pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
Oh ja.... hou er trouwens maar rekening mee dat er flink naar je gekeken gaat worden de komende tijd. De meeste mannen op die voetbalverenigingen zijn namelijk niet vies van dit soort geintjes en die brave huisvadertjes scheppen er doorgaans onder elkaar nogal graag over op. Mannen onder elkaar en zo.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
ja inderdaad.. ouders bij elkaar en alcohol..toch vaak een beetje sneue sfeer van heimwee naar vervlogen tijden bij sommige types... krijg je hitsige sissende vaders en overdreven aanstellende moeders van..
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 12:55:

nou allemaal heel erg bedankt voor de reacties..

het is me helemaal duidelijk geworden!!

ben gewoon beetje naief geweest, maar sta nu weer met beide benen volledig op de grond!!!

Alleen helaas blijf ik hem tegenkomen bij de vereniging...zou hem eigenlijk nu wel ff een hak willen zetten. Gewoon wat ie bij mij flikt effe terug doen....dat ie niet meer zomaar op het voetbalveld zijn gezicht niet meer kan laten zien...

iemand ideeen???

Wat heeft hij je geflikt dan?

Je wist toch dat hij getrouwd was?

Je hebt hem toch zelf mee je liefdeshol ingesleurd?

Dan kan je het ook omdraaien

Hij gaat JOU nog een hak zetten.

Kom op zeg, als he volwassen genoeg bent om te neuken na 1 gezellig middagje in de voetbalkantine dqn ben je ook volwassen genoeg om daar de consequenties van de dragen!

Niet meer piepen, en voortaan eerst nadenken voordat je je voetbal broekje uitdoet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 29 september 2009 @ 13:40:

Kom op zeg, als he volwassen genoeg bent om te neuken na 1 gezellig middagje in de voetbalkantine dqn ben je ook volwassen genoeg om daar de consequenties van de dragen!

Zo is dat! Hou asjeblieft de rest van je eer aan jezelf! Je eigen kind moet ook nog langer mee op dat voetbalveld.
Wraak?

Haha, pas maar op dat zijn vrouw niet in een volle kantine verhaal komt halen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 september 2009 @ 13:49:

Wraak?

Haha, pas maar op dat zijn vrouw niet in een volle kantine verhaal komt halen . Dat zeg ik, Gamma! Geen hakken, geen acties, gewoon zondag je kind naar de voetbal brengen en hem links laten liggen. De beste actie die je kunt doen: negeren.

Niet gelijk opzichtig en boos wegkijkend, maar gewoon net alsof er helemaal niks schokkends gebeurd is. Hij heeft je hemel en aarde niet bewogen maar ook niet een streek geflikt, zoiets, het was niet relevant genoeg om nu nog verder aandacht aan te besteden.
quote:Tia Dalma schreef op 29 september 2009 @ 14:05:

[...]

[afbeelding] Dat zeg ik, Gamma! Geen hakken, geen acties, gewoon zondag je kind naar de voetbal brengen en hem links laten liggen. De beste actie die je kunt doen: negeren.

Niet gelijk opzichtig en boos wegkijkend, maar gewoon net alsof er helemaal niks schokkends gebeurd is. Hij heeft je hemel en aarde niet bewogen maar ook niet een streek geflikt, zoiets, het was niet relevant genoeg om nu nog verder aandacht aan te besteden.i second that
En dan gaat ie nog denken dat hij niets voorstelde! Dan heb je hem pas te pakken
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Echt weer een vrouwen-"oplossing" (no -offence) maar ik begrijp dat negeren en links laten liggen niet helemaal. Twee volwassenen hebben liggen rollebollen, iedereen was op de hoogte van de situatie, en omdat mijnheer in kwestie niet met gillende sirenes richting de echtscheidingsadvocaat racet, moet hij links blijven liggen. Waarom gewoon niet normaal en relaxed c.q. vriendelijk blijven? What's the fuss about?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Maar VC, dat zeggen we toch ook. Gewoon doen of er niets gebeurd is?
Want juist als je hem negeert dan valt het op.
En by the way. Ook mannen die geen vrouw en kinderen hebben willen na een leuk avondje gelijk een relatie, dus zou me sowieso een beetje gedeisd houden qua verwachtingen.
heb hem nog wel sms gestuurd, omdat ik met hem wil praten erover...wil echt geen gezeik hebben op de vereniging...

gewoon ff als volwassenen oplossen...

hij smste me terug dat ie ziek in zijn bed ligt, maar dat ie zijn best zal doen om vanavond langs te komen...
o, nee dat wordt een drama. Je kan hem toch gewoon smssen dat je geen contact meer met hem wil? Hij gaat heus niks rondbazuinen want hij is als de dood dat zijn vrouw erachter komt.
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 16:07:

heb hem nog wel sms gestuurd, omdat ik met hem wil praten erover...wil echt geen gezeik hebben op de vereniging...

Waarom! Wat valt er op te lossen?!?

quote:hij smste me terug dat ie ziek in zijn bed ligt, maar dat ie zijn best zal doen om vanavond langs te komen...

Jee, belandt ie weer zomaar bij jou thuis...

Sorry dat ik misschien zo cynisch klink, maar ben ik nou de enige die de bui al ziet hangen??
Wat wil je oplossen dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 12:16:

jep, 1 kind! dacht en denk er nog steeds zo over als jullie...

wil hem ook helemaal niet inpakken of afnemen van zijn vrouw, maar hij geeft zelf ook aan verliefd te zijn en te willen scheiden.....het is dus niet zo dat ik een enorm goede relatie om zeep help....zou dit ook niet eens op mijn geweten willen hebben...

maar het feit ligt er dat we gevoelens hebben voor elkaar en dat hij wil gaan scheiden alleen de beslissing niet durft te nemen...

*sorry, was enorme mosterdreactie. Lees het maar niet.*

Zeg tegen hem dat als hij is gescheiden hij contact met je op kan nemen. Als er kinderen in het spel zijn moet je afstand bewaren. Hij ook hoor, daar niet van, maar laat het bij een slippertje blijven.
Aaargh! Nee, hij hoeft niet bij je langs te komen! Domoor! Zie je het dan zelf niet?

Bel hem op, NIET smssen, en zeg dat je spijt hebt van jullie avondje, dat je je nooit zo had moeten laten gaan en dat je hoopt dat hij ook zo verstandig is om het achter zich te laten. Klaar.
Als je hem bij je langs laat komen, kun je vanavond weer een nieuw topic openen "hoe kan het toch dat ik er weer ingetrapt ben??".

Oh ja, wraak van een "minnares" is zo sneu. Laat je zelf niet zo kennen.
quote:natascha78 schreef op 29 september 2009 @ 16:07:

hij smste me terug dat ie ziek in zijn bed ligt, maar dat ie zijn best zal doen om vanavond langs te komen...

Nog iets om over na te denken:

Ik ken(de) iemand en die bewaarde al de van zijn minnares gekregen sms-jes. Daar heeft ie later mooi bij zn vrouw mee kunnen aantonen dat ZIJ (jij dus) degene was die maar contact wilde blijven houden.

Als hij vanavond langskomt... ga je dan morgen heel eerlijk hier vertellen wat er gebeurd is? Ik denk namelijk dat je zijn bacterieen gaat ontvangen op plaatsen waar je die niet zou ontvangen als je slechts een goed gesprek zou voeren.

Ik denk dat je langzaam verslaafd aan het raken bent aan het idee dat ie aandacht aan je besteedt (via telefoon, sms, mail of in levende lijve). Het lijkt er namelijk op dat je er alles aan doet om hem te zien/spreken.
Jeetje, ik zit dit topic met verbazing te lezen. Ik denk trouwens niet dat hij vanavond langskomt. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk al helemaal geen zin meer in jou, gezien zijn ontwijkende gedrag van de laatste dagen. Hij is alleen bang dat je gaat praten.
quote:Katherina schreef op 29 september 2009 @ 16:23:

Aaargh! Nee, hij hoeft niet bij je langs te komen! Domoor! Zie je het dan zelf niet? Bel hem op, NIET smssen, en zeg dat je spijt hebt van jullie avondje, dat je je nooit zo had moeten laten gaan en dat je hoopt dat hij ook zo verstandig is om het achter zich te laten. Klaar.Nou inderdaad zeg, hallooohooo!!
Of hij wil nog een keer seks, dat zou ook kunnen...
oef ik geloof dat hij de verkeerde te pakken heeft gehad. Dit is een gevalletje freakend neukertje geloof ik...jij gaat ervoor zorgen dat zn vrouw erachter komt..voor zeker
quote:Naski schreef op 29 september 2009 @ 16:52:

Jeetje, ik zit dit topic met verbazing te lezen. Ik denk trouwens niet dat hij vanavond langskomt. Hij heeft hoogstwaarschijnlijk al helemaal geen zin meer in jou, gezien zijn ontwijkende gedrag van de laatste dagen. Hij is alleen bang dat je gaat praten.

Ik denk dat ie je bewust lekker laat spartelen en hoopt dat je je allerlei vreselijke scenario's in je hoofd haalt.

Als hij dan uiteindelijk wel komt (hihi woordspeling) hoeft ie je alleen maar een aai over je bol te geven en te zeggen dat ie begrijpt dat het moeilijk voor je is om vervolgens ... te komen... zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven