wat is het addertje bij kortingswinkel.nl?
woensdag 30 september 2009 om 20:16
Ik zoek een lits jumeaux, 4-seizoenen, donzen dekbed. Na een beetje rondsurfen ben je (voor een A-merk) zo ongeveer 300 à 350 euro kwijt. Nu zie ik er één op kortingswinkel.nl voor 160 euro en na aftrek van korting voor 119 euro. Voor die korting moet je een kortingscode invullen (die ik niet heb) maar toen ik verder ging (met naw invullen ed) tot aan betalen toe kon ik het kopen voor 119 euro zonder die kortingscode te hebben ingetikt.
Hier moet nog iets achter zitten, dit kan gewoon niet.
Iemand ervaring met het kopen op deze site?
Hier moet nog iets achter zitten, dit kan gewoon niet.
Iemand ervaring met het kopen op deze site?
anoniem_48855 wijzigde dit bericht op 30-09-2009 20:20
Reden: typefout
Reden: typefout
% gewijzigd
woensdag 30 september 2009 om 20:53
Wees er wel zeker van dat het een donsdekbed is van dode ganzen/eenden. Leven plukken (want dan groeit het weer aan en kun je weer gaan plukken) is echt vreselijke dierenmishandeling.
Hierom koop ik geen dons, het is echt een verschrikkelijke marteling....
Hierom koop ik geen dons, het is echt een verschrikkelijke marteling....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 30 september 2009 om 21:15
quote:winkelfanaat schreef op 30 september 2009 @ 21:12:
Het lijkt mij zo eng om onder een tiental ganzen te liggen, zou geen oog meer dicht doen!
Hebben julllie daar geen moeite mee?
Ik ben overigens geen vegetarier ofzo.Tsja, dat dons moet ergens vandaag komen... Overigens lig ik onder een synthetisch dekbed.
Het lijkt mij zo eng om onder een tiental ganzen te liggen, zou geen oog meer dicht doen!
Hebben julllie daar geen moeite mee?
Ik ben overigens geen vegetarier ofzo.Tsja, dat dons moet ergens vandaag komen... Overigens lig ik onder een synthetisch dekbed.
woensdag 30 september 2009 om 21:15
quote:toytje schreef op 30 september 2009 @ 21:00:
Wat beddengoed betreft van IKEA, let op, die hebben volgens mij altijd rare maten.Dat zijn alleen de kussens (50*60 ipv 60*70), de dekbedden hebben gewoon standaard maten. Is wel een nadeel als je je beddengoed bij Ikea wilt kopen, dan moet je inderdaad ook kussens van ze hebben.
Wat beddengoed betreft van IKEA, let op, die hebben volgens mij altijd rare maten.Dat zijn alleen de kussens (50*60 ipv 60*70), de dekbedden hebben gewoon standaard maten. Is wel een nadeel als je je beddengoed bij Ikea wilt kopen, dan moet je inderdaad ook kussens van ze hebben.
woensdag 30 september 2009 om 21:17
quote:Ikbenelfje schreef op 30 september 2009 @ 21:15:
[...]
Dat zijn alleen de kussens (50*60 ipv 60*70), de dekbedden hebben gewoon standaard maten. Is wel een nadeel als je je beddengoed bij Ikea wilt kopen, dan moet je inderdaad ook kussens van ze hebben.Is dat zo? Dan weet ik nu ook waarom de kussenslopen van IKEA nooit goed om onze kussens passen, die zijn nl niet van IKEA
[...]
Dat zijn alleen de kussens (50*60 ipv 60*70), de dekbedden hebben gewoon standaard maten. Is wel een nadeel als je je beddengoed bij Ikea wilt kopen, dan moet je inderdaad ook kussens van ze hebben.Is dat zo? Dan weet ik nu ook waarom de kussenslopen van IKEA nooit goed om onze kussens passen, die zijn nl niet van IKEA

woensdag 30 september 2009 om 21:39

woensdag 30 september 2009 om 23:06
donderdag 1 oktober 2009 om 09:29
donderdag 1 oktober 2009 om 13:30
quote:Flashy schreef op 30 september 2009 @ 23:08:
Wij kunnen geen hoezen kopen bij de ikea want die zijn alleen voor ikea dekbedden!Dat is niet waar hoor. Wij hebben meedere overtrekken van Ikea maar onze dekbedden hebben we elders gekocht. Even opletten wat je koopt, maar het werkt prima.
Wij kunnen geen hoezen kopen bij de ikea want die zijn alleen voor ikea dekbedden!Dat is niet waar hoor. Wij hebben meedere overtrekken van Ikea maar onze dekbedden hebben we elders gekocht. Even opletten wat je koopt, maar het werkt prima.
Ik krijg er een punthoofd van!