Hebben jullie mij gemist?

25-09-2009 20:54 251 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hebben jullie mij gemist?

Totaal aantal stemmen: 204

Ja (11%)
Nee (46%)
Wie ben je? (43%)
Nou is dat even een leuk dagverblijf! Kan natuurlijk nooit lang duren dat geluk......
Ik weet zeker van wel.

Ze willen me voor geen goud kwijt, ik ben een van de weinige gekken (), die er 's morgens om 5:45 staat. En die zich nog nooit verslapen heeft (mijn collega komt wel vaker vlak voor/om/net na 6:00 binnen, die moet dan nog eerst eens de pc opstarten en inloggen).
Nou ik had het meer over de hoeveel heid werk die de werkgever te bieden heeft, zeer weinig dus. Dat is dus een slecht teken voor de inkomsten en voor de werkgelegenheid op den duur.
Ik ben de enige die echt dedicated op mijn project kan staan. De rest heeft allemaal andere projecten, en daardoor niet altijd bereikbaar voor mij project. Terwijl het stervensdruk kan zijn op wat ik doe. Dus aan de andere kant is dat wel een voordeel!

En daarnaast het voordeel dat ik het niet erg vind om om 6:00 te beginnen. Voor langere tijd. (Zoals nu vanaf febr.)
En ik vind dat ik ontzettend leuke collega's heb!

Zou mijn werk echt voor geen goud meer kwijt willen.
Brum, dat vind ik echt leuk om te lezen. Je bent blij met je werk en het gaat goed. Na dat heeeeele uitgebreide topic van destijds is dit toch maar mooi een verhaal met goede afloop. Zo!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat veel flauwe reacties... Ja sorry Goldie, vooral van jou. En ik moet eerlijk zeggen dat me dat tegenvalt. Ik zag jouw topic op relaties en moet zeggen dat ik dacht dat het een gein/reltopic bleek te zijn. Niets was minder waar. Waarom dan wel zo vaak flauw naar anderen toe???

Brummetje, zélf geloof ik niet dat het onwaar is en ik denk dat als het slecht met je zou gaan je dit topic niet had geopend.

Na 26 jaar (meer dan FT) aan het werk, ben ik nu even baanloos en ik hoop dat ik snel weer iets vind waar ik weer veel plezier in vind.

Hang in there !
Thee het was niet flauw bedoeld. Het is gewoon zoals ik het zie.

Gezien haar geschiedenis op dit forum neem ik alles wat Brum zegt met een kilo zout. Daar blijf ik bij.

Als blijkt dat ze de waarheid spreekt is het alleen maar fijn voor haar dat ze kennelijk toch iets heeft geleerd.

Edit:

Voor wat het waard is: Ik hoop dat je weer snel een leuke baan vind Thee.
Brummetje, heb je al die oproepen niet gezien op het hele internet, ik was je zoek.(bigsmile)

idd , ik zag de OP en dacht, dat wordt vast geen gezellig topic.

en ik dacht ook, wat stoer dat iemand zoiets durft te openen, je kunt er gif op in nemen dat mensen dan naar reageren.

Ik ken je geschiedenis niet Brum, maar ik vind dat iedereen een eerlijke nieuwe kans moet krijgen en niet meteen weer de negatieve draad oppakken, ik denk niet dat ze dat in gedachten had, give the nick a break,maar ik heb je dus niet gemist, in die zin, wij hebben gewoon niet zo veel met elkaar, kwam je sowieso niet tegen.

gday
Kollere kind...om 5:45 ben jij er al? En jouw collega's om 6:00 "pas"?! Ik vind dat vroeg zat zeg...brrr... Nee niks voor mij.

Is er een kans dat je meer te doen krijgt in de toekomst?
quote:Hellothere schreef op 28 september 2009 @ 15:50:

Waar gaat dit eigenlijk over ?Over het al dan niet gemist hebben van Brummetje
zo dat was een moeilijke vraag.

ow, ik zie nu dat de Op is verwijderd, dat moeten ze verbieden!

nou kan wel raden waarom.

schatjes.
quote:sarah2ndlife schreef op 02 oktober 2009 @ 06:54:

zo dat was een moeilijke vraag.

ow, ik zie nu dat de Op is verwijderd, dat moeten ze verbieden!

nou kan wel raden waarom.

schatjes.Nee dit was de OP hoor. Als je later iets verandert of verwijderd zie je het eronder staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:minny schreef op 02 oktober 2009 @ 01:53:

Is er een kans dat je meer te doen krijgt in de toekomst?

Die kans is er zeker. Er zijn genoeg projecten (weet trouwens ff geen ander woord ervoor) die ik nog erbij zou kunnen doen. Had laatst ook kort een ander project. Of tenminste, mss heb ik die nog steeds, maar er komt weinig telefoon op binnen.

Dit is een hele rustige dag... Zat net ook alweer 12 minuten maar een beetje te internetten...
Ik weet ook wel dat ik me "moet bewijzen" dat ik veranderd ben...

Bedoel dus zeg maar het vertrouwen van de anderen winnen, dat ik eerlijk ben en niet meer zo ben als voorheen.
quote:sarah2ndlife schreef op 02 oktober 2009 @ 01:48:

Brummetje, heb je al die oproepen niet gezien op het hele internet, ik was je zoek.(bigsmile)

idd , ik zag de OP en dacht, dat wordt vast geen gezellig topic.

en ik dacht ook, wat stoer dat iemand zoiets durft te openen, je kunt er gif op in nemen dat mensen dan naar reageren.

Ik ken je geschiedenis niet Brum, maar ik vind dat iedereen een eerlijke nieuwe kans moet krijgen en niet meteen weer de negatieve draad oppakken, ik denk niet dat ze dat in gedachten had, give the nick a break,maar ik heb je dus niet gemist, in die zin, wij hebben gewoon niet zo veel met elkaar, kwam je sowieso niet tegen.

vol op de bek...XXX

gday
quote:mylenevalerie schreef op 02 oktober 2009 @ 07:05:

[...]

Nee dit was de OP hoor. Als je later iets verandert of verwijderd zie je het eronder staan.

o ja, dat zie ik nu,

wat betekend jouw smiley eigenlijk, serieuze vraag, ik zie niet of je lacht of dat het een teken van irritatie is.

(ben je wel snel geirriteerd dan
quote:Festen schreef op 02 oktober 2009 @ 13:40:

[...]

he!

Hoe is het in Wasikmaar????
Nou, ik moet altijd in het restaurant van de Ikea aan Brummetje denken.....die Zweedse balletjes.....
Nee joh, Sarah: Die smiley is een grijns!
Heb ik de link gemist tussen Brum en Zweedse balletjes?
Ze werkte ooit een blauwe maandag uurtje bij de Ikea
quote:TheEmpress schreef op 05 oktober 2009 @ 10:01:

Nee joh, Sarah: Die smiley is een grijns!Nee grijns is en is een knipoog
quote:Star schreef op 05 oktober 2009 @ 10:04:

Ze werkte ooit een blauwe maandag uurtje bij de Ikea Oh bij Ikea moet ik eerder aan Jolantje denken.
Ow, haal ik ze nou door de war?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven