Ben ik nou echt de enige??

27-09-2009 10:37 163 berichten
Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Of ben ik soms de enige die regelmatig het gevoel heeft de dingen anders te zien dan de rest van de bevolking?
Alle reacties Link kopieren
Thila schreef:

Ben ik de enige vrouw die een hekel heeft aan haar borsten?

Niet qua maat, want die is perfect, maar van mij hadden ze er helemaal niet hoeven zijn...

Misschien wel Thila, deze heb ik nog niet vaak gehoord.

Ik hoor veel vrouwen klagen over haar borsten, te klein, te groot, te dik, te dun, te slap,te stevig, niet evengroot etcetcetc.

Maar een hekel aan haar borsten?

Dat hebben denk ik maar heel weinig vrouwen, ondanks alle klachten erover ken ik geen vrouw die haar borsten echt zou willen missen.
*stopt met rondedansje na posting gelezen te hebben van Lotte*.
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2009 @ 10:37:

Hebben jullie weleens dingen waarvan je denkt; ben ík nou de enige die dat zo beleeft? Ik heb dat zelf regelmatig. Een paar voorbeelden:

- Ben ik nou de enige die vindt dat Esmée Denters een vreselijke stem heeft? Ik vind het geweldig hoor, de manier waarop ze ontdekt is, en het succes wat daaruit is voortgekomen. Maar die stem! Hij doet mij altijd denken aan die tekenfilmserie van vroeger: Alvin and the chipmunks.

Ik vind haar ook vreselijk. Helemaal niet bijzonder of zo.Vraag me ook af wat anderen in haar zien

- Ben ik nou de enige die graag naar Twee voor twaalf kijkt, terwijl ik negen van de tien keer geen enkel antwoord weet?

Topquiz, ook ik weet meestal heulemaal niets, maar vind het wel leuk.

- Ben ik nou de enige die het háát om naar de kapper te gaan, en m'n haar daarom laat groeien tot ik echt voor lul begin te lopen?

Dito, ik haat de kapper, het sfeerje wat erin zo'n salon hangt en dat getut aan mijn hoofd wil ik ook niet.Vriendjes worden?
Ben ik de enige die van druilerig herfst weer houdt en totaal NIET van de zomer?

Ben ik de enige die de tafel van 5 leuk vond? (Denk het wel, weinig kijkcijfers dus is gestopt)

Ben ik de enige die niet van pizza houdt, en er misselijk van word?

Ben ik de enige die het niet hééél vies vind dat mijn kat op mijn bed slaapt. (gezellig!)

Ben ik de enige die zich gruwelijk ergert aan Coen en Sander die op 3fm "dj'tje spelen"? Zo'n wannabees bleugh.
Ben ik de enige die nog nooit een een Harry Potter boek gelezen heeft?
quote:Lotte35 schreef op 28 september 2009 @ 09:57:

[...]

Nou, ik zal je zeggen dat ik HBO-niveau heb, maar negen van de tien keer geen ene sodemieter begrijp van de teksten van Blof. Ik vind het altijd net alsof die zanger ter plekke zingt wat hem te binnen schiet, of het nou klopt of niet. Irritánt vind ik dat! Binnen mijn voltallige familie ben ik echter de enige die die mening heeft, want de rest is werkelijk lyrisch van Blof. Ik ben dus duidelijk het zwarte Blofschaap.

Maar dat bedoel ik dus ook. Het is zo van laten we eens lekker intellectueel gaan doen. En dan vervolgens de plank volledig misslaan. Zóóóó vergezocht... (opeens dringt de gedachte aan die reclame over 'life is life' zich aan me op Dat dan liever, haha).

Waarbij ik niet wil zeggen dat ik het verder echt heel erg vind. Het is niet helemaal mijn ding maar de zanger heeft wel een mooie stem.
anoniem_64cf6f24eb981 wijzigde dit bericht op 30-09-2009 19:06
Reden: typo
% gewijzigd
quote:Starshine schreef op 30 september 2009 @ 16:54:

[...]

Vriendjes worden?Leuk! Samen twee voor twaalf kijken?
quote:livetti schreef op 30 september 2009 @ 16:55:

Ben ik de enige die van druilerig herfst weer houdt en totaal NIET van de zomer?Er was hier laatst een topic: 'Bah, wat warm', met allemaal mensen die een schurfthekel hadden aan de warme zomer. Je bent dus zéker niet de enige. Ik ben zelf ook geen fan van de zomer, dat wil zeggen; als het warmer wordt dan 23 graden. Geef mij maar de herfst en de winter, vind ik gezellig. Toen ik net van m'n werk naar huis reed (wel in de auto hoor, dat moet ik er eerlijk bijzeggen), werd ik ook helemaal niet somber van het druilerige weer.
Ben ik de enige die haar kinderen zit aan te sporen om vooral dóór te eten omdat ze zin heeft in een peuk na het eten? Denk het niet he?

@Loonie: Nee, daarin ben je niet de enige.
quote:Schravelvot schreef op 30 september 2009 @ 17:34:

Ben ik de enige die zich gruwelijk ergert aan Coen en Sander die op 3fm "dj'tje spelen"? Zo'n wannabees bleugh.En dan steeds dat vreselijke nep lachen :puke:
quote:Lotte35 schreef op 30 september 2009 @ 19:00:

[...]

Leuk! Samen twee voor twaalf kijken?

Toppie, doen we

Ben ik de enige die het heerlijk vindt om van die foute amerikaanse kinderseries te kijken (The suite life of Zack & Cody, ICarly etc)? Megabraaf en suikerzoet, lekker simpel middagvermaak.

Ben ik de enige die op een vrije zondag om 8 uur klaarwakker in bed ligt - eigenlijk wil uitslapen - maar dat heel zonde van de dag vindt (en dat terwijl er geen ruk te doen is op zondag).?

Ben ik de enige die altijd een knoopje in het touwtje van mijn tampon legt, voordat ik hem inbreng?
quote:iris1969 schreef op 30 september 2009 @ 20:14:

[...]

En dan steeds dat vreselijke nep lachen :puke:

Inderdaad, want ze zijn oooo zo grappig.

Niet dus.

Ben ik de enige die Theo & Thea driewerf ruk vind? Nooit leuk gevonden, toen niet, nu niet en waarschijnlijk nooit niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven