil dat ie voor jou gaat, vertel je m dat je graag met m wilt daten, maar pas als ie niet meer met zijn huidige vrouw in een huis woont. Als ie echt voor je wil gaan dan heeft ie binnen no-time andere woonruimte. komt ie met redenen waarom ie nu nog echt niet weg kan, dan was je alleen een leuk verzetje tegen de sleur.
jep, 1 kind! dacht en denk er nog steeds zo over als jullie...

wil hem ook helemaal niet inpakken of afnemen van zijn vrouw, maar hij geeft zelf ook aan verliefd te zijn en te willen scheiden.....het is dus niet zo dat ik een enorm goede relatie om zeep help....zou dit ook niet eens op mijn geweten willen hebben...

maar het feit ligt er dat we gevoelens hebben voor elkaar en dat hij wil gaan scheiden alleen de beslissing niet durft te nemen...
elke getrouwde man die een slippertje maakt zegt dat zijn huwelijk ruk is...
quote:return_of_kreng schreef op 29 september 2009 @ 12:14:

Lijkt me duidelijk. je hoeft het hem niet eens te vragen, hij is al afstand van je aan het nemen.

Hij heeft vast een hele leuke nacht gehad, was wel even toe aan een verzetje en egobevrediging, en dat zijn huidige relatie slecht is is nummer 1 op de smoezenlijst. De keuze om te gaan scheiden is zelden makkelijk. Maar: Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie iet wil een reden.

Als jij echt wil dat ie voor jou gaat, vertel je m dat je graag met m wilt daten, maar pas als ie niet meer met zijn huidige vrouw in een huis woont. Als ie echt voor je wil gaan dan heeft ie binnen no-time andere woonruimte. komt ie met redenen waarom ie nu nog echt niet weg kan, dan was je alleen een leuk verzetje tegen de sleur.Helemaal eens en geen andere smoesjes accepteren, hoe verliefd je ook bet, ander ben je zo 7 jaar verder en hij 2 kinderen verder bij zijn vrouw.
mot je met je pootjes van af blijven.
Nicky, jou motto
was er niet zo'n smoezen topic??

mij god zeg, hij durft hem er wel in te hangen bij je maar niet te scheiden? wat een loser en wees echt niet te naief
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 12:16:

jep, 1 kind! dacht en denk er nog steeds zo over als jullie...

wil hem ook helemaal niet inpakken of afnemen van zijn vrouw, maar hij geeft zelf ook aan verliefd te zijn en te willen scheiden.....het is dus niet zo dat ik een enorm goede relatie om zeep help....zou dit ook niet eens op mijn geweten willen hebben...

maar het feit ligt er dat we gevoelens hebben voor elkaar en dat hij wil gaan scheiden alleen de beslissing niet durft te nemen...

Doe dat dan ook niet. Laat hem weten dat ie bij je aan mag bellen als ie gescheiden is, dan kun je altijd nog verder zien.

Maar je zou zo maar eens lang kunnen wachten natuurlijk
Yeah. Jij bent de enige die zijn leven nog zin geeft, zijn relatie stelde toch al niets meer voor, maar hij kan nog niet scheiden want zijn schoonmoeder is ziek/ de hond is net weggelopen/ zijn vrouw zit in een moeilijke fase op haar werk/ de verbouwing moet eerst af zijn.
Beetje cliché, niet?

"relatie" met getrouwde man die niet happy is in z'n relatie , de relatie gaat verbreken maar nu nog even niet.

Waarom neem je niet zelf een beslissing en niet zoals je in het (nog niet verstuurde?) smsje hem de keuze laat maken?

Jij kunt zeggen , zoalng je in je relatie zit wil ik je niet meer zien.

Verliefheid is maar een chemisch stofje....
Heb je zelf ook kinderen?

Ik zou het hem eerst allemaal laten uitzoeken, afstand nemen en rustig afwachten.
En wat maakt een vent die geen beslissing wil nemen nu zo aantrekkelijk?

mensen zijn geen eigendom van andere mensen, dus je kunt m helemaal niet "afpakken" van zijn vrouw. je kunt je wel laten inpakken door zijn mooie praatjes. natuurlijk is zijn huwelijk "slecht"en natuurlijk zegt ie dat ie wil scheiden, want als ie zou zeggen "het was gezellig en wat mij betreft voor herhaling vatbaar, maar ik hou van mijn vrouw en blijf bij haar, dan is de kans groot dat ie jouw bedje niet meer inkomt.

Ik geloof best dat hij gevoelens voor je heeft en dat je een welkome sleurdoorbreker bent, maar het is echt uiteindelijk een stuk beter voor je eigenwaarde als je nu tegen m zegt dat ie eerst maar moet beslissen wat ie wil, en dat als die relatie zo slecht is, hij eerst de scheiding in gang zet, en dat je dan pas wilt kijken of er tussen jullie nog steeds iets is. Je wilt geen minnares worden en jaren wachten op Godot.
op zon voetbalveld en kantine is het allemaal ons kent ons. Je wist dus dat hij getrouwd is en kent zn vrouw waarschijnlijk ook. echt cheap van je. zoontjes samen op de voetbal?
Getrouwde mannen scheiden niet voor een minnares. Tenzij hij dat echt doet. Helemaal eens met Vlinder. Pas als hij die stap neemt weet je dat hij echt liever een nieuwe relatie wil in plaats van eentje naast zijn vrouw.
quote:chocoladereep schreef op 29 september 2009 @ 12:22:

op zon voetbalveld en kantine is het allemaal ons kent ons. Je wist dus dat hij getrouwd is en kent zn vrouw waarschijnlijk ook. echt cheap van je. zoontjes samen op de voetbal?

Al wist ze het niet: als alleenstaande moeder wordt al snel van je gedacht door a) mannen: dat je wel even makkelijker te nemen bent; b) vrouwen: dat je een potentieel gevaar bent voor hun huwelijken, goed of niet goed.

Vaak gezien, helaas, bij mijn gescheiden moeder.

Als je die schijn al tegen je hebt, dan kijk je toch wel even drie keer uit, zéker in zo'n ons-kent-ons wereldje waar de ene roddel de andere overtreft?
Ik zou zowieso geen vent willen die er niet alles aan heeft gedaan om zijn huwelijk te redden (en dan vooral naar zijn eigen aandeel te kijken), en vervolgens is gaan scheiden en dit behoorlijk heeft verwerkt. Met - inderdaad! - weer een periode om uit te zoeken wat er mis is gegaan. Wat heb je aan zo'n slappe zak die blijkbaar een andere vrouw nodig heeft om de oude te dumpen? Als hij dat al doet natuurlijk......

Om nog maar te zwijgen over vrouwen die het nodig vinden om met getrouwde mannen te neuken. Sorry, maar mijn respect krijg je niet. Nooit.
nou dat is echt een lot uit de loterij die man. Je zal vast enorm gelukkig met hem worden
Quote: "Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is."

Weet je, ergens over nadenken kan heel lang duren. En ondertussen duikt hij bij jou tussen de lakens, zegt hij dat hij verliefd is op je, maar erg in de war is door alles, er nog ander dingen zijn die eerst geregeld moeten worden en ondertussen belazerd hijn zijn vrouw en jouw erbij.

Laat dit los voordat het je echt pijn gaat doen. Het is het niet waard en dat gaat het je ook niet worden.

quote:HotCherryPoptart schreef op 29 september 2009 @ 12:19:

Nicky, jou motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven