NIET groepje
donderdag 1 oktober 2009 om 10:47
Nou gaan we het nog 1 keer proberen.
Opnamedag van Bo Ghi;
De opnamedag voor een tv serie bestaat vooral uit wachten, wachten en nog eens wachten.
Ik had niets meegenomen om mij te vermaken dus gelukkig had ik mijn fototoestel mee.
We mochten gelukkig wachten in de make-up kamer die helemaal leeg was dus Bo vermaakte zich wel en ik was lekker aan het kieken.
Op de ene bank wachten;
Dingetjes doen die je thuis nooit doet, nageltjes in de bank zetten;
Even naar buiten kijken of ze beneden al opschieten met de opnamens;
He een leuke make-up tafel met dingetjes waar je wel leuk mee kan spelen;
Stiekum kijken of vrouwtje niet ziet dat je tussen de make-upjes voor de spiegel zit;
En weer verder wachten;
...... en nog eens wachten .......
Nou maar als je aan de beurt bent dan is het hard werken, heb zelfs geen tijd gehad om er foto's van te maken.
Opnamedag van Bo Ghi;
De opnamedag voor een tv serie bestaat vooral uit wachten, wachten en nog eens wachten.
Ik had niets meegenomen om mij te vermaken dus gelukkig had ik mijn fototoestel mee.
We mochten gelukkig wachten in de make-up kamer die helemaal leeg was dus Bo vermaakte zich wel en ik was lekker aan het kieken.
Op de ene bank wachten;
Dingetjes doen die je thuis nooit doet, nageltjes in de bank zetten;
Even naar buiten kijken of ze beneden al opschieten met de opnamens;
He een leuke make-up tafel met dingetjes waar je wel leuk mee kan spelen;
Stiekum kijken of vrouwtje niet ziet dat je tussen de make-upjes voor de spiegel zit;
En weer verder wachten;
...... en nog eens wachten .......
Nou maar als je aan de beurt bent dan is het hard werken, heb zelfs geen tijd gehad om er foto's van te maken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 1 oktober 2009 om 11:50
donderdag 1 oktober 2009 om 11:59
Ohhhh niet vergeten dinsdag te duimen voor Pruttie.
Ja Kikkertje, wat een verschil met toen je ze net had he? Ik wist dat het goed zou komen. Vaak (echt niet altijd hoor voor ik iemand onbewust kwets) komt het goed met veel geduld en aandacht. En soms accepteren dat ze een gebruiksaanwijzing hebben. Dat verwaarloosde katje Kane, is vrij goed gekomen, ja ik zal hem nooit zo ver krijgen om een reclame te doen hoor. Maar voor mij is die niet bang. En als Roos hier slaapt komt hij ook kijken en accepteerd haar. Ja het blijft een katje met gebruiksaanwijzing maar he, hij is er niet minder lief om.
Ja Kikkertje, wat een verschil met toen je ze net had he? Ik wist dat het goed zou komen. Vaak (echt niet altijd hoor voor ik iemand onbewust kwets) komt het goed met veel geduld en aandacht. En soms accepteren dat ze een gebruiksaanwijzing hebben. Dat verwaarloosde katje Kane, is vrij goed gekomen, ja ik zal hem nooit zo ver krijgen om een reclame te doen hoor. Maar voor mij is die niet bang. En als Roos hier slaapt komt hij ook kijken en accepteerd haar. Ja het blijft een katje met gebruiksaanwijzing maar he, hij is er niet minder lief om.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 1 oktober 2009 om 12:11
donderdag 1 oktober 2009 om 12:32
donderdag 1 oktober 2009 om 12:37
donderdag 1 oktober 2009 om 12:44