Hebben jullie mij gemist?
maandag 28 september 2009 om 13:32
maandag 28 september 2009 om 15:44
quote:misschicken schreef op 28 september 2009 @ 10:01:
Oh en Floor, mijn dank is GROOT! Als ik ooit nog eens iets terug kan doen dan laat je het weten he? Steken ophalen, de kinderen uit school halen...you name it...
Graag gedaan Kip! Geen punt. Ik moet nu opnieuw weg neem jij het weer over?
Ohw, ik kom vanavond 4 kinderen brengen en haal ze zondagavond weer op, goed?
Oh en Floor, mijn dank is GROOT! Als ik ooit nog eens iets terug kan doen dan laat je het weten he? Steken ophalen, de kinderen uit school halen...you name it...

maandag 28 september 2009 om 17:13
quote:floor72 schreef op 28 september 2009 @ 15:44:
[...]
Is goed hoor, de kippenclan is gevoederd, dus breng maar.
Die kleine is wel van de tiet af toch? Ben niet zo goed met tieten...
[...]
Is goed hoor, de kippenclan is gevoederd, dus breng maar.
Die kleine is wel van de tiet af toch? Ben niet zo goed met tieten...

dinsdag 29 september 2009 om 12:07
Brummetje, ik heb geen zin om alles te lezen, sorry, het zijn zoveel pagina's meteen.
Maar wat leuk dat je werk hebt en er blij mee bent!
Is het ook deels aan het forum te danken, dat je nu heel anders met je baan omgaat dan eerst?
Maar wat leuk dat je werk hebt en er blij mee bent!
Is het ook deels aan het forum te danken, dat je nu heel anders met je baan omgaat dan eerst?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
dinsdag 29 september 2009 om 14:41
quote:misschicken schreef op 28 september 2009 @ 17:14:
Voordat ik het je uitleg moet je eerst zelf even het topic op de werkpijlert van Brum even opzoeken én helemaal lezen.Pfff, ik kom dan binnen een maand of 3 wel eens terug, of beter nog, ik wacht wel tot de film uitkomt quote:Brummetje schreef op 29 september 2009 @ 13:27:
Nou dit is dus mn werkplek.
Wat hardstikke gezellig zeg :puke:
Voordat ik het je uitleg moet je eerst zelf even het topic op de werkpijlert van Brum even opzoeken én helemaal lezen.Pfff, ik kom dan binnen een maand of 3 wel eens terug, of beter nog, ik wacht wel tot de film uitkomt quote:Brummetje schreef op 29 september 2009 @ 13:27:
Nou dit is dus mn werkplek.
Wat hardstikke gezellig zeg :puke:
woensdag 30 september 2009 om 07:45

woensdag 30 september 2009 om 07:55
woensdag 30 september 2009 om 18:55
Iedereen zit op hyves, msn, facebook, spelletjessites, leest een boek of tijdschriften, praat met elkaar, lacht met elkaar, haalt grapjes uit.
Soms weet je van verveling niet meer wat je moet doen. Ik heb tot nu toe nog maar 1 project. En als niemand iets nodig heeft, tja, dan is het soms voor 20 minuten rustig.
Soms weet je van verveling niet meer wat je moet doen. Ik heb tot nu toe nog maar 1 project. En als niemand iets nodig heeft, tja, dan is het soms voor 20 minuten rustig.