NIET groepje
donderdag 1 oktober 2009 om 14:25
Iedereen is onder de indruk van jou marels.
Punt 1 omdat je een vibrator voor mij koopt
Punt 2 omdat je van dikke pik houdt.
Ik moest poetsen, en bedenken wat we vanavond gaan eten.
Ik wil iets van spinazi , zalm pasta enzo.
Vriend tut en terror willen patat....
mmmh
Punt 1 omdat je een vibrator voor mij koopt
Punt 2 omdat je van dikke pik houdt.
Ik moest poetsen, en bedenken wat we vanavond gaan eten.
Ik wil iets van spinazi , zalm pasta enzo.
Vriend tut en terror willen patat....
mmmh
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 1 oktober 2009 om 14:42
Muahahahaha!!! Dan mag ik de doorslag geven!!!
En ff voor de gezelligheid:
Cody:
En Collie:
En als klap op de vuurpijl: Hemelse chocolademousse...
De ingrediënten:
Voor 2 a 3 personen:
80 gram chocolade
20 gram poedersuiker.
1 ei.
125 ml slagroom.
Bereidingswijze:
Breek de chocolade in kleine stukjes. Smelt de chocolade in de magnetron of au bain marie.
Splits het ei in eigeel en eiwit. Roer 10 gram suiker door het eigeel en 10 gram suiker door het eiwit. Klop nu het eiwit totdat het stijf is.
Klop de slagroom tot deze stijf is en roer hier het eiwit en eigeel doorheen. Inmiddels is de chocolade wel afgekoeld tot lauwwarm, deze roer je er ook doorheen. Rustig blijven roeren totdat alles dezelfde kleur heeft.
Doe de chocolade mousse in brede wijnglazen, eventueel plastic folie erover heen, en zet ze minstens 3 uur in de koelkast.
Sommige kookboeken adviseren de chocolade mousse binnen 24 uur op te eten in verband met de houdbaarheid van de rauwe eieren. Een onnodige waarschuwing, want het is onmogelijk om zoiets lekkers zo lang te bewaren.
Garneren kan met vers fruit, maar ik doe er altijd gehakte pecannootjes overheen strooien...
Eet smakelijk!
En ff voor de gezelligheid:
Cody:
En Collie:
En als klap op de vuurpijl: Hemelse chocolademousse...
De ingrediënten:
Voor 2 a 3 personen:
80 gram chocolade
20 gram poedersuiker.
1 ei.
125 ml slagroom.
Bereidingswijze:
Breek de chocolade in kleine stukjes. Smelt de chocolade in de magnetron of au bain marie.
Splits het ei in eigeel en eiwit. Roer 10 gram suiker door het eigeel en 10 gram suiker door het eiwit. Klop nu het eiwit totdat het stijf is.
Klop de slagroom tot deze stijf is en roer hier het eiwit en eigeel doorheen. Inmiddels is de chocolade wel afgekoeld tot lauwwarm, deze roer je er ook doorheen. Rustig blijven roeren totdat alles dezelfde kleur heeft.
Doe de chocolade mousse in brede wijnglazen, eventueel plastic folie erover heen, en zet ze minstens 3 uur in de koelkast.
Sommige kookboeken adviseren de chocolade mousse binnen 24 uur op te eten in verband met de houdbaarheid van de rauwe eieren. Een onnodige waarschuwing, want het is onmogelijk om zoiets lekkers zo lang te bewaren.
Garneren kan met vers fruit, maar ik doe er altijd gehakte pecannootjes overheen strooien...
donderdag 1 oktober 2009 om 14:46
Goed geraden Dian jij mag de doorslag geven
Ben benieuwd. Oh, en jij moet een toetje bedenken, en zo even onthouden dat ik ook daadwerkelijk een toetje koop
( Deze week is het help dian de eenzame avonden van een man met avond dienst door )
Itsie
Morgen kaarten bestellen
Yay.
Ben benieuwd. Oh, en jij moet een toetje bedenken, en zo even onthouden dat ik ook daadwerkelijk een toetje koop
( Deze week is het help dian de eenzame avonden van een man met avond dienst door )
Itsie
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 1 oktober 2009 om 15:12
Hoe laat eten we Boro en Dian?
Enne, ik zei niet dat ik een vibrator voor je koop. Ik koop een heel duur sjiek luxe cadeau dat ik alleen nog even voor je aan de praat moet krijgen.
Als ik een vibrator voor je koop test je hem zelf maar
En wat grappig Dian, op die foto is Cody net mijn kat
Enne, ik zei niet dat ik een vibrator voor je koop. Ik koop een heel duur sjiek luxe cadeau dat ik alleen nog even voor je aan de praat moet krijgen.
Als ik een vibrator voor je koop test je hem zelf maar
En wat grappig Dian, op die foto is Cody net mijn kat
668, the neighbour of the Beast
donderdag 1 oktober 2009 om 16:22
donderdag 1 oktober 2009 om 17:01
aHHH wat een geweldige foto's allemaal. Enig -smelt- . Die caafs zijn ook schattig geworden.
Hier is trouwens 2 jaar opvoeding naar zijn klote. Altijd geleerd dat katten niet op de tafels mogen en zeker niet op de laptop. Sinds de reclame dat hij verplicht op de laptop moest lopen, heeft hij dat nu thuis ook als gewoonte over genomen. Nee ik ben niet blij. Krijg het er nog niet in dat het toen 1x mocht maar dat we dat thuis gewoon NIET doen.
Hier is trouwens 2 jaar opvoeding naar zijn klote. Altijd geleerd dat katten niet op de tafels mogen en zeker niet op de laptop. Sinds de reclame dat hij verplicht op de laptop moest lopen, heeft hij dat nu thuis ook als gewoonte over genomen. Nee ik ben niet blij. Krijg het er nog niet in dat het toen 1x mocht maar dat we dat thuis gewoon NIET doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.