Mijn man gedraagt zich "verdacht"vreemd

15-09-2009 18:46 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers. Ik ben benieuwd naar jullie "objectieve" mening en wat te doen. Gisteravond om 23.00 uur kwam mijn man ineens ( we zijn 4 jaar getrouwd, 1 zoon) met de mededeling dat hij a.s.vrijdagavond een feest van zijn werk heeft..Een afspraak die wij zaterdagochtend hadden kon dan niet doorgaan want hij zou pas op zijn vroegst om 4 uur in de nacht naar huis komen of hij bleef bij een collega slapen.( wat hij nog nooit gedaan heeft). Alle alarmbellen gingen bij mij af. Ineens op maandag hoor je dat je vrijdag een feest van je werk hebt ( hij werkt bij een multinational) zonder partner en ineens wil je daar blijven slapen ?. Ik probeerde rustig te blijven en zei dat ik het wel vreemd vindt dat hij daar nu ineens mee kwam en dat hij daar wil blijven slapen.Hij zei ik mag toch uitgaan wanneer ik wil.Ik vroeg hem of hij soms een ander had of van plan was die die avond aan de haak te slaan.Volgens hem was dat onzin maar ja ik lees overal van die vreemde verhalen.Aangezien we gisteravond flink wat wijntjes op ahdden omdat hij geslaagd is voor zijn studie had ik geen zin om hier ruzie over te gaan maken.Ik denk ik wil een gezellige avond hebben. maar ik voel me over het gehele gebeuren erg onzeker. Of hij vrijdag gaat weet ik niet. Ik gaf nog wel als suggestie dat ik hem toch op kon halen als hij wilde drinken.Ik vind hetzelf een beetje vreemd dat een volwassenman op vrijdagavond bij een ( mannelijke) collega gaat logeren.Misschien is mijn man wel gay( ha,ha). Mijn vraag is wat te doen? Ga ik er niets meer overzeggen en laat het gebeuren? Of ga ik er een halszaak van maken en krijg fikse ruzie? Of moet ik me echt zorgen maken en is hier iets vreemds aan de gang en ga ik hem donderdag flink ondervragen of vrijdag gewoon bij dat feest kijken?( of is dat echt raar gedacht). Ik wil niet bedonderd worden en ben hem liever voor maar misschien zie ik spoken en is hij op hol geslagen door zijn afstuderen. Toch zou ik het dan wel leuker vinden als hij mij mee uit eten zou nmen dit weekend om mij te bedanken voor alle steun tijdens zijn studie ipv dat ik hier met kind vrijdagavond alleen op de bank zit. O ja ik geef zondag nog een surprise party voor hem dus helemaal ruzie maken wil ik ook liever niet. Enfin ik ben benieuwd naar jullie mening en wat jullie zouden doen.
Beetje niet ter zaken doende in dit topic maar het lijkt me niet echt gezond om half dronken te worden als je zwanger bent....
quote:neele schreef op 30 september 2009 @ 11:04:

Beetje niet ter zaken doende in dit topic maar het lijkt me niet echt gezond om half dronken te worden als je zwanger bent....

Waar staat dat TO zwanger is?

Heb ik niet gelezen hoor!
Ben niet zwanger hoor! hoe dat in de discussie is gekomen? I don't know. man gedraagt zich volgens mij ook veel liever omdat ik vertelt heb ( heel eerlijk) dat er een collega is op mijn werk die ik leuk zou kunnen vinden als wij niets zouden hebben. Heb ook eerlijk gezegd dat ik nooit iets met iemand anders zou beginnen of zou overwegen maar wel dat er nog steeds mannen interesse in mij hebben. Misschien wel een beetje vals van mij maar ja je moet je man een beetje prikkelen sinds dien hebben we erg veel gesext dus ik denk dat dat wel een goede manier was. Verder gaat hij zaterdag uit en zei ik heb nog een leuke film voor je omzaterdag te kijken als ik er niet ben. Ik zei ik ( en zoon) zijn ook niet thuis. Gaan eten bij een vriendein met kind wat keek hij op zijn neus.......
quote:buitenvrouw schreef op 30 september 2009 @ 14:36:

Ben niet zwanger hoor! hoe dat in de discussie is gekomen? I don't know. man gedraagt zich volgens mij ook veel liever omdat ik vertelt heb ( heel eerlijk) dat er een collega is op mijn werk die ik leuk zou kunnen vinden als wij niets zouden hebben. Heb ook eerlijk gezegd dat ik nooit iets met iemand anders zou beginnen of zou overwegen maar wel dat er nog steeds mannen interesse in mij hebben. Misschien wel een beetje vals van mij maar ja je moet je man een beetje prikkelen sinds dien hebben we erg veel gesext dus ik denk dat dat wel een goede manier was. Verder gaat hij zaterdag uit en zei ik heb nog een leuke film voor je omzaterdag te kijken als ik er niet ben. Ik zei ik ( en zoon) zijn ook niet thuis. Gaan eten bij een vriendein met kind wat keek hij op zijn neus.......Ehm... beetje vreemde manier van prikkelen... ook al gaf het je het door jouw gewenste resultaat.
[quote]buitenvrouw schreef op 29 september 2009 @ 16:03:

Hallo hallo. Het is wel grappig om te lezen hoe iedereen erover denkt.Feestje is mij nu duidelijk er was een disco afgehuurd voor bedrijf . Man had uitnodiging niet gelezen tot collega zij hee ga je mee.Had eigenlijk geen zin en geen puf maar dacht ik ga misschien toch maar.Hij wil eigenlijk meer bruisende dingen doen maar heeft energielevel 0. Verder vind ik het goed dat hij eindelijk eens zegt we doen teveel samen maar ik ben pissed in mezelf omdat ons sociale leven de laatste 4 jaar op zero heeft gestaan. Hij was altijd moe, moest altijd leren en vrienden op bezoek was altijd zeuren van te voren, als ze erzijn vind hij het leuk en dan nu is alles een beetje saai en doen we teveel samen.Tja omdat hij altijd zat te leren dacht ik dan maar samen sporten dan zien we elkaar nog een beetje maar hij heeft gelijk ik heb al leuke dingen met vriendinnen staan en hij gaat zaterdag met een vriend snookeren.Misschien wel goed even wat minder en allebei wat leuke dingen.Tja en verder misschien is het gewoon dat je in een relatie veel voor elkaar over hebt maar ik was er wel even klaaar mee. maar dat is mooi nu kan hij wat meer doen in huis( grapje)[/quote]

Maak je die grapjes ook naar hem? Zo niet grappig!

Ben niet zwanger hoor! hoe dat in de discussie is gekomen? I don't know. man gedraagt zich volgens mij ook veel liever omdat ik vertelt heb ( heel eerlijk) dat er een collega is op mijn werk die ik leuk zou kunnen vinden als wij niets zouden hebben. Heb ook eerlijk gezegd dat ik nooit iets met iemand anders zou beginnen of zou overwegen maar wel dat er nog steeds mannen interesse in mij hebben. Misschien wel een beetje vals van mij maar ja je moet je man een beetje prikkelen sinds dien hebben we erg veel gesext dus ik denk dat dat wel een goede manier was. Verder gaat hij zaterdag uit en zei ik heb nog een leuke film voor je omzaterdag te kijken als ik er niet ben. Ik zei ik ( en zoon) zijn ook niet thuis. Gaan eten bij een vriendein met kind wat keek hij op zijn neus.......Kinderachtig en niet grappig!
Eerst open je een topic: ik vertrouw hem niet help.

'Dus wij hebben jou overspoelt met goede raad

Dan komt het volgende bericht: hij is niet dankbaar

Dus wij overspoelen jou met goede raad

Nu kom je aan met: ik heb mijn partner verteld dat er kapers op de kust zijn dus pas maar op en alles is nu koek en ei en o wat zijn we gelukkig?? Wie gedraagt zich hier nou verdacht/vreemd??????

Ben der klaar mee. Dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar:

EENS MET FRANCK.
@ Haaasje: Toch leuk dat je dat toegeeft! Bedankt! En nu dicht dit topic....

Ben niet zwanger hoor! hoe dat in de discussie is gekomen? I don't know. man gedraagt zich volgens mij ook veel liever omdat ik vertelt heb ( heel eerlijk) dat er een collega is op mijn werk die ik leuk zou kunnen vinden als wij niets zouden hebben. Heb ook eerlijk gezegd dat ik nooit iets met iemand anders zou beginnen of zou overwegen maar wel dat er nog steeds mannen interesse in mij hebben. Misschien wel een beetje vals van mij maar ja je moet je man een beetje prikkelen sinds dien hebben we erg veel gesext dus ik denk dat dat wel een goede manier was. Verder gaat hij zaterdag uit en zei ik heb nog een leuke film voor je omzaterdag te kijken als ik er niet ben. Ik zei ik ( en zoon) zijn ook niet thuis. Gaan eten bij een vriendein met kind wat keek hij op zijn neus.......Nu weet ik het echt zeker....als jij mijn vrouw was zou ik er ook geen zin meer in hebben. Jij spoort echt niet!
En sorry, dacht idd dat je zwanger was maar jullie hebben al een kind.
Welk een bizarre omgangsvorm hebben jullie met elkander? Misschien wilde hij ook wel wat bij jou teweeg brengen met zijn mededeling over het feestje en logeren... Gezellig.

Doe mij maar een komkommer dan, als dat het alternatief is.

*Blijft mooi vrijgezel*
Buitenvrouw, wat denk jij raar zeg!

Ik ben heel serieus hoor, voordat ik van rellen beticht ga worden!

Maar volgens mij heb jij een beetje moeite om de controle los te laten. Mèhn, ik zou het spaans benauwd kijgen als ik jouw man zou zijn.

Kun jij het opbrengen om gewoon te zeggen; 'Veel plezier, maak er een leuke avond van'?
Elkaar af en toe een beetje prikkelen is toch niks mis mee...maar als iemand gewoon lekker uit wilt, dan laat je hem toch gaan...

Ik moet die van mij soms het huis uit schoppen en ik ga echt niet thuis zitten omdat hij een huismus is....kiest ie zelf voor. laat je man toch lekker zonder hem een schuldgevoel aan te praten.

pffff vrouwen....
Dat bedankje komt echt wel en je hielp hem toch niet voor het bedankje? En als hij vreemd wil gaan dan doet hij dat toch wel of je hem nu wel of niet vrijdag daar "laat" slapen.

Je zou hem hooguit aan kunnen geven dat je je een beetje ongemakkelijk voelt hierover maar dat dat komt uit je eigen onzekerheid. En dat je daardoor misschien dingen ziet die er niet zijn. Misschien heeft hij helemaal niet door dat hij een beetje afstandelijk is of minder zin in sex had. Misschien had hij wel teveel aan zijn hoofd met het einde van zijn studie.
quote:neele schreef op 30 september 2009 @ 19:55:

[...]

Nu weet ik het echt zeker....als jij mijn vrouw was zou ik er ook geen zin meer in hebben. Jij spoort echt niet!

Eens!

Je bevestigt door je manier van handelen het beeld wat er over het algemeen over vrouwen bestaat. Manipulatief, gemeen, doortrapt en achterbaks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven